IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Това е новата Insignia

Флагманът на Opel премина през щателен фейслифт

Това е новата Insignia

Opel Insignia бе представена през 2008 година, а през тази преминава през щателен фейслифт. Първите официални снимки и информация на обновения модел бяха разпространени тази сутрин от немската марка.
Това е новата Insignia
Както личи от снимките, флагманът на Opel е получил редица новости, които обаче запазват познатата осанка на хитовия модел. Промените не са големи, но определено личат и придават на колата по-модерен и атрактивен вид.

Що се отнася до екстериора, там виждаме модернизирана предна част, която доминира с нови светлини, нова решетка на радиатора и нова броня, както и силно изменена задница, която се отличава с различна броня и напълно нови светлини, в които е вплетена хоризонтална хромирана лайсна.

В интериора модернизацията е засегнала централната конзола, която се е лишила от повечето бутони, отговарящи за аудиосистемата. Това е било възможно благодарение на интегрирането на напълно нова мултимедийна система, която разполага с 8-инчов сензорен дисплей и тъчпад. Нови са също така воланът и уредите на арматурното табло, а материалите са с още по-високо качество, сочи официалната информация.

Промени има и по ходовата част, като според информацията те осигуряват завишен комфорт.
Това е новата Insignia
Гамата двигатели се състои от богат избор от бензинови и дизелови агрегати, развиващи мощност до 325 к.с. Наличен е и модел с LPG инсталация. Предлаганите трансмисии са две - ръчна или автоматична с 6 предавки, а като опция при някои модели може да бъде поръчано задвижване към четирите колела.

При дизелите базов е 2.0 CDTI, който предлага две разновидности на мощността - 120 к.с. и 320 Нм или 140 к.с. и 370 Нм. От компанията посочват, че този двигател изразходва средно по едва 3.7 л/100 км (99 г/км СО2), което го превръща в най-ефикасното предложение в този клас. На върха на дизеловата гама е високотехнологичният 2.0 BiTurbo CDTI, при който мощността и въртящия момент достигат съответно 195 к.с. и 400 Нм.

При бензиновите предложения присъства новият 1.6 SIDI Turbo, доставящ 170 к.с. и 280 Нм, както и 2.0 SIDI Turbo, който предлага 250 к.с. и 400 Нм. Най-икономичният вариант е 1.4 LPG (140 к.с. и 200 Нм), който е оборудван със заводска система, работеща с втечнен петролен газ.

Върховият модел - Insignia OPC, все още не е представен, но е ясно, че той ще предлага мощност от 325 к.с.
Това е новата Insignia
Обновената Insignia ще бъде представена пред публика по време на автомобилното изложение във Франкфурт, което ще се състои през септември. Цените в България, където поръчките стартират в края на юни, започват от 38 775 лева с ДДС.

Тагове: Opel Insignia
0 от 500
  • #16
    24 rate up comment 1 rate down comment
    Голкочев ( преди 11 години )
    Интересно ми е, какъв кусур ще намерят сега немските журналисти, за да изстрелят Пасат пред Инсиния. Вече Опел оправиха таблото и съм сигурен, че журналистите ще забележат това, но ей така, между другото, оплювайки други неща в тая кола, които досега незнайно защо не са забелязали.
  • #15
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Голкочев ( преди 11 години )
    Колега, не знам какво са ти обяснявали на глоксовете, но аз бях при най-дъртия и плешв инструктор, демек най-опитния и най-биещия. Та той ни караше да правим точно обратно - леко да прихващаме само лоста и да го побутваме, докато той сам си намери положението. Няма такиванеща - да се държи и ръчка здраво лоста! Тоя дето те е учил му пиши двойка, защото те е карал да правиш опасни неща!
  • #14
    2 rate up comment 1 rate down comment
    до !!! ( преди 11 години )
    При силното стискане и вкарване на лоста, се кривят самите скорости-при старите коли те се изправяха, но с времето пак се кривят.Метал един път огънат ли е-край.При новите коли ако вкарваш със сила и ако изкривиш скоростите - направо нова скоростна кутия. Затова е нужно само леко бутане и лек захват
  • #13
    7 rate up comment 5 rate down comment
    Аз до 12 ( преди 11 години )
    Съгласен съм. Не мога да разбера защо всички се бутат на БМВ и Мерцедес. Скъпи като цени, скъпи като поддръжка(дори и за немците поддръжката не за всеки джоб). За нас като доходи са ни достатъчни коли като Опел, Шкода( доста се изстреляха от както Шевролет ги купи), Киа...
  • #12
    4 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Старата беше по-приятна на външен вид. Но пък имат доста интересна гама от двигатели.
  • #11
    5 rate up comment 2 rate down comment
    от !!! " до !! ( преди 11 години )
    Аз нямам дамска ръка, а и навремето когато карах глоксове ми обясняваха, че ск. лост се обгръща плътно..., така че навика трудно се изкоренява.
  • #10
    5 rate up comment 0 rate down comment
    до !!! ( преди 11 години )
    Отминаха времената, когато лостовете бяха твърди и трябваше да ги хванеш здраво и да ги буташ със сила. Сега е достатъчно с леко бутане.
  • #9
    6 rate up comment 2 rate down comment
    до !!! ( преди 11 години )
    Ами хвани лоста така,че да не натискаш копчето. не знам къде е копчето, но не ми се вярва да хващаш лоста само по един начин
  • #8
    4 rate up comment 13 rate down comment
    xax ( преди 11 години )
    za6toto predi 20-30 godini qponsoto se ta4e6e ot celiq svqt a vuv momenta aponskitee koli sa edni ot nai beli4nite izklu4itelno sku4ni koli :)
  • #7
    15 rate up comment 1 rate down comment
    Онзи ( преди 11 години )
    добре изглежда успяли са да премахнат многото бутони от централната конзола