IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Ford помага на Daimler за 3-цилиндров мотор

Двата концерна обменят информация за двигатели

Ford помага на Daimler за 3-цилиндров мотор

Ford е дал подробна информация на концерна Daimler за конструкцията на своя 3-цилиндров двигател от семейството EcoBoost. За това съобщава Automotive News, като цитира главния инженер на Mercedes-Benz Роланд Кемлер.
Ford помага на Daimler за 3-цилиндров мотор
По думите на Кемлер, американците са предоставили информация за своя мотор, като в замяна са получили данни за агрегатите на Mercedes-Benz, отговарящи на новия екологичен стандарт Euro6. Сега подобни мотори се предлагат на обновената Mercedes-Benz E-Class.

От Daimler признават, че информацията за двигателя на Ford им е нужна за създаването на собствен 3-цилиндров агрегат, който концернът разработва съвместно с Renault. Този мотор ще се поставя на моделите Twingo и Smart ForTwo от следващо поколение.

Кемлер допълва, че 3-цилиндровият агрегат на Daimler ще разполага с турбо-компресор и ще се предлага в няколко варианта на мощност. При всички тях нивото на вредни емисии СО2 няма да превишава 96 гр/км.

По-рано тази година Ford, Daimler и Renault обявиха, че работят съвместно върху създаването на агрегати, задвижвани с водородни клетки. Те трябва да влязат в употреба през 2017 г.

Снимка: Ford

Тагове: ecoboost
0 от 500
  • #19
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Фермер, купил си Мерцедес " Е " класа от Даймлер-Бенц, останал много обиден от наложените му допълнителни разходи за екстри. Скоро след това един от директорите на Даймлер -Бенц си купува от същия човек крава за своето ранчо. Фермерът му написал следната фактура: 1. Една крава стандартна, базисна цена - 2400 евро 2. Допълнителен цвят черно + бяло - 150 евро 3. Кожено покритие - 100 евро 4. Млечен резервоар за лятно-зимния сезон - 50 евро 5. Четири кранчета за доене по 12,50 = 50 евро 6. Два бампера с рогово покритие по 17,50 = 35 евро 7. Мухогонка, полуавтоматична - 30 евро 8. Копита за всякакви покрития полисезонни - 100 евро 9. Извод за биологични торове - 60 евро 10. Четворна независима спирачна система - 400 евро 11. Полифоничен клаксон - 135 евро 12. Халогенни очи - 150 евро 13. Мултифуражен стомах - 1250 евро Всичко за Крава модел Черно шарена = 4910 евро _____________________________________________________
  • #18
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Germany ( преди 12 години )
    "Само как успяваш да караш толкова много и да знаеш от практиката неща, като нямаш книжка."-книжка пич съм изкарал преди да навърша годините-три месеца я чаках изкарана.аз с коли лягам с коли ставам.мога да ти кажа почти за всички марки неща които няма да прочетеш никъде.оставил съм през годините много пари в различни хора-затова и доброто ми отношение където и да ида съм добре дошъл.за пари не съм се пазарил никога-искам качество.затова познавм качествени хора.и като кажа нещо-то е бетон.
  • #17
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Germany ( преди 12 години )
    та от време на време влизам тука аз от тоя ми ти самсунг да видя кви сте ги измъдрили.но това показва практиката:евтина кола-форд.луксозна-мерцедес.тв-самсунг-UE65ES8000S.мулти плеър-филипс.аудио-Marantz,предусилвател и краино стъпало.тонколони наи-енд Dynaudio.съраунд-безпорно B&W.това установих докато бях при дилъра.пък ти чети,чети...
  • #16
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Germany ( преди 12 години )
    дали вярваш или не знаеш...после аз имам смартфон бе.самсунг не епъл.аз като казвах че самсунг правят наи добрите лсд телевизори-другите-бравия.на им сега и бравия и панасоник-самсунг ги утрепа.нокия и тя-ние-телефони с галям екран-никога-са берат душа.а епъл..."Samsung изпреварва с Apple в рейтинга за надеждност на компютри и таблети, изготвен от американската сервизна компания Rescuecom. Корейският производител е класиран на първо място, следван на голяма дистанция от Apple."
  • #15
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Важното е обаче да си вярваш! Само как успяваш да караш толкова много и да знаеш от практиката неща, като нямаш книжка и по цял ден киснеш във форума. Където и да погледна все ти си се вихрил. Е някъде пишеш и под други никове, но се познава. Кажи кога ти остава време?
  • #14
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Germany ( преди 12 години )
    тогава на мода беше и рено 16 клапана.вървеше,ама след всеки две гонки-в сервиза.мотора.ланчите-и те.астрите бяха подли-вървящи и здрави.ама не и по завои-към искъра.еи така се почна.до сега съм карал кво ли не-включително астън,ферари , поршета,много амг/с и рс версии на ауди и то преработвани .коли на МТМ.тоиота с подписа на саинц на барчето -върху плочка гравиран.и без да засягам марки-НЯМА НИЩО ОБЩО В 90 ПРОЦЕНТА ОТ СЛУЧАИТЕ С ТЕСТОВЕТЕ НА ТОЯ И ОНЯ ПЛАТЕН СПЕЦИАЛИСТ.те всички са честни де..
  • #13
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Germany ( преди 12 години )
    от: Анонимен ( преди 1 час )E,да, спрямо Форд и Рено, Мерцедес е класа и стил. Те пък Форд!? От къде ги изкопаха тия мършляци! - и как разбрахте че са "мръшляци".ако сте по-добри от техните инженери-заповядаите в форд.хем пари ще видите , хем ще оправите фирмата.всеки говори еи така,да не заспи.аз карах през 90-та едно гти.само се качих в един хр-3,седнах почти на земята,дръпнахме ги и форда напук на данните сцепи гти-то с близо секунда-и видях че това е фирмата.другото са приказки...
  • #12
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Germany ( преди 12 години )
    ето навсякаде пасата е супер пък мондеото е само добро.да ама не.при 2.0-140 к.с. дизелови версии по-голямото мондео набира наравно с пасата.еднакви максимални км.до тук добре.а че в завоя пасата се дърпа навън и тежи на волана като танк,докато мондеото влиза с желание ,право и неутрално в треакторията.волана е като на играчка-информативен,но без усилие.как е постигнато-не знам обаче е супер.на возене и шумове-направо уби фв.и вътре е МНОГО по широко.какво да чета.не вярвам.сам пробвам.има как.
  • #11
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Germany ( преди 12 години )
    и няма какво да чета-чел съм ,гледал съм и съм видял че между практиката и теорията общо няма.защото оценките са за нормално каране.не кои на какво е способен до краи.е това ще си остане яка разлика.вие четете много.аз ЧЕТОХ.но видах че не е верно.които си е платил.вече ИЗПРОБВАМ.АЗ да видя така ли е.познавам топ монтьри-самия аз съм сглобил не малко коли.и гледам брои повреди,изработка,инженерни решения и материали.пътния тест е само мои после.с над 150 коли вече.така че мнението ми е бетон.
  • #10
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Germany ( преди 12 години )
    "Вземи попрочети малко литература, запознай се с тестове, исзледвания и класации на специалистите и инженерите в автомобилната област и чак тогава ела да говориш врели-некипели!"-аз като ви казвам че сте голи теоретици...сички тия са на заплата.аз гледам какво се случва.взимам последното мондео ,пасат,и авенсис-много просто познавам нужните хора-и пробвам с колко влизат на една и съща детелина преди да започнат проблеми с сцеплението.квото може-се изключва.и става кристално ясно.