IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Mustang се изравни по мощност с Bugatti Veyron Super Sport

Новата модификация на GT500 ще развива 1200 к.с.

Mustang се изравни по мощност с Bugatti Veyron Super Sport

Компанията Shelby American ще покаже на започващото тази седмица изложение в Ню Йорк специална модификация на Mustang GT 500, чиято мощност е равна на тази на суперколата Bugatti Veyron Super Sport.
Mustang се изравни по мощност с Bugatti Veyron Super Sport
Производителят на машината я обяви официално за най-мощния масъл кар, който се предлага на пазара. Версията носи името 1000 S/C и разполага с мощност от 1200 к.с. За постигането на подобен резултат инженерите на компанията са увеличи обема на 5.4 литровия, 8-цилиндров двигател на стандартния Mustang GT 500 до 5.8 литра.
Mustang се изравни по мощност с Bugatti Veyron Super Sport
Освен това на машината са поставени нови компресор, изпускателна система и системата за охлаждане, а също така са заменени с напълно нови коляновия вал и буталата на мотора. Ново е и регулируемото окачване, както и по-мощните спирачни механизми.
Mustang се изравни по мощност с Bugatti Veyron Super Sport
Суперколата със задно предаване ще бъде пусната в ограничен тираж от 100 бройки, като стойността й ще бъде доста сериозна – към цената на стандартния GT 500, която е $55 445, трябва да се добави и стойността на доработките – $154 995. Така машината ще излезе на собственика си над $210 000.

Снимки: Shelby

0 от 500
  • #20
    4 rate up comment 2 rate down comment
    A8W12 ( преди 11 години )
    До ТЪПИЯ РОАДРЪНЪР :ТОЛКОВА ВДИГАМ АЗ С МОЙТО СЧУПЕНО АУДИ:
  • #19
    9 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Аз карам 2 ферарита едновременно. Те като са без съединител и единия крак на едната гас другия на другата на гаста. Неудобно ми е но трябва да се изхвърля пред селската кръчма. Нищо че ми горят много аз съм си ипотекирал нивата. Като свършат парите ще ида на протест,че съм безработен да сваля някое правителство, че няма пари и трябва да ми се дават.
  • #18
    7 rate up comment 3 rate down comment
    KLASIKA ( преди 11 години )
    Може всичко да е,но външния вид няма нищо общо с Мустанг.Дори и спортните коли ги правят вече едри,дебелогъзи и раздути...?Тук е тъмно,пускам светло да видите трактор-раптор http://imageshack.us/photo/my-images/837/shelby1000sc.jpg/и нагледно да видите аз какво имам в предвид за Мустонг,като го подложа този на диета и го върна вазад във времето да види Мустангhttp://imageshack.us/photo/my-images/818/21603690.jpg/
  • #17
    18 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Така, вече го карах фордака, какво да ви кажа, дърпа колата с една дума наема. Вдигнах 500 бикубрилиона километра в час. Спирачния път от 500 бикубрилиона километра до 0 е 22 метра, за това спомагат осем парашута и три оръдия изстрелващи 2 тонни котви, които буквално те застопоряват на място. Отвътре колата също е добре има махагонче туй онуй. Колата предлага базово СПА върви комплект с мазен теляк ***, който те мачка докато караш. И как мачка само, меса къса от гърба ти. За климатика ще мълча
  • #16
    13 rate up comment 3 rate down comment
    бавареца ( преди 11 години )
    ами знам да. то си има формули за това. слагаш отрицателно ускорение като параметър и се смята лесно. ама не е за неграмотни все пак - така че не опитвай. я кажи пак за водното охлаждане на спирачките...от къде го измисли това бе.
  • #15
    9 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Брей, че тежки експерти има тук, ще каже човек, че всички имате по 1 бугати в гаража. Че даже знаят и колко метра ще изминат докато намалят от 400 до 200. Спирачките на вейрона са с водно охлаждане керамични, а на форда вероятно са барабанни :). Шелбито ще е силно само на право отсечки (типично по хамерикански), но на завой ще е ужасТ. Като тръгва мустанга ще си остави гумите на хасфалта, без двойно предаване и такава мощност колата ще страда от липса на сцепление.
  • #14
    12 rate up comment 2 rate down comment
    бавареца ( преди 11 години )
    300 не е проблем да се вдигне в БГ. но 400км/ч е съвсем друго нещо. от 400 само за да намалиш до 200 са необходими 400-500метра. представи си как ще караш с 400 дори ако видиш камион и кола зад него, които са на половин километър пред теб - ще ти настръхен косата.
  • #13
    15 rate up comment 6 rate down comment
    Аман от олигофрени ( преди 11 години )
    Ай стига с тоя Вейрон!Къде слагаш Кьонигсег тогава,а?А?Хем е по-красив в пъти от турбо Голфа,хем е по-бърз!
  • #12
    9 rate up comment 7 rate down comment
    RoadRunner ( преди 11 години )
    Само дето 340 или 360 км/ч не са 400, тва не е като да вдигнеш от 150-200, а тия коли за които говориш са тунинговани, а не серийни + това са по-леки от Вейрон при същата или по-голяма мощност и пак не стигат 400 км/ч.
  • #11
    13 rate up comment 2 rate down comment
    KKK ( преди 11 години )
    Хубаво е, че са се сетили да сменят спирачките, все пак...