IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Поглед към новата Toyota Corolla

Моделът ще бъде представен в началото на юни

Поглед към новата Toyota Corolla

Поглед към новата Toyota Corolla
Неофициално изображение на следващата Toyota Corolla. Снимка: Encontracarros

Бестселърът на Toyota - Corolla, ще излезе в ново поколение през тази година. Колата все още е обвита в мистерия, но от японската компания представиха концептуален модел, наречен Corolla Furia (в галерията със снимки), който загатна дизайна на следващото поколение Corolla. Появиха се също така шпионски снимки и спекулативни рендери, на базата на които изданието Encontracarros създаде нови изображения на колата.

Те не са официални, но според запознати, представят новото поколение Toyota Corolla почти на 100%. Склонни сме да се съгласим с това, тъй като дизайнът на машината изглежда много близък до концепциите Corolla Furia и Yundong Shuangqing II, които се явяват предвестници съответно на стандартната Corolla и Corolla Hybrid.
Поглед към новата Toyota Corolla
Неофициално изображение на следващата Toyota Corolla. Снимка: Encontracarros

Както личи от изображенията, следващата Corolla ще получи новите дизайнерски щрихи на Toyota, които видяхме при последните поколения на RAV4, Auris и Verso. Дизайнът е далеч по-динамичен, като доминира с издължена решетка на радиатора, която се слива с челните светлини. Калниците са по-широки и придават мускулест вид, а стоп светлините, чиято форма повтаря тази на предните фарове, са свързани с хромирана лайстна.

Като цяло очакванията са колата да изглежда по-високо позиционирана и най-вече - по-динамична. Причината е, че с новото поколение на Corolla японците искат да привлекат по-младите търсачи на нови автомобили. "Новият седан Corolla ще има по-силен акцент върху младите клиенти както по отношение на дизайна, така и с оборудването и функциите си", заявиха от Toyota по време на премиерата на концепцията Corolla Furia в Детройт.
Поглед към новата Toyota Corolla
Концепцията Yundong Shuangqing II. Снимка: Toyota

Все още няма информация за размерите на колата. Не се съобщава и какви двигатели ще получи тя. Твърди се обаче, че моделът ще бъде осезателно по-голям от настоящия, ще предлага по-добър комфорт и по-атрактивен дизайн. За двигателите пък се спекулира, че ще бъдат по-мощни, но и по-икономични от тези на настоящото поколение. Очаква се и хибриден вариант, който вероятно ще се предлага и в Европа.

Новата Toyota Corolla трябва да бъде разкрита на 6 юни. Премиерата пред публика вероятно ще се състои през есента.

