IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Audi се отказа от R8 e-tron

Електрическият суперавтомобил няма да се произвежда серийно, обявиха от компанията

Audi се отказа от R8 e-tron

След дълги месеци на постоянни съмнения, Audi най-накрая обяви официално, че няма да произвежда серийно електрическия суперавтомобил R8 e-tron.
Audi се отказа от R8 e-tron
Припомняме, че германците произведоха 10 бройки от иновативния модел, като нито една от тях няма да бъде продадена. Вместо това колите ще бъдат използвани за оптимизиране на технологията за задвижване и зареждане.

Именно тя е в основата на решението R8 e-tron да не бъде качен на конвейера, съобщават от Audi. Според хора от високите етажи в Инголщад, разработката на системата е отнела повече време от необходимото, което е направило проекта нерентабилен. От Audi продължават да са недоволни от твърде дългото време, необходимо за зареждането на батериите, както и от ограничения максимален пробег.

Технически подробности четете в материала ни за R8 e-tron от септември

Снимка: Audi

Тагове: e-tron
0 от 500
  • #27
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Дошо ( преди 12 години )
    Алуди аристократична марка?Деривата на НАРОДНИЯ автомобил с 90% взаимозаменяеми части с Шкода и Сеат аристократична марка?Не предполагах, че някой може да изпростее чак толкова много
  • #26
    1 rate up comment 1 rate down comment
    ККК ( преди 12 години )
    Доста мъдро решение
  • #25
    10 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Speedart ти си друг облъчен германски фен! Дизела се продавал повече...да на Илиенци и в Перник под формата на 20 годишен Гоуф!Хората ти приказват за 12 Милиарда инвестиции в бъдещи зелени технологии, хибриди и електрички и че това е бъдещето, ама ти като един талибан си удряш челото в земята и повтаряш в захлас "От дизело по-велико нема!А, и Ауди е толкова аристократична марка, колкото "хибридите" им са извънземни!
  • #24
    3 rate up comment 4 rate down comment
    speedart ( преди 12 години )
    Споко нема фалират , дизела се продава повече от хибрида...
  • #23
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Дано да се спасят от фалит!
  • #22
    2 rate up comment 10 rate down comment
    speedart ( преди 12 години )
    Ауди е аристократична марка , няма да си губи времето с неефективни недоразумения като тролеи , тролейбуси и хибридни отлагания...това е приоритет на автопроизводители които не могат да направят запомнящи се модели и не предлагат нищо друго
  • #21
    4 rate up comment 1 rate down comment
    А.В.Торът ( преди 12 години )
    Ето това чукане чаках, дето вика една фолк-труженичка. Милите те, не става само с ЩЕ...
  • #20
    6 rate up comment 0 rate down comment
    До До Дошо ( преди 12 години )
    Какви евтини пластмаси, кофти возия и лоши спирачки на Приус? Ти сигурно визираш Приус първо поколение от далечната 97-***? Върви виж интериора на Приус 5, покарай го малко и със сжеление установи, че е с поне една класа над Гоуф7 в много отношения. Последното съм сигурен, че ще забележиш още като отвориш вратата и седнеш вътре!
  • #19
    7 rate up comment 0 rate down comment
    unAbated ( преди 12 години )
    Както писах скоро в друга тема за Ауди, само консептуални модели изкарват от край време и накрая нищо.
  • #18
    3 rate up comment 7 rate down comment
    До Дошо ( преди 12 години )
    Само не разбрах защо се обръщаш към себе си. И второ не разбрах какво общо има куция хибрид на Приус с електромобил като Р8? Кое от текстта " R8 това е спортна кола, кола която трябва да се кара по писти, магистрали, аутобани... Трябва много да върви и да изминава големи разстояния" те накара да пишеш за продажбите на Приус? Доколкото помня в тестове на писта Приус харчи повече от М3, тоест това е напълно безмислена кола за спортно каране, към каквото е насочена Р8? Ти изобщо адекватен ли си или пишеш ей така каквото ти падне. Следи темите и не се изказвай неподготвен. Чети статиите, колата е направена, но не се смята че ще е рентабилно да я продават заради изброени причини, които изобщо не засягат хибриди. Ако искаш да говорим за хибриди то и при спортните хибриди Тойота никаква е няма, шампиона в сериите Льо Ман са хибридните Аудита, както и шампион на писта Льо Ман пак са хибридите на Ауди. При конвекционалните спортни хибриди Тойота е в средновековието, След като Ферари и Порше обявяват хибриди с по 800к.с. и 3 литра разход. Въобще защо изобщо намеси Тойота в темата за Р8? Едното е кола, другото куц кон с разход на дизелов автомобил, само че с евтини пластмаси, кофти возия, лоши спирачки и самоускоряващи ***, тоест пълен боклк.