IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Citroen DS2 излиза догодина

Моделът ще предизвика MINI и Fiat 500

Citroen DS2 излиза догодина

Citroen ще приобщи още един модел към линията DS, съобщават от централата на френската компания. Става въпрос за базовия DS2, който ще дебютира през есента на автоизложението в Париж.
Citroen DS2 излиза догодина
Моделът ще бъде хечбек с пет врати, а дизайнът ще бъде вдъхновен от концепта REVOLTe (на снимките), който се появи през 2009 г. във Франкфурт. Очаква се колата да бъде базирана на Peugeot 208 и подобно на всички останали модели от DS семейството, да се предлага с широк набор от начини за персонализация.

По този начин от компанията се надяват да привлекат клиенти от таргета на Fiat 500 и MINI Cooper.

Двигателната гама все още не е официално обявена, но според списание Auto Plus моделът ще се предлага с трицилиндров двигател с 90 к.с., турбодизел със 115 к.с., както и с четирицилиндров бензин, доставен от BMW, който генерира достойните 155 к.с.

Снимка: Citroen
 

0 от 500
  • #17
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Т-34
  • #16
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Вярно е, че дълго време АБ оплюваше корейските коли. В последно време обаче нещо не им се получава. Трудно ще излъжеш хората кое е бяло и кое черно.
  • #15
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Явно ти не си чел АБ.
  • #14
    1 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    И още нещо. Прочети пак броевете на АБ от последните месеци и година, за да видиш как се хвалят моделите на КИА, как се обявяват за победители, макар да изостават по точки ( ама нали от Фолксваген). Е, такава барака никога няма да ме накарат да си купя, но това е отделен въпрос.
  • #13
    1 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Да, точно спонсори са. А ти случайно да не си човек на Делян Пеевски? Ама какво ли питам :) Само за това не заслужаваш и грам внимание.
  • #12
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Хюндай и КИА спонсори на АБ...!?... и от кога? Това ти го каза някой от списанието, или ти го говорят звездите...:) По-голяма глупост не бях чувал. АБ не изпуска случай да се заяде с корейците. Явно нямаш пари да си го купуваш.По американската статистика, точно отличниците на DEKRA и TUV са тотално на дъното.
  • #11
    2 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Всичко се коригира, след като се знае, че ще се ползва за 100 000 км тест. Напоследък АБ въздигнаха Хюндай и КИА и това не е случайно. Тоя концерн заедно с Фоксваген са спонсорите на това списание. Затова и тестваните техни модели през последните 3-4 години са без повреди. Ако погледнем обаче TuV и DEKRA, това не е така. Точно тия марки са средна работа и дори някои техни модели са в дъното на класациите. Ето това правят парите.
  • #10
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Не знам, проблем с двигателя малко трудно се манипулира, или ръждата за автомобил на 2.5 години. По принцип немците са много критични към корейците, но в следващия брой КИА Венга на същия тест беше безупречна. Само една фасунга отказала за 100 000 км., нищо друго. Няма ръжда, няма течове на масло, не е доливано масло, двигателя бил като току що произведен. Дори накладките не били напълно износени.
  • #9
    1 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Егати гадния филтър. Толкова години не го КУРигирахте.
  • #8
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    АБ не е мерило. Беше навремето, когато никой не манипулираше колите, които те вземат за тест. Затова и в края на деветдесетте и началото на това хилядолетие, автомобилите се чупеха доста по-често. Днес преди да да се предаде автомобила на редакцията, той минава щателен преглед. Даже скоро имаше глокиоз - точно заради щателния преглед, се получи и повреда от немарливата работа на механиците. Но това разбира се е за избрани.