IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Mustang се изравни по мощност с Bugatti Veyron Super Sport

Новата модификация на GT500 ще развива 1200 к.с.

Mustang се изравни по мощност с Bugatti Veyron Super Sport

Компанията Shelby American ще покаже на започващото тази седмица изложение в Ню Йорк специална модификация на Mustang GT 500, чиято мощност е равна на тази на суперколата Bugatti Veyron Super Sport.
Mustang се изравни по мощност с Bugatti Veyron Super Sport
Производителят на машината я обяви официално за най-мощния масъл кар, който се предлага на пазара. Версията носи името 1000 S/C и разполага с мощност от 1200 к.с. За постигането на подобен резултат инженерите на компанията са увеличи обема на 5.4 литровия, 8-цилиндров двигател на стандартния Mustang GT 500 до 5.8 литра.
Mustang се изравни по мощност с Bugatti Veyron Super Sport
Освен това на машината са поставени нови компресор, изпускателна система и системата за охлаждане, а също така са заменени с напълно нови коляновия вал и буталата на мотора. Ново е и регулируемото окачване, както и по-мощните спирачни механизми.
Mustang се изравни по мощност с Bugatti Veyron Super Sport
Суперколата със задно предаване ще бъде пусната в ограничен тираж от 100 бройки, като стойността й ще бъде доста сериозна – към цената на стандартния GT 500, която е $55 445, трябва да се добави и стойността на доработките – $154 995. Така машината ще излезе на собственика си над $210 000.

Снимки: Shelby

0 от 500
  • #10
    9 rate up comment 10 rate down comment
    До RoadRunner ( преди 11 години )
    Може да трудно за теб, защото колата ти не може да вдигне 200км.виж клипчетата в Вбокс7 на нашата счупена магистрала между Пловдив и София нашенци как вдигат с колите си над 300км.ч. После прегледай клипчета Ютюб как по магистралите в Англия вдигат по 360км.ч. с Макларън Ф1. И даже има още по невероятни клипове от Русия, по конкретно от улиците в гр. Москва където руснаци се състезават и вдигато по 340 и кусур км.ч. по улиците на града сред останалото движение а какво остава на немски Аутобан.
  • #9
    13 rate up comment 5 rate down comment
    бавареца ( преди 11 години )
    тая кола става само за упражнението от 200 до 300км/ч. може и малко отгоре. над това ще е страшно, а под 200 ще пали задните гуми и пак ще е страшно. ама пък само 200к$ - кво му плащаш. има един проблем - за толкова пари правят и gt-R с 1200кс.
  • #8
    6 rate up comment 9 rate down comment
    Аман от олигофрени ( преди 11 години )
    Т'ва сцецано Ауди /определено по-свет от наследника си Вейрончето/ не може да стъпне на малкия пръст на Майбах Екселеро!Факт,точка по въпроса!
  • #7
    24 rate up comment 4 rate down comment
    RoadRunner ( преди 11 години )
    За феновете на Вейрон и другите коли дето развивали 400+ км/ч малко факти от РЕАЛНИЯ живот: дори на аутобаните в Германия е трудно да развиеш скорост от 300 км/ч (имайки предвид трафика), няма писта на която някоя от тия коли да може дори да се доближи до 400 км/ч, така че освен ако нямате достъп от пистата на ВФ където тестват Вейрона или някое солено езеро дето чупят рекорди за скорост, тия цифри ще си ги гледате само на хартия.
  • #6
    7 rate up comment 5 rate down comment
    V8 ( преди 11 години )
    Да не си въобрази, че фирмата на Карол Шелби няма да помисли за всички тези 'дреболии'? А относно Вейрона: Мойте уважения към създателите на Ауди Роузмайер. Потърси в Гугъл ако не разбираш за какво говоря.
  • #5
    13 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Той никой не се бори да е като Вейрон ,просто мощноста му ще е същата, а й както пише цената е само 200000$ докато на вейрон е 1200000$ ...нали не очакваш да го бие по лукс ??
  • #4
    19 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Предполагам и няма да има и нищо общо с характеристиките на Вейрон Супер спорт с 1200к.с. То не е само конете, има и много други специални компоненти, които правят Вейрон най-най. Само спирачките на Вейрон, са като на самолет, задното антикрило, допълнително се изправя за да подобри спирането, гумите са специални, за да могат да издържат натоварването,вибрациите и температурата при скорост от над 430км.ч. Двигателя е централно разположен, ниско стоящ, купето е специалнно разработено за високи скорости. А това тука си е Форд Мустанг със стандартното купе и много напилен двигател, естествено ще е със подсилени спирачки, но инжинерно е далеч от Вейрон Супер спорт
  • #3
    14 rate up comment 13 rate down comment
    Аман от олигофрени ( преди 11 години )
    Ай сиктир с тоа Вейрон,бе-т'ва си е чист турбо Голф!Нищо повече.
  • #2
    18 rate up comment 7 rate down comment
    Аман от олигофрени ( преди 11 години )
    Уаууу,бах маа му!Т'ва голем дзвер бе.
  • #1
    13 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Цената е никаква за автомобил с такава мощност,6,7 пъти по-ниска от Вейрона.