0 от 500
  • #46
    12 rate up comment 4 rate down comment
    Наблюдател до PRE ( преди 12 години )
    PRE, от къде го взе това маркетингово проучване, че клиентите на Ауди не се интересували от хибриди? Ауди смело заявиха, като решиха да настъпват на Американския пазар, че изкат да привлекат част от клиентите на утвърдените премиум марки като Лексус! Има ли нужда да ти казвам, че Лексус предават най-вече хибриди в САЩ, на което Ауди смятат да отговорят с какво- пушещо дизелче и ЛЕД светлинки тип коледна елхичка според твоята логика?
  • #45
    4 rate up comment 14 rate down comment
    RRE ( преди 12 години )
    Az folkadjia s novo audi ne sam vizdal.Oba4e toyotodjiite maikooo,ot karucite im pra6tiat neka4estvenite im tonkoloni a te priglasiat na Azis
  • #44
    5 rate up comment 12 rate down comment
    RRE ( преди 12 години )
    Audi hybridi ne praviat,za6toto klientelata im ne se interesuva ot tozi tip ikonomii.Koito moze da si pozvoli novo audi ot A5 nagore iska da kara mo6ten dizel ili benzin.Sazeliavam,no hybridite sa ili za po-nezamoznite hora ili sa super bogatite,koito karat malko po-razli4ni hybridi,kato La ferrari,P1 ili 918.Audi caka srednata klasa ili leko nad neia zapadno evropeici,kitaici i amerikanci
  • #43
    13 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    И още нещо, как така някакси все се получава, че като стане дума за великте автомобилни германски постижения, все се говори в минало или в бъдеще време; нещо от рода "Те когато биле правили, другите.." и "Ще направят, ще пуснат...и.т.н". А като погледнем в настоящето, тракащи дизелчета бълващи сажди, ама с убави светлинки и убийствен дизайн, дето като спреш пред чалготеката, на всички фолкаджийки сами им падат гащичките...
  • #42
    14 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Хаха, Анонимен, ти живееш в някакъв измислен твой Ауди-свят! Ауди правили хибриди, колкото аз правих ракети да ходя в космоса, като ги рисувах в детската градина, ама не съм изтрелял още нито една от Байконур!Ей така, за статистиката и понеже ми стана интересно, калко хибрида са продали досега от Ауди, като казваш, че са пионери в тази област, на фона на повечето от 5-те милиона такива, реализирани на пазара от японците?Сега да не кажеш, че не биле рентабилни, и от 4-те НУЛИ зарязали проекта?
  • #41
    19 rate up comment 4 rate down comment
    Obrut ( преди 12 години )
    Не, Triforce, не фалираха... но си прав, има и други марки - примерно 20-годишния мерджан, който последно разправяш, че караш... Понеже на новата ти Corolla хечбек й горели задните габарити, ти реши да я смениш с ръждасалия, бълващ пушек флагман на немското автомобилостроене, но за по-интересно (а и достъпно) си взе кола, която е била произведена преди днешните абитуриенти да са били родени.Успех ти желая :)
  • #40
    6 rate up comment 20 rate down comment
    Triforce ( преди 12 години )
    Тойота? Автомобили? Не фалираха ли?Тойота? Благодаря, има и други марки!
  • #39
    3 rate up comment 17 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    И още нещо да добавя, за разлика от Тойта Ауди когато са правели хибриди не са крали технология от други, докато Тойота краде идеята от Ауди, както и идеи за самата хибридна система от патенти на други инженери, за това и там ги спукаха от дела, и след като бяха пред заплаха да им спрът от продажби Приуса набързо се разплатиха с инженерите чийто патенти бяха откраднали. Японеца не измисля нищо, той копира или краде от другите. И това го знае всеки на тази планета.
  • #38
    5 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Тойота не е въвела лед светлините, Ауди ги въвежда първо като габарит при моделя R8, чак след това 1-2 години по-късно Лексус пуска в най-луксозния си модел къси ЛЕД, натъртвам само при късите светлини , но малко по-късно излизат пълните ЛЕД светлини на Ауди това е габарит,къси и дълги светлини, това са първите изцяло ЛЕД светлини в света. Така че няма защо да сме благодарни на японците, защото те просто копват от Ауди идеи. Както стана и с Приус доста преди Тойота да го измислят, Ауди са правели дизелови хибриди а когато японците показват за първи път Приус, Ауди са предлагали вече плъг ин хибрид, Нещо което при Приус се появвява едва сега. Така, че Японците трябва да са благодарни на Ауди от където крадът идеи. Както и на Порше, който пък е измислил хибрида още преди 100 години
  • #37
    5 rate up comment 14 rate down comment
    До Стефан ( преди 12 години )
    Дошо няма нужда от това име Стефан, щото това линкче ми го пращаш за енти път. Само че аз ти пратих линкче с R8 което предлага ЛЕД габарит цяла годинка преди Лексус. Освен това натъртих, но ти разбирасе пак се правиш на ЛУД че в Лексуса само късите светлини са ЛЕД, докато при Ауди за първи път са и като габарит и като цял ЛЕД фар, това включва габарит, къси и дълги светлини, като си чупиш рутерчето от рестарти, за да ми скриеш коментара, не лъжеш никого освен себе си. ДАже ще го напища пак.