IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

BMW ще строи писта в Корея

Бъдещите клиенти ще могат да изпробват всички модели на концерна

BMW ще строи писта в Корея

BMW започна строежа на нов център в Южна Корея, който ще има за цел да стимулира интереса на младите клиенти към спортните модели на марката, съобщиха от компанията, цитирани от The Wall Street Journal.
BMW ще строи писта в Корея
Инвестицията е в размер на 62 млн. долара, а комплексът,
който трябва да е завършен през юли 2014 г., ще бъде разположен на 40 км от столицата Сеул. В центъра на съоръжението ще бъде изградена писта с дължина 2.4 километра и шест състезателни конфигурации. На нея посетителите ще могат да изпробват възможностите на различни модели на BMW и MINI. Покрай пистата ще бъдат изградени тренировъчни центрове, изложбени зали, кафене и ресторант.

Корейските клиенти са много взискателни по отношение на лукса, електрониката и сервизното обслужване. Ако успеем в Корея, най-вероятно ще успеем навсякъде,“ заяви Хендрик фон Кюнхайм, вицепрезидент на BMW Group за Азия и Тихоокеанския регион. „Предизвикателството ни накара да изберем Корея пред Япония и Китай. Искаме да дадем възможност на младите хора да опознаят автомобилите ни в идеални условия, като ги научим да шофират безопасно и икономично,“ довършва още Кюнхайм, прогнозирайки, че центърът ще се посещава от около 200 000 човека годишно.

Анализатори смятат, че BMW е избрала именно Корея за построяването на първия си център от такъв тип в Азия, заради големия растеж, който компанията отбелязва в страната през последните пет години. Кюнхайм твърди, че Корея е сред най-бързо развиващите се пазари на BMW.

През тази година експерти очакват BMW да пласира около 33 000 автомобила в Корея, към които ще се присъединят 6000 машини от марката MINI. Това означава, че баварците очакват ръст от 14% спрямо 2012 г., когато компанията успя да продаде 34 079 автомобила.

Въпреки успешните за BMW години, в Корея продължават да се продават най-много коли от местни производители. Статистиката сочи, че 7 от 10 нови автомобила, продадени в страната, носят емблемите на Hyundai и Kia. Конкурентоспособността на чуждите марки се подкрепя единствено от по-ниските цени на техните модели, както и  отоблекчените процедури за внос от Европа и САЩ.

През миналата година в Корея са били продадени общо 130 858 автомобила на чужди производители, които заемат 10% дял от пазара на четвъртата най-голяма икономика в Азия. Шест от десет са били коли от германските производители Audi, BMW, Mercedes и Volkswagen.

Hyundai и Kia реагираха на растежа на BMW в Корея, предлагайки на своите клиенти големи отстъпки за върховите модели. Така корейците се надяват да неутрализират загубите, причинени от присъствието на германските премиум марки.

Снимка: Reuters


Тагове: BMW
0 от 500