IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Seat се отказа от Exeo

Моделът ще бъде спрян от производство през лятото

Seat се отказа от Exeo

Ниският интерес от страна на клиентите и предстоящото пускане на нови модели накараха Seat да се откаже от по-нататъшното производство на седана и комбито Exeo, които представляват видоизменена версия на предното поколение Audi A4.
Seat се отказа от Exeo
За цялата 2012 г. испанският производител е продал малко над 3000 бройки от модела, което е 4  пъти по-малко от показателите за 2011 г. Затова и производството на автомобила ще бъде спряно през лятото на тази година.

Главното достойнство на Exeo (на снимката) бе ниската за представителен седан от сегмент D цена, която в началото привличаше корпоративни клиенти. След пускането на хечбека Toledo и предстоящото пускане на комбито Leon ST клиентите на марката ще получат далеч по-съвременни автомобили и това праща Exeo в историята.

Exeo се произвежда от 2009 г., като в началото се предлагаше само във версия с дизелов мотор и ръчна скоростна кутия. По-късно бяха добавени и бензинови мотори, както и автоматична трансмисия. Очаква се неговото място на поточната линия да бъде заето от няколко нови модела, в това число и два кросовъра.

Снимка: Seat

Тагове: seat exeo
0 от 500
  • #14
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Авт. спец ( преди 11 години )
    SEAT, е на последното 50-то място, в класацията "Най-скъпата авт. марка за 2013г."
  • #13
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    VW, ще я закрие, но няма да я даде на Китайци!
  • #12
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Дебелия ( преди 11 години )
    Това е най-проблемната марка на ВАГ. От дълги години е на загуба и мисля, че ВАГ търсеха/търсят китайски инвеститор, на който да продадат марката.
  • #11
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Wane ( преди 11 години )
    Exeo също беше грешен ход и лично на мен това ми беше ясно от самото начало. В момента Seat са на прав път с Leon (и по улиците има не малко), но май се забавиха фатално много с точния ход. Странно е, колко некадърно им е управлението, при все че VAG по принцип умеят да продават.
  • #10
    11 rate up comment 2 rate down comment
    Wane ( преди 11 години )
    Марката Seat като цяло е най-проблемната във VW Group. Мисля, че години наред им беше сбъркана концепцията. В един момент всички модели имаха еднаква предница и приличаха на ванове, а пазарът вече не търсеше ванове, а кросоувъри и традиционните хечбеци и т.н. В съшото време Skoda предлагаха идентични модели, на същата цена, но с по-консервативно излъчване и продаваха.
  • #9
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Таман се убедихме колко велика кола е и те взеха, че го спряха?
  • #8
    8 rate up comment 7 rate down comment
    foggy ( преди 11 години )
    Edinwtveniat problem na Seat e krizata na nai-xilniat im, roden pazar - Ispania. Az jiveia v Belgia i tuk Seat e mnogo populiaren - Ibiza, Leon, Altea XL.nviat Leon e strahoten na jivo i pone tuk barzo nabira populiarnost. ako stava duma Seat se predstavia v apti po-dobre ot alfa Romeo naprimer.
  • #7
    18 rate up comment 3 rate down comment
    анти VW ( преди 11 години )
    Когато изразявам, възмущението си от подобна политика(VW), не го казвам с насмешка, или злорадство, просто ми е мъчно за хората в Европа, които както нас, ще разберат какво е ДИВ КАПИТАЛИЗЪМ, как ние като потребители да подкрепяме родното Европейско производство, като ни извиват ръцете с подобно отношение! Некачествено производство, непризнаване на дефекти(DSG), които излизат през носа, и за капак ти искат пари и за елементарни "екстри", като жабката на модел който трябва да е за най-бедните!!
  • #6
    12 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Има модели на Seat, които ми харесват. Дизайнът им е агресивен и цената добра. Само дето не виждам никой да ги купува. Според мен VAG скