IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Mercedes пуска 6-метров S-Class

Заместникът на Maybach ще се нарича Pullman

Mercedes пуска 6-метров S-Class

Най-луксозната модификация на новата S-Class ще се появи след година и ще се превърне в заместник на моделите на закритата марка Maybach, пише Worldcarfans, позовавайки се на информация от приближени до германската компания.
Mercedes пуска 6-метров S-Class
Mercedes S-Class (W222). Снимка: Mercedes

Според твърденията новата версия на S-Class ще приеме името Pullman и ще стъпи на пазара през май 2014 година. Тя ще се отличава с по-големи размери и още по-луксозно оборудване.

Очаква се заместникът на Maybach да има междуосие от около 3500 мм, а общата дължина на машината да достигне 6000 мм. За сравнение стандартната версия на новата S-Class (W222) има дължина 5116 мм и междуосие 3035 мм. При моделът с дълга база размерите са съответно 5246 мм и 3165 мм.

Посочва се също така, че за някои пазари ще бъде предложен още по-голям модел, при който ще има три реда седалки (като в лимузина), а размерите му ще бъдат най-близки до настоящия Mercedes-Benz S600 Pullman. Подобни удължени версии са изключително популярни в Китай, което предполага, че тази модификация ще бъде предназначена именно за най-големия пазар в света.

Досегашната информация гласеше, че в Mercedes-Benz смятат да отделят напълно новата лимузина Pullman от S-Class и да й предадат собствена индивидуалност - нови светлини, предното стъкло с по-голям наклон и уникален салон. Що се отнася до задвижването, спекулациите сочат, че най-вероятен е V12 мотор с обем 6.3 литра, който генерира 650 к.с. и е комбиниран с 9-степенна автоматична скоростна кутия.

Освен стандартната S-Class, дългата й база LWB и модификацията Pullman, на пазара ще се появят още купе, кабриолет и купе с четири врати.

0 от 500
  • #1
    14 rate up comment 1 rate down comment
    бай ( преди 11 години )
    пречеше отделния производствен цикъл, различните агрегати и липсата на конвергенция между моделите - с една дума много пари, ниска възвращаемост