IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Mazda6 e автомобилът с най-иновативен дизайн

Японският автомобил заслужи Red Dot Design Award в спор с 4662 продукта

Mazda6 e автомобилът с най-иновативен дизайн

Mazda6 спечели престижната Red Dot Design Award в областта на промишления дизайн. Журито, състоящо се от 37 експерта, нарече седана на японския производител „автомобилът с най-иновативен дизайн”.
Mazda6 e автомобилът с най-добър дизайн
Машината спечели конкурса, организиран от Европейския институт по дизайн в Есен (Гер). В него участваха общо 4662 продукта на 1865 компании от цял свят. Освен в областта на промишления дизайн, се връчват награди и в още две категории – „Комуникационен дизайн” и „Дизайн на концепти”. Оценяват се не само автомобили, но и домашни уреди, механизми и инструменти.

За първи път наградата Red Dot Design Awards се връчва през 1955 г. През миналата година в същата категория победи Opel Astra GTC. Преди това 3 пъти поред триумфираха други 3 модела на Opel – през 2011 г. спечели спечели Meriva, през 2010 г. – Astra във версия с 5 врати, а през 2009 г. – Insignia.

Снимка: Mazda

Тагове: red dot design award
0 от 500
  • #28
    7 rate up comment 2 rate down comment
    IT ( преди 12 години )
    Напълно заслужена награда !!! Новият дизайнерски език на мазда наистина вълнува сетивата :) Добре че в Япониа има пене една марка която прави красиви автомобили...и то наситниа красиви !!:)) ....всичко останало е лЕеееежжжж !!! :))))
  • #27
    8 rate up comment 6 rate down comment
    KLASIKA ( преди 12 години )
    Всичко ме кефи в Маздата,но не мога да разбера защо взеха решение да не правят традиционния хеб-бек? Казаха,че не могат да и предадат същия устрем като седана ?..и няма да правят хеч-бек ,но защо ?Може би изразходваха цялата си енергия за направата на този хубав седан....Но ако се напрегнат още малко може и да... Ето подарявам им Mazda 6 -хеч-бек,и кажете ми кое му е трудното колата да изглежда блестящо колкото седана и че и повече....и защо да развалят традициятанатиснете на голям екранhttp://imageshack.us/photo/my-images/96/2014mazdamazda621.jpg/
  • #26
    5 rate up comment 2 rate down comment
    v-1 do RRE ( преди 12 години )
    Бих предпочел Италянската, защото е нова. Но бих взел и японска нова кола пред немска втора ръка!
  • #25
    12 rate up comment 6 rate down comment
    KLASIKA ( преди 12 години )
    Журито е обективно,защото Insignia и днес ми лови окото единствена от всички модели в класа си които дори не ги различавам освен по логото . А пък с А класата изобщо не са наясно какво искат да представлява и на какво да прилича,в кой момент да я върнат,дали супер нова или леко ретро и само и слагат и махат лайсни.БМВ пък с 5-цата имитират някакъв изчезващ вид Китове,в вЪншноста на колата няма устрем и динамика,има неоправдано разути калници,с преден капак на Сааб,с претруфено-ненужни под странен ъгъл закривени фарове и уморена пенсионерска визия....Значи безлични коли освен новия Крайслер и Инсигния,лутащи се в дизайнерски капан БМВ и Мерцедес,Ауди има страхотен потенциал с решетката на Бугати която *откраднаха*слез като ги закупиха....,но вместо това загрозяват решетката с фарове-Хелоуин и стилистични изкривени по форма и замисъл напъни за уж промяна......-и всички са тесни отвътре,тесни и клаустрофобични,Инсигния също и Крайслер ,но се търпят заради дизайна.ЩЕ ВИ КАЖА:- Mazda 6 НА ЖИВО Е ПО ХУБАВА много по-хубава !Отвътре всъщност е много тясна,но е по уютна от БМВ ,Ауди Мерцедес-тоест ако не си се возил в Суперб,Мазда е почти перфектна отвътре по широта в сравнение с другите теснолинейки.....фаровете са идължени,но остроумно продължават линиите на калниците.На живо задвицата е в хармония като цяло и има устрем и в покой.При 70 км.в час ,предното предаване леко лъже при пясък и дъжд,но при 150 км с които я карах при завой *** на газта пропада ,чувстваш се леко изненадан, но то е нарочно да компенсира *лъзгането*на предното предаване,да форсира двигателя за неизместване центъра на тежеста при завой и да не би неопигтия водач да даде повече газ или да се колебае ! Разбира се ако натиснете силно *** се отблокирва и боравите сам,но повечето водачи така и не могат да схванат какво става,примиряват се и се свиква,защото колата сама се грижи за анти-поднасянето и човешки грешки.Същото,но малко по дървено е при Бора,Джета....да не споменавам и други,но рядко се практикува.......при мокър асфалт спирачките имат двоен ход ,но при свикване просто натискаш леко два пъти,везабележимо е но изяжда няколко % спирачен ефект.Странно при незагряла кола кормилното управление е малко неосведомително ,но като загрее колата е по добра от Ауди и Мерцедес и е наравно почти с БМВ . Инсигнията е комуникативна при старта още,но го свързвам на Мазда това с компютъра който разпределя импулсите за неравен път и при студена се бърка.АБСОЛЮТНО КОНКУРЕНТНА КОЛА, И ПО КРАСИВАТА ЗАСЕГА.
  • #24
    14 rate up comment 0 rate down comment
    Nero ( преди 12 години )
    Абе РРЕ, що така в щатите купуват 5 пъти повече Тойота от ФВ при положение че Тойотите са и по-скъпи, а? Как блестящият ти интелект обяснява тоя природен феномен?
  • #23
    3 rate up comment 8 rate down comment
    RRE do SLJ ( преди 12 години )
    4akai malko,ne si me razbral.Kogato govoria za koli 2 ra raka imam vpredvid masovo kolite v balgaria,sas samnitelna istoria,LEKO blastnati na 123 hiliadi kilometra,ina4e mnogo zdravi 6toto sa iaponski.Az sam na mnenie 4e po-dobro ot novoto niama,nezavisimo ot markata,daje nai-razumno e da se atakuvat demo-avtomibilite,kakavto e i posledniat mi
  • #22
    11 rate up comment 1 rate down comment
    SLJ ( преди 12 години )
    RRE, защо трябва да се обсъжда бюджета на хората!? Аз съм имал 2 чисто нови коли досега, да, вярно - нищо скъпо, но за себе си стигнах до извода, че не ме устройва чисто нова кола. Мога да си позволя нова кола и в момента, но имам и по-важни неща от това да карам чисто нов автомобил. Вече предпочитам да взимам коли на по 1/2/3 години. Тук има много с гаранция от DEKRA, сядаш и караш.
  • #21
    2 rate up comment 9 rate down comment
    RRE do v-1 ( преди 12 години )
    Kolega 4estno mi otgovori,kakvo predpo4ita6 vtora raka iaponska kola(bez Subaru) ili 4isto nova italianska kola
  • #20
    7 rate up comment 1 rate down comment
    v-1 ( преди 12 години )
    BTW италянските коли на старо са най-евтини...
  • #19
    2 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Тойота Авалон е сто пъти по-хубава.