IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Nissan Juke се изправи срещу Bugatti Veyron

Гонката е на 1/4 и на 1 миля (Видео)

Nissan Juke се изправи срещу Bugatti Veyron

Прочели сте правилно, Nissan Juke излезе срещу Bugatti Veyron в драг дуел. При това в дуел на 1/4 и на 1 миля.

Както вероятно се досещате, става дума за доработената версия на Juke, за която писахме неотдавна. Моделът се нарича Juke R, но не е онзи, който Nissan продава за 900 000 лева. Това е гаражна версия на Nissan Juke, оборудвана с неизвестен двигател, който в случая е настроен да доставя 700 к.с.

От другата страна е напълно сериен Bugatti Veyron. Той и не се нуждае от доработки, тъй като излиза от завода с 1001 к.с. под капака.

Състезанието е проведено на писта в Москва, Русия, като времената на двете коли се измерват поотделно. Стартът е от място, а времената се засичат на разстояние 1/4 миля и на разстояние от 1 миля.

При първият чекпойнт, категоричен победител е Nissan Juke, но при по-дългото разстояние Bugatti Veyron успява да навакса, макар и с малко. И двете коли имат богата история в тези състезания. Bugatti Veyron е рекордьор в клас "суперколи", докато Juke R наскоро постави рекорд в клас "SUV".



Видео: YouTube

0 от 500
  • #22
    7 rate up comment 12 rate down comment
    speedart ( преди 11 години )
    Да бе разбрах , грамотен си , едното четворно е да "потегля по-бързо" а другото е да има сцепление при "рязко тръгване"....извинявам се
  • #21
    10 rate up comment 9 rate down comment
    знаещ ( преди 11 години )
    speedart, най малкото сравни клиренсите на двата автомобила и ще разбереш кое 4х4 за какво е! Има достатъчно статии за системите 4х4. Нямам намерение да те ограмотявам. Виж кой с каква е и коя за какво се ползва предимно и пак ела да си поприказваме, че гледам си много бос по темата, а се напъваш да се правиш на знаещ. Не забравяй, че знаещият съм аз. ;)
  • #20
    14 rate up comment 8 rate down comment
    знаещ ( преди 11 години )
    Почти всеки може да създаде параход с огромен двигател с много пари, който да струва състояние. Номерът е да направиш бегачка с малко пари, която да разказва игрите на другите. Освен това японските бегачки, винаги така са направени, че след като е купиш, ако искаш можеш да е доработиш и да е превърнеш в много сериозен спортист. Абе немците, когато успеят да направят за такава цена автомобил, който да се доближава до ГТР или Жук елате пак да си говорим. До тогава вурстовете си остават аутсайдери
  • #19
    6 rate up comment 8 rate down comment
    speedart ( преди 11 години )
    ХА ХА ХА ....знаеш ти ме рзстреля направо...прочете ли какво написа...излез на вън малко и по-дишай чист въздух
  • #18
    10 rate up comment 8 rate down comment
    знаешщ ( преди 11 години )
    Някой да е казал, че е без 4Х4 бе ***? Някой някъде да го е споменал? Само че неговото 4Х4 е за да потегля по бързо със сцеплението на 4-те колела, а на Нисана 4Х4 е съвсем различно предназначение+да има по-добро сцепление при рязко тръгване. Четете, четете деца, а не само някакви измислени нагласени клипчета да гледате и да се кефите на немските параходи. Няма лошо да им се кефите де, но истината е на друго място.
  • #17
    7 rate up comment 7 rate down comment
    speedart ( преди 11 години )
    Знаещ (под съмнение) вейрона е с четворно предаване....за мокрото и снежеца..
  • #16
    10 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Май-не гледаш клипчето по-доло а? Там се вижда ясно, Оставят Нисан ГТ-Р да направи една обиколка и да се засили колкото може и когато завършва обиколката и преминава край спрелия Вейрон, Вейрона тръгва от мястов в момента когато ГТ-Р прелита край него с газ до дупка и след 200-300 метра Вейрона настигна и изпревари ГТ-Р все едно нисана е спрял. Не знам за какви светофари и за какви пътища и завой плямпаш и какъв дъжд и снежец? Вейрон е със задвижване 4Х4.
  • #15
    13 rate up comment 11 rate down comment
    знаещ ( преди 11 години )
    А на първия завой Вейрона щеше пак да гледа стоповете на Нисана, нали! С всеки завой дистанцията ще се увеличава и увеличава...В реални условия, нали се сещате, че няма идеално прави пътища, като писта и при една реална ситуавия Вейрона ще е доста изостанал и от много други по-слаби автомобили. Освен това трябва и времето да е сухо, за да има някакъв шанс. Ами ако е мокро или недай си боже е паднал снежец, тогава Нисана ще го разцепи по шевовете.
  • #14
    10 rate up comment 7 rate down comment
    KLASIKA ( преди 11 години )
    Абсолютно безмислено......Ще го пуснат ли за продажба този Juke.....? мобе би ли ?......макар,че едвали ........ Както и да е............Veyron-а....,не казвам Bugatti,защото Veyron-а е посмешище,ама пълно като дизайн.....-простаци,перке ?........ Та това ненужно голямо Великденско яйце Veyron-а ,го прави на всички гонки.Много коли в началото го късат,но Veyron-а- яйцето притежава чудовищен въртящ момент и когато двигателя се разгърне ,то и за изстребителите е трудно да го догонят в следващите метри.Истинско инженерно чудо!!!Но понеже дизайна е унизителен,то всички заслуги отиват в кофата и яйцето е едно нищо!....И продажбите вървят зле....-ми те хората не са слепи ......-чудовищно отвратилно яйце с чудовищно ненужен въртящ момент заради чудовищно безмислен дизай......,и......*-каква е ПОЛЗАТА от ФАЙДАТА като няма КЕЛИПИР *.................Това трябваше да е Bugatti.....,ама как да се казва като името Veyron вече е ОСМЯНО,а?......., а да ,това е :* Bugatti Еternal- Еnemy *......-суперско-хуперско ....! Вижте какви извивки и каква любов към детайлите и всеки въздухозаборник,отвор,спойлер и *хрилообразен*елемент играе точно определена жизнено-важна роля за хармонизацията на стабилизиращите и охлаждащи, и насочващи енергийни процеси. Така както биха желали Еторе и Жан Бугати,такъв е и дизайна :http://imageshack.us/photo/my-images/841/ferrari1771024resizeak5.jpg/
  • #13
    11 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Нисанчето може да е с 300к.с. по-малко но е и с 300 кила по-леко. В Реалноста обаче стоков Вейрон и то точно този модел с по-малката мощност буквално се гаври стоковите спортни нисанчета. Дори думата гавра е слаба ето вижте това видео: