IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Завод на Porsche спря работа заради наводненията

В съоръжението в Лайпциг се сглобяват Panamera и Cayenne

Завод на Porsche спря работа заради наводненията

Porsche преустановява временно работата на завода си в Лайпциг, където се произвеждат моделите Panamera и Cayenne, съобщиха от централата на компанията.
Завод на Porsche спря работа заради наводненията
Причината се крие в затруднени доставки на части, вследствие на наводненията в Централна Европа.

Образува се тапа в доставките ни на купета, които се произвеждат от Volkswagen в Братислава и се транспортират с влак до фабриката ни в Лайпциг,“ уточнява говорител на германците.

Всекидневно в съоръжението на Porsche се сглобяват 450 автомобила. Работниците обслужват конвейерите по време на три смени в денонощие. От Porsche имат намерение да добавят допълнителни смени, за да неутрализират ефекта от преустановеното производство.

BMW също има завод в Лайпциг, но според говорител на компанията за момента там процесите са нормални.

Снимка: Porsche

Тагове: bmw porsche cayenne panamera 911
0 от 500
  • #10
    1 rate up comment 0 rate down comment
    trex ( преди 10 години )
    Страхтотни автомобили са Панамера и Кайен. Въпреки спокойния външен дизайн, който е заради философията на фирмата, изглеждат супер и в покой, и в движение. А по показатели изритват в топките много "по-страшни" конКУРенти. Дано се оправи положението в Европа с наводненията, че клиентите си чакат бижутата и нямат търпение да си ги джиткат.
  • #9
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Само хората които нямат 2лв. в джоба могат да си мислят че купувайки си ФВ карат Порше или обратното. Който е карал Порше знае за какво говоря, аз съм карал турбо-S като включих на "S" и като го настъпих на светофара така ме залепи на седалката, че в първите 2 секунди останах с чувството че не мога да помръдна. Карал съм и вече поостарялото Модена 360 на Ферари, което също ускорява зверски, но Поршето е нямам думи. От двете коли бих избрал Поршето, но признавам, че Ферарито бе с 10г. по-старо.
  • #8
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Гащници плюйте колкото си искате. Аз ще си карам Кайена. А като минавам край вас приказвайте, че бил Туарег. Те приятелките ви по-добре от вас се ориентират. Сещайте се.П.С. Да. Знам, че нямате пари да напълните резервоарите си. Но тук сте велики и разбиращи.
  • #7
    9 rate up comment 4 rate down comment
    fsb ( преди 10 години )
    ще плюете порше, само ако сте го имали, карали и не ви е харесало, са като го гледате на снимка и казвате колко е гадно демонстрирате единствено простотията и комплексите си!
  • #6
    9 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Ха-ха! Като искаш да плащаш за история си плащаш 2-3-5 милиона и си купуваш класически автомобил от 50-те или 60-те години примерно. Като си купуваш Панамера плащаш за голяма мощна супер луксозна кола с всевъзможни екстри и глезотии с която впечатляваш простолюдието(тук е момента да кажа, че на мен като дизайн не ми харесва и ми е направо грозновата). Обаче това не пречи други да я харесват, да демонстрираъ престиж и висок социален статус. За това плащаш за ново Порше, не за история.
  • #5
    6 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Аре по-спокойно ВАГ-иналче!Чети за Панамерата и Кайена,ако можеш и разбираш!Нещо за ФВ да кажеш там какво пише!Дори за най-отрепания и *** човек,дето си няма и грам представа от коли е ясно,че това са творения на ВАГ.Дори и да не знаеш,ще пуснеш търсачката и ще разбереш.Нещо общо между Кайен и Туарег да има случайно?Ах колко жалко е да си ВАГинален фен...
  • #4
    14 rate up comment 8 rate down comment
    Subarufan ( преди 10 години )
    Може и да е само мое схващане, обаче като плащам за история и традиции бих искал да получавам такива! Определено това не се вписва в опцията, да се изръсиш почти 200 000 евро за Порше, и да получиш незнам колко компонента в колата с емблемата на ФВ, само защото видите ли, Хер Вагенщайн искал да си намали производствените разходи и увеличи печалбата за моя сметка!
  • #3
    13 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    И Кайен, и Панамера Порше ги произвеждаше още преди да ги купят Фолксваген. Така,че хайде по скромно го давайте. Има няма повод дайте да плюем. Ако седнете в едно такова Порше ще се охълцате и двамата. Щото вие ги пл/ете, ама някои ги купуват и карат, а вие ги гледате на картинки в нета о цъкате от злоба.
  • #2
    8 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    нЕма се пуашите момци, фабриките в Китай ще доставят нужните бройки. Не, че клиентите чакат на опашка, но ей тъй да си направят реклама, че едва ли не, като са спрели да произвеждат в бившата ГДР, ще настъпи дефицит на пазара. Откакто са под шапката на ВАГ, за мен повече Порше не съществува. А бяха велика марка.
  • #1
    10 rate up comment 13 rate down comment
    Нев ( преди 10 години )
    Мдаа, отрочетата родени от "дружбата" между велика марка като Порше и народната такава Вагенщайн! Тия "чистокръвни" Поршета, може и по-добре да е, че не излизат от производство...Добре, че друга легенда като Ферари, се усетиха навреме и не пускат недоразумения като тунинговани баничарки с тракащи дизелчета! Дано не посегнат на иконата 911 поне!