IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Напълно новата Toyota Corolla

11-тото поколение на колата получава по-лека платформа, нов дизайн, по-просторен салон и по-богато оборудване

Напълно новата Toyota Corolla

Японската автомобилна компания Toyota разкри напълно новото поколение на Corolla. Това е най-продаваният модел в света, а 11-тото му поколение трябва да затвърди тази позиция, залагайки на по-лека платформа, нов дизайн, по-просторен салон и по-богато оборудване.
Напълно новата Toyota Corolla
Новият модел беше загатнат неотдавна чрез концепцията Corolla Furia, но както личи от снимките той е взел много и от предлаганата в Америка Toyota Avalon. Дизайнът доминира с напълно нова предна част, в която виждаме разделена на две решетка на радиатора, стандартни LED фарове и по-изразителна броня. Отзад промените са аналогични - по-масивна броня и напълно нови светлини.

Още по-големи са промените в салона на новата Corolla. Интериорът е създаден според новите дизайнерски щрихи на японската марка, които вече познаваме от Auris и RAV4. Материалите са с високо качество, като създават усещане за модел от по-висок клас, сочи информацията. В стандартното оборудване влизат 8 въздушни възглавници, LED осветление, аудиосистема с Bluetooth свързаност, обшито кожа табло и др.
Напълно новата Toyota Corolla
Освен на нов дизайн, новата Corolla разчита и на напълно нова платформа. А тя осигурява на колата едновременно по-ниска маса - около 1300 кг, и по-големи размери. При новата Toyota Corolla междуосието е увеличено с 99.8 мм, като достига 2700 мм. и доставя допълнителни 75 мм. на возещите се на задната седалка. Общата дължина е 4650 мм, широчината - 1776 мм., а височината - 1455 мм. Това прави 11-тото поколение по-дълго с 99 мм., по-широко с 16 мм., и по-ниско с 11 мм.

Що се отнася до двигателите, за сега са ясни само два от тях. Те са бензинови, имат обем 1.8-литра и доставят съответно 132 и 140 к.с. Появила се е и нова трансмисия - CVTi-S със 7 предавки. Информация за цените също не е налична.
Напълно новата Toyota Corolla
Важно е да се отбележи, че данните се отнасят за американската версия на Toyota Corolla. При европейската очакваме леки промени в дизайна и различни двигатели.

Очаквайте подробности

Снимки: Toyota. Информация: Сarscoops

Тагове: Toyota Corolla
0 от 500
  • #31
    11 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Целта на спортните коли от този клас е да доставят удоволствие от шофирането, спортно усещане и т.н. Мислиш ли, че от Субару и Тойота не могат да сложат двигател 300 коня на това купе (БРЗ, ГТ-86). Явно тук критерият е дали някой ще те дръпне на светофара.
  • #30
    18 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Дали ще е BRZ сли GT-86 разлика... никаква нали. Обърках се просто което е нормално все пак е една кола с две имена. Но пак остава въпроса ако GT-86 не е спорно купе то какво е? Е вярно е че половината хот хечи я мачкат, но все пак трябва да е в някой клас.
  • #29
    15 rate up comment 6 rate down comment
    До: до Субаруфен ( преди 11 години )
    Според мен човекът има впредвид хейтърите като цяло, без значение на кой симпатизират, а ти веднага направи разграничение между немски и японски фенове. Иначе Королата не е нещо особено като дизайн, но не бих казал, че е и грозна, по-скоро безлична, което е типично за Тойота.
  • #28
    25 rate up comment 20 rate down comment
    Факти ( преди 11 години )
    ТОНИ е прав. В сравнение с 20 годишен VW Golf, новата Корола е за предпочитане.Как да има позитивни коментари, когато:1. Задницата е отвратителна.2. Предното табло е като дялкано с брадва.3. Джантите приличат да са after market изпълнение.4. Двигателите са трагични. 1.8 бензин, само 140 коня. Досрамяло ги е да напишат нютон метрите.Очаквам много изтеглени Короли от пазара, безкрайни сервизни акции и часове прекарани на кафенце в сервизите на Тойота из страната.
  • #27
    16 rate up comment 10 rate down comment
    Cenitell ( преди 11 години )
    Дизайнерски Тойота създават хем разпознаваеми отдалеко за марката модели, хем те да са съвършено нови за свикналите с всеобщия дизайн.А ивестната надеждност на Тойота вече рядко се изтъква-тя се подразбира като нещо обичайно.
  • #26
    13 rate up comment 6 rate down comment
    do SubaruFan ( преди 11 години )
    ...за съжаление съм абсолютно съгласен с теб относно негативизма... В нашата мила родина всеки дава акъл и плюе наред,без да погледне в собствената си чиния. А после се сърдим като ни кажат ,че материалът в БГ е кофти!!!!
  • #25
    14 rate up comment 12 rate down comment
    ТОНИ ( преди 11 години )
    Нека да си я паркирам в гаража, а вие като ме видите си коментирайте злобно колкото искате...Седейки у Гоуфу на 20 год.
  • #24
    12 rate up comment 5 rate down comment
    Nev ( преди 11 години )
    Ами БРЗ е спотрното купе на Субару, еквивалента на Тойота е ГТ86! Ако правиш такива фактически грешки, как очакваш мнението ти да се вземе евентуално за компетентно от другите във форума?
  • #23
    7 rate up comment 9 rate down comment
    До: Nev ( преди 11 години )
    Като казваш че BRZ не спортен модел на тойота каква е семейно купе или пек градско купе.... Кажи ни, че явно нещо не разбираме !
  • #22
    12 rate up comment 16 rate down comment
    до Subarufan ( преди 11 години )
    Влез в тема за немски автомобил и в коментарите ще разбереш какво е злоба и то предимно от почитателите на японците, как всички които харесват немско са ***, а тези на японското - свръхинтелигентни. Смея да твърдя, че другият отбор сме далеч по-толерантни.