Toyota Motor запазва челното си място по продажби сред световните автомобилни производители за първото тримесечие на 2103 г. По информация на изданието Autoevolution, по този показател японците продължават водят пред главните си конкуренти - Volkswagen AG и General Motors.
За периода 1 януари – 31 март на световните пазари са били продадени 2 430 000 автомобила на Toyota. Тази бройка превишава показателите на General Motors със 70 000 коли и на Volkswagen със 160 000. В сравнение със същия период за 2012 г. обаче продажбите на японската марка са намалели с 2.2 %, докато тези на GM и Volkswagen са нараснали съответно с 3.6 и 5.1%.
„Да бъдем номер 1 по продажби в света, никога не е било наша цел – коментира прес-секретарят на Toyota Motor Сино Ямада. – За нас по-важно е да създаваме качествени автомобили и именно натам сме насочили своите усилия.”
Снимка: Autoblog