IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Lexus IS остава без две врати

Моделът ще се предлага с избор от два бензинови мотора, както и с хибриден агрегат

Lexus IS остава без две врати

През следващата година японската компания Lexus ще пристъпи към серийно производство на двуврата модификация на модела си IS от последно поколение.
Lexus IS остава без две врати
Изданието Whatcar? твърди, че купето Lexus IS ще бъде проектирано на базата на концептуалния модел LF-CC (на снимката), който бе показан по време на международното автомобилно изложение в Париж през миналата година. Очаква се серийната версия да наследи главната оптика, ромобвидните задни LED-светлини, простиращи се до бронята, както и решетката на радиатора, която е във форма на пясъчен часовник.

Двувратата модификация Lexus IS ще разчита на бензинови мотори с обем 2.5 и 3.5 литра. Ще има и хибридна версия, комбинираща V6 двигател, работещ на принципа на Аткинсън, и електромотор. Хибридният агрегат, в който влиза и безстепенна вариаторна трансмисия E-CVT, ще развива 220 к.с.

Освен това инженерите на Lexus работят и върху "заредена" версия на седана IS. Автомобилът ще разчита на модернизирана версия на 5.0 литровия V8 двигател, познат от предишното поколение на модела. В плановете на компанията влиза и създаването на хибриден IS, който ще може да се зарежда от електропреносимата мрежа.

Снимка: Lexus

Тагове: is lf-cc
0 от 500
  • #20
    5 rate up comment 10 rate down comment
    Germany ( преди 12 години )
    спокоино ценителю,щом си от наще нема те зарежем.това го правят само подлите японци.ще разбереш много лесно всичко.само да загърбиш безпътния японски "дизаин",полурешенията-хибриди-и евтината изработка.веднъж видял немския последователен дизаин с ясна визия,инженерни завършени и революционни решения,нечовешката сглобка-ауди-и ще разбереш всичко.коли правят всички-но автомобили само немците.и ще оцениш фв,ауди,бмв,мерцедес.и не се срамуваи от миналото-важен е пътят...към истината.германия.
  • #19
    17 rate up comment 1 rate down comment
    Cenitell ( преди 12 години )
    Herr Germany, ти си майтапчия,това развеселява. Виж, ако отида в Ауди и поискам най-новия модел, могат да си направят 2 майтапа с мен-да ми продадат нов, но от преди 3 години, без да разбера или да ми продадат новия си концепт за 2015 г. -пак няма да има как да го разбера!Alles klar?
  • #18
    4 rate up comment 17 rate down comment
    Germany ( преди 12 години )
    ееееееееее накрая някои схвана.те това думам-всеки модел нищо общо с предишния.серия от грешки и опити за изправянето им.бравоценител накрая оцени.и не купуваи лексус.има ауди.светна ти накрая.вече си нов човек и ще усетиш немската мощ.
  • #17
    8 rate up comment 4 rate down comment
    Cenitell ( преди 12 години )
    Който не желае да притежава най-съвременната по дизайн и най-високотехнологична марка автомобил, по чийто дизайн, интериор и технически нововъведения се познава годината на производство, в никакъв случай да не си купува ЛЕКСУС.
  • #16
    3 rate up comment 12 rate down comment
    Germany ( преди 12 години )
    Lexus IS остава без две врати-и без това няма желаещи да влизат в него освен хахавия собственик и нещастната му женица-закъсала горката.пък е и опасно-тоиота е все пак,земе отпраши нанякъде без възможност да се контролира...*** при тая свръхконструкция...я тегли към извънземните.
  • #15
    11 rate up comment 0 rate down comment
    Nero ( преди 12 години )
    Освен това ниската степен на компресия 1:8 прави запалването по-плавно и по-енергитично-ефективно. Недостатък на ДВГ с цикъл на Аткинсон е нелинейната крива на въртящия момент - нисък въртящ момент при ниски и високи обороти. Затова няма двигатели с цикъл на Аткинсън и трансмисии с твърди предавки. Хибридите на Тойота обаче перфектно "маскират" недостатъците на такъв ДВГ защото го държат в оптимални обороти независимо от скоростта.
  • #14
    9 rate up comment 0 rate down comment
    Nero ( преди 12 години )
    Цикъл на Аткинсън е когато степента на компресия и степента на експанзия са различни. При хибридите на Тойота това става като всмукателните клапани се затварят по-късно, почти по средата на хода на буталото. Така практически работния обем се намалява - 1.8 литровия ДВГ на Приус реално е с 1.1 литра работен обем. Това намалява специфичната мощност, но позволява по-висока степен на експанзия 1:13 и съответно по-голяма термодинамична ефективност.
  • #13
    4 rate up comment 0 rate down comment
    zoom-zoom ( преди 12 години )
    V6 двигател, работещ на принципа на Аткинсън
  • #12
    8 rate up comment 14 rate down comment
    RRE ( преди 12 години )
    Foku6ima iako e obla4ila fenonete na iaponska tehnika 4 ta raka v BG
  • #11
    22 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Колата е просто трепач.Който разбира - на Лексус се спира!