IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Това е новото BMW X5

Баварците пуснаха официална информация и снимки на модела

Това е новото BMW X5

След като се появиха шпионски снимки на екстериора и интериора на новото BMW Х5, дойде моментът, в който баварците разкриха кросовъра в цялата му прелест. Любопитното е, че първо „изтече” само една фотография в един от форумите на феновете на марката, след което производителят пусна официалната сесия на автомобила.
Това е новото BMW X5
От снимките се вижда, че в компанията са избрали еволюционен път за развитието на модела. Той е запазил пропорциите на своя предшественик, като промените са засегнали най-вече предната и задната части на кросовъра. Отпред са се появили модернизирани фарове и изпъкнали „ноздри”, които са напълно в стила на последните модели на BMW. Отзад пък виждаме нови стопове и нова броня.

Новото BMW X5 е с 29 мм по-дълго, с 5 мм по-широко и с 14 мм по-ниско от своя предшественик. Така размерите му са 4886 мм дължина, 1938 мм широчина и 1762 мм височина. Междуосието си остава същото като при досегашното поколение на машината – 2933 мм.

Промените в интериора също не са радикални. Леко „пипнат” е многофункционалния волан, променени на външен вид са таблото с прибори и централната конзола, в чиито недра се „крие” издигащ се дисплей.

BMW X5 от трето поколение е конструиран на нова платформа, която има много общи компоненти с тази 5-Series. Инженерите на баварската компания са успели да намалят теглото на всъдехода с около 150 кг. в сравнение с настоящата му версия. Коефициентът на аеродинамично съпротивление пък е сведен до 0,31.

На първо време в гамата двигатели място ще намери познатият 3.0-литров дизел - xDrive30d, чиято мощност е 258 к.с. Ще има и дизелов - M50d M Performance, с три-турбо, 6-цилиндров мотор и мощност от 381 к.с. При него ускорението от 0 до 100 км/ч ще става за 5.3 секунди.

Бензиновият агрегат ще бъде 4.4-литров V8 с мощност 450 к.с. (X5 xDrive50i) Очаква се и хибридна модификация, която ще разчита на 3.0 литров бензинов двигател с 2 турбини и електромотор. Общата мощност на агрегата ще бъде 340 к.с. и 450 Нм въртящ момент.

Всички версии се предлагат със системата за задвижване на четирите колела xDrive, както и с 8-степенна скоростна кутия. В края на година се очаква и нова модификация с 2.0-литров дизел с мощност 245 к.с., който за първи път се появява при този модел. Двигателят ще е достъпен в две версии –X5 sDrive25d (само със задно предаване) и X5 xDrive25d (със задвижване на четирите колела).

Тогава трябва да излязат и още две версии на модела - xDrive40d и xDrive35i. Тези модификации ще се предлагат единствено за пазара в Европа. Именно на Стария континент – на изложението във Франкфурт през септември, ще се състои и премиерата на модела.
Това е новото BMW X5
Двигатели:

BMW X5 xDrive50i: V8 бензинов двигател с BMW TwinPower Turbo технология (два турбокомпресора, директно впръскване, VALVETRONIC),

Обем: 4 395 см3, мощност: 330 кВт/450 к.с. при 5 500 об/мин.,
Максимален въртящ момент: 650 Нм в диапазона 2000 – 4500 об/мин.
Ускорение [0 – 100 км/ч]: 5.0 сек.,
Максимална скорост: 250 км/ч.
Среден разход в ЕС тестови цикъл:
10.4 – 10.5 л/ 100 км, CO2 емисии в ЕС тестови цикъл: 242 – 244 г/км (в зависимост от избрания размер и вид колела), норма за вредни емисии: EU6.

BMW X5 xDrive30d: Шестцилиндров редови дизелов двигател с
BMW TwinPower Turbo технология (турбокомпресор с променлива геометрия, common rail директно впръскване),

Обем: 2 993 см3, мощност: 190 кВт/258 к.с. при 4 000 об/мин., Максимален въртящ момент: 560 Нм в диапазона 1500 – 3000 об/мин.,
Ускорение [0 – 100 км/ч]: 6.9 сек,
Максимална скорост: 230 км/ч.
Среден разход в ЕС тестови цикъл:
6.2 л/ 100 км, CO2 емисии в ЕС тестови цикъл: 162 - 164 г/км (в зависимост от избрания размер и вид колела), норма за вредни емисии: EU6.

BMW X5 M50d
: Шест цилиндров редови дизелов двигател с M Performance TwinPower Turbo технология (три турбокомпресора, високо налягане на нагнетявания въздух, с променлива геометрия на турбината), common rail директно впръскване с пиезо инжектори, максимално налягане при впръскване 2200 бара).

Обем: 2,993 см3, мощност: 280 кВт/ 381 к.с. при 4000 – 4400 об/мин.,
Максимален въртящ момент: 740 Нм при 2000 – 3,000 об/мин.,
Ускорение [0 – 100 км/ч]: 5.3 сек,
Максимална скорост: 250 км/ч
Среден разход в ЕС тестови цикъл: 6.7 л/ 100 км, CO2 емисии в ЕС тестови цикъл: 177 г/км (в зависимост от избрания размер и вид колела), норма за вредни емисии: EU6.

Снимки: BMW

 

 

Тагове: bmw x5
0 от 500
  • #19
    3 rate up comment 2 rate down comment
    deadfox ( преди 10 години )
    Ето ви и мнение на човек който кара настоящото Е70. Ами малко ми мяза на Х3 от зад не ми харесва, съединените фарове с решетката от пред също. в интериора наблюдавам малки изменения които за мен са съществени, като по-нормалната жабка и новата малка жабка от ляво, също така ми харесват и по-големите джобове на вратите (поне на снимките изглеждат по-големи). За двигателите нищо не мога да кажа докато не опитам, но като знам как върви старата 30d с 6 степенния XF сигурно ще са добри.
  • #18
    7 rate up comment 3 rate down comment
    BEN ( преди 10 години )
    FACELIFT ?
  • #17
    17 rate up comment 2 rate down comment
    EmoXide ( преди 10 години )
    Съжалявам но съм такъв. Критик по рождение.Извинявам се предварително на всички, персонално засегнали се, за това което ще кажа:Да ме прощават от БиЕмДабъю ама за мен това ново Х5 повече ми грознее и от Х6;Убегна им мъжкаркста муцуна на "каравото" Х5 от блиZкото минало!!!
  • #16
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Triforce ( преди 10 години )
    И аз съм фен на марката, но не виждам нищо по-различно от предходният модел. Предходният и модела от към 2000-та година имат някаква разлика, а тук не се вижда.Жалко...
  • #15
    12 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    UJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAS
  • #14
    21 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    До GeorgiПич това, че не мога да пея и не съм музикант, не значи че не мога да преценя кажа коя песен ми харесва и коя не. Схващаш ли? И да, имам кола...
  • #13
    27 rate up comment 3 rate down comment
    BMW Фен ( преди 10 години )
    Защо по дяволитее по-грозно от сегашното поколение ???
  • #12
    10 rate up comment 21 rate down comment
    Georgi ( преди 10 години )
    Супер е колата, даже е изключително красива. Спрете само да плюете безработни форумописачи, нямащи коли, а иначе много компетентни ..... !!
  • #11
    6 rate up comment 2 rate down comment
    xax ( преди 10 години )
    biva li tolkuva flintifliu6esto da sedi nikva masivnost otzad ne moje da bude tolkova koreisko prosto ne vqrvam na o4ite si tva e kitaisko bmw
  • #10
    8 rate up comment 7 rate down comment
    nikito_blend ( преди 10 години )
    Откакто БМВ започнаха да съединяват фаровете с решетката са ми изключително антипатични, трябва да уволнят дизайнерите си. Само 4-та серия е добре направена.