IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Състезателният Hyundai I20 WRC премина първи тестове

Машината стартира кампанията си в шампионата през 2014

Състезателният Hyundai I20 WRC премина първи тестове

Hyunday проведе първия успешен тест на състезателното i20 WRC, което ще стартира по отсечките на Световния рали шампионат през сезон 2014.
Състезателният Hyundai I20 WRC премина първи тестове
От информацията става ясно, че
пилотите са изминали повече от 550 км в състезателно темпо, трупайки информация за работата на всички системи. Тепърва предстои инженерите на отбора да анализират данните и да оптимизират поведението на корейската надежда  в рали спорта.
Състезателният Hyundai I20 WRC премина първи тестове
Позитивен съм след наученото от първите тестове. Смятам, че имаме добра база, която можем да използваме за надграждане. Това бе изключително важно, имайки предвид колко малко време остава до крайния ни срок в края на годината,“ коментира шефът на състезателния отбор Мишел Нандан.
Състезателният Hyundai I20 WRC премина първи тестове
Колата се задвижва от 1.6-литров турбо мотор, а подробностите около техниката и нейните възможности са силно засекретени. Същото важи и за пилотите, които за момента остават неизвестни. Първото състезание на колата ще бъде Рали Монте Карло, което ще се проведе в началото на 2014. Дотогава инженерите от моторспорт дивизията на Hyundai обявиха, че продължават с изпробването на машината.

Снимки: Hyundai

Тагове: WRC Hyundai i20 wrc
0 от 500
  • #12
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Личи си че изобщо нямаш на представа за какво става на въпрос. От състезания в които участва льоб той спечели 2 на швеция беше втори с супер минимална разлика. А последният път когато ожие стана трети това беше защото ситроените и фордовете получиха повреди. Не казвам че ожие не кара, кара много. Такива изказвания от твоя сорт дето си нямаш и понятие за какво става на въпрос просто си ги спести!!!!
  • #11
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    в спора за ожие - льоб мога да кажа че ожие доста пъти би льоб тази година. не е вярно че льоб бие ожие, мисля че това се случи само веднъж и това стана само и единствено в благодарение на ожие, които бе първи но направи грешка при карането излезе от трасето и се забави страшно много до като се върне обрано на пътя и от първи стана трети, след това с лудо каране успя поне да финишира втори но льоб финишира първи.
  • #10
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Това го сънува, или си мечтаеш някога да имаш ново Поло? Правилно постъпваш, лягай си. Само това ти остава, щом си осъзнал какъв беден *** си.P.S: Правилно, че е 6.1, но на 10 км., не на 100.
  • #9
    5 rate up comment 7 rate down comment
    RRE ( преди 12 години )
    Polo GTI 1.4 TSI 180 konia DSG,sled napraveni 38 hiliadi kilometra ot novo,sreden razhod na bord komputara 6.1.Aide leka no6t,4e gasia lampite
  • #8
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Fenix ( преди 12 години )
    Ожие с Полото е първи просто защото Лоьб кара от дъжд на вятър обаче и тогава го гърби със Ситроена ;D
  • #7
    1 rate up comment 4 rate down comment
    бъчваря ( преди 12 години )
    Конглокенцията е хубаво нещо. Нека видим, пък после да коментираме. Иначе за спора относно дизайна бих казал така: Фиеста, DS3, Polo, i20. i20 изглежда ужасно старо на фона на конглокенцията. Дано скоро променят тая визия, че направо хвърля корейците в десета глуха, след като имат толкова красиви автомобили като i30, i40, ...
  • #6
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Ожие в момента е на първо място в класирането който кара с VW Polo. Но в интерес на истината е малко вероятно vw да грабна титлата при конструкторите защото едното поло доста често е извън трасето. А до колкото хюндай 2006 те участваха в wrc с почти никакъв успех. Иначе като цяло добре че са французите и шведите да има пилоти които да карат. Френски инженери да им разработва колите. Така стана и при vw пилота на ситроен отиде при vw. Нещо подобно ще се случи и при хюндай според мене.
  • #5
    11 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Полото освен да громи безмозъчните чалгари за друго не става.Или с две думи громи на майка си рапана.
  • #4
    14 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Честно казано дреме ми на грездея дали Поло громи някой. Дори не съм сигурен, че е побеждавало някога. Тези коли не излизат на пазара, за разлика от серийните модели. Там Полото е повече от трагично, ръбато и грозно, на безумна цена и смешна гаранция. В този клас колите трябва да са и икономични. Хюндая и тук е по-добър, i20 1.1 CRDi 75 к.с., 6 степенна кутия, с разход 3.2/100 на цена 19 990 лв. Бай, бай, Поло!
  • #3
    6 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Честно казано трябва да си луд че да сравниш Поло с Хюнай. Едното громи всичко наред във WRC другото с мечти да започне да се пуска във WRC. Относно дизайна, не виждам какво си се очаровал? Дизайна на Поло е дизайн ФВ доста сипматичен, Хюндай и20 е копи-пейст Опел Корса. Хората се възмущават от наглоста на корейците да продължават да копират други марки, тоя от доло пък взел да ахка. ДАже оригинала /Опел Корса/ е доста по-хубав от копието /Хюндай и20/