IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Мексиканци възраждат Alpine A-110

Колата, която произвеждахме в България, започва нов живот в Америка

Мексиканци възраждат Alpine A-110

Мексиканци възраждат Alpine A-110
Добре познатата на българите спортна кола Alpine A-110 започва нов живот в Мексико. Северноамериканската държава също е била производител на френското возило и сега иска да го възроди.

Новата кола няма да носи името Alpine, нито Dinalpin - както се е наричала в Мексико, а SST-77. Тя ще бъде изцяло мексиканска разработка, като ще представлява идеологически наследник на Alpine A-110. Казано иначе, инженерите и дизайнерите искат лек, повратлив и пъргав спортен автомобил.

Ръководител на проекта е човек на име Мигел Хименес, който разпространи три първоначални дизайна на бъдещата кола. Според информацията, най-вероятно ще бъде избран дизайнът на синята кола, който при серийната версия ще бъде запазен почти на 100%.
Мексиканци възраждат Alpine A-110
Няма никаква информация относно задвижващата система, но се посочва, че за конструкцията и купето ще бъдат използвани фибростъкло, кевлар и въглеродни влакна. Целта е автомобилът да има много ниско тегло, което да позволи използването на малък силов двигател. SST-77 ще се произвежда ръчно в Мексико.

Припомняме, че френската автомобилна компания Renault, която държи правата върху марката Alpine, също подготвя наследник на легендарния автомобил. Возилото се разработва съвместно с Caterham и трябва да бъде пуснато в серия през 2015 година.
Мексиканци възраждат Alpine A-110
Източник: Autoblog Mexico

0 от 500
  • #8
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    И двигателя в България е бил един говорим за тук не за Франция където наистина са имали 1000 модификации. Но тези модификации са били главно за автомобилните спортове не за масов продукт.
  • #7
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Кое е не съществуващо. Bulgaralpine http://***.facebook.com/photo.php?fbid=170316586348217&set=a.170316566348219.36000.170308966348979&type=3&src=http%3A%2F%2Fsphotos-b.ak.fbcdn.net%2Fhphotos-ak-snc6%2F170685_170316586348217_5281803_o.jpg&smallsrc=http%3A%2F%2Fsphotos-b.ak.fbcdn.net%2Fhphotos-ak-snc6%2F168073_170316586348217_5281803_n.jpg&size=1024%2C758 A110 http://***.kitsdefibra.com/imagenes/renault-alpine-a110-berlinette.jpg Няма разлика нали?
  • #6
    3 rate up comment 2 rate down comment
    KLASIKA ( преди 11 години )
    до анонимен2,3 и 4 фара.......????различни коли с различни двигатели,КОЛКО ПЪТИ ДА ГО ПИША.....???-РАЗЛИЧНИ МОДЕЛИ,ГОДИНА И КУБИЦИ.....-лашо ли съм го писал ?няма да казвам аз откъде знам, защото ще е тъпо и ще е фукня.Как да беседвам за несъществуващи и измислени неща ?.....Това са неползотворни писания....?!?аз се отказвам ,ще кажа ,че си и прав и аз нищо не знам и не разбирам и това е......Нриятно гледане на мачовете.
  • #5
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Има разлика и тя е че *** алпин е без халогените от пред е само с два фара и затова се казва *** алпин а не а110 има разлика. И другото което съм присъствал на възтановяването на булгарл алпин и преправянето да изгледа като а110. ТИ ПРОЧЕТИ МАЛКО!!
  • #4
    5 rate up comment 3 rate down comment
    KLASIKA ( преди 11 години )
    ДО анонименНяма абсолютно никаква разлика,но ако ти харесва да откриеш разликите между двете с някоя лайсна дали е 3 мм. по нагоре и това те радва,моля заповядай.Ще ти кажа защо:-за една година A-110 сменят 5-пъти големината на лайсните и конфигурацията на дребни елементи,а за производството си сменял детайлите саответно големината на кубатурата.Всяка трактовка отговаряла на двигателя: 1,3...1,4....1,6....1,8.....2,0.....2,3.....2,6...и в България също сменяхме физономията.При нас стигна до 2,0 и не сме пускали по-мощните.Така,че се изучавай,не само *нета*чети! А търсачката ТЪРСИ ,само ако знаеш какво да я питаш ! А за това трябва знания ......-гледал си различни месеци,кубатури и година и си се забъркал в лабиринта на*непознанието*....,ако трябва да ти влезна в твоя =закачлив= тон ........Но ако те устройва вярвай в каквото искаш.........
  • #3
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Има разлика и тя в предницата. Виждам колко си запознат както и при *** рено и рено 8 пак има разлика. Отделно че тук алпините в правени в БГ са били по зле като изработка, но това с времето ако е продължило производството най-вероятно щеше да бъде отстранено. И спри с тия твоите рисунки, че стана на пикасо
  • #2
    5 rate up comment 5 rate down comment
    KLASIKA ( преди 11 години )
    до анонименняма разлика.....Такива икони не се пипат!Французите направиха *някакъв*си спортен концепт и...Йок-Alpine A-110 било...???Мексиканците са по близко...Но как се прави го показаха Американците.Взеха иконата си GT 40 http://imageshack.us/photo/my-images/9/1966fordgt40mk1byspf001.jpg/и само я върнаха в по-добра форма http://imageshack.us/photo/my-images/694/fordgt2005800x600wallpa.jpg/и сега имат такива продажби,че не смогват за Европа !!! И Морган го доказа......Че и Фиат дори.....500 наистина прилича на 500 .Ето Alpine A-110 в нов,*стар* вариант :http://imageshack.us/photo/my-images/27/800pxrenaultalpinea110s.jpg/
  • #1
    2 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Ейй Хамериканци чакайте малко те французите дето са си направи ли те марката не са пуснали новия модел, а тия вече готови. На всяко гърне меродия. А относно A110 не се е правил в България правили са Bulgar Alpin има разлика между двата модела.