IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Напълно новата Toyota Corolla

11-тото поколение на колата получава по-лека платформа, нов дизайн, по-просторен салон и по-богато оборудване

Напълно новата Toyota Corolla

Японската автомобилна компания Toyota разкри напълно новото поколение на Corolla. Това е най-продаваният модел в света, а 11-тото му поколение трябва да затвърди тази позиция, залагайки на по-лека платформа, нов дизайн, по-просторен салон и по-богато оборудване.
Напълно новата Toyota Corolla
Новият модел беше загатнат неотдавна чрез концепцията Corolla Furia, но както личи от снимките той е взел много и от предлаганата в Америка Toyota Avalon. Дизайнът доминира с напълно нова предна част, в която виждаме разделена на две решетка на радиатора, стандартни LED фарове и по-изразителна броня. Отзад промените са аналогични - по-масивна броня и напълно нови светлини.

Още по-големи са промените в салона на новата Corolla. Интериорът е създаден според новите дизайнерски щрихи на японската марка, които вече познаваме от Auris и RAV4. Материалите са с високо качество, като създават усещане за модел от по-висок клас, сочи информацията. В стандартното оборудване влизат 8 въздушни възглавници, LED осветление, аудиосистема с Bluetooth свързаност, обшито кожа табло и др.
Напълно новата Toyota Corolla
Освен на нов дизайн, новата Corolla разчита и на напълно нова платформа. А тя осигурява на колата едновременно по-ниска маса - около 1300 кг, и по-големи размери. При новата Toyota Corolla междуосието е увеличено с 99.8 мм, като достига 2700 мм. и доставя допълнителни 75 мм. на возещите се на задната седалка. Общата дължина е 4650 мм, широчината - 1776 мм., а височината - 1455 мм. Това прави 11-тото поколение по-дълго с 99 мм., по-широко с 16 мм., и по-ниско с 11 мм.

Що се отнася до двигателите, за сега са ясни само два от тях. Те са бензинови, имат обем 1.8-литра и доставят съответно 132 и 140 к.с. Появила се е и нова трансмисия - CVTi-S със 7 предавки. Информация за цените също не е налична.
Напълно новата Toyota Corolla
Важно е да се отбележи, че данните се отнасят за американската версия на Toyota Corolla. При европейската очакваме леки промени в дизайна и различни двигатели.

Очаквайте подробности

Снимки: Toyota. Информация: Сarscoops

Тагове: Toyota Corolla
0 от 500
  • #41
    12 rate up comment 20 rate down comment
    Курозар Путколизов ( преди 11 години )
    Ами като гледам, как не са оправили още от преди 10г моделите и са нон стоп в сервиза, си представям "Напълно новата" та тя не може да напусне пределите на сервиза хахаха Трошльота ! оправете си първо старите модели после пущайте нови
  • #40
    11 rate up comment 20 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Напълно новата Трошльота КОРОЗИЯ, като знам старите, щом е напълно нова, то тя няма да излиза от сервиза, ей това е грижа за КЛИЕНТИТЕ БЕЗПЛАТЕН ГАРАЖ ЦЕЛОГОДИШНО В СЕРВИЗА и 2ма *** се чешат по теметата и се чудят какво и е пак
  • #39
    15 rate up comment 18 rate down comment
    Салам Закусков ( преди 11 години )
    Нова, стара се в сервиза стой що е то ? ТРОШЛьОТАаа! :)))
  • #38
    19 rate up comment 18 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    т'ва по-грозно и от Хюндай!
  • #37
    17 rate up comment 21 rate down comment
    мдааа ( преди 11 години )
    ПОРЕДНОТО ГУМНО ОТ тойота
  • #36
    4 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Първо моята логика не такава. Второ тоя BRZ почти никой хот хеч не слага в задния си джоб. И това че според теб една кола се измерва колко е добра само на драг успех, въпроса е че тя нито е добра на драг нито на писта един дрифт който е 5 км/ч УРА. И за разлика bwm m3 и другите които казваш ти са много по добре балансирани и със сигурност ще те доближат повече до усещане към гтр и пак gtr не е най-бърз на драг ами на писта.
  • #35
    15 rate up comment 8 rate down comment
    Nev ( преди 11 години )
    И още нещо, ако следвам твоята логика, то например коли като БМВ М3, РС 4 или Порше 911 за нищо не стават и не могат да ти доставят удоволствие, защото например Нисан ГТР има разказва играта на драг!
  • #34
    16 rate up comment 9 rate down comment
    Nev ( преди 11 години )
    Субару БРЗ е една от най-балансираните, с нисък център на тежестта автомобили със задно излизали някога на пазара! Целта, както много пъти се с подчертавало от централата им, е да се съсздаде автомобил, който да ти доставя удоволствие от шофирането, и за това двигателя е само 200 к.с. А единодушно всички спортни журналисти казават, че макар и да не е за драг, определено слага по другите показатели в малкия си джоб твоите горещи хечове.
  • #33
    9 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    А ти мислиш ли че хот хечовете от сорта на астра меган фокус голф фиеста клио поло и т.н. не доставят удоволствие? Нищо че не са по 300 коня с задно предаване кефа е доста голям. А за да голям един автомобил трябва да е бърз. Всичко е свързано
  • #32
    16 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Дизайнът е имитация на корейски седан - за съжаление по-евтина,по-семпла и по-безлична.Само,че корейците от няколко години все по-малко правят евтини,семпли и безлични коли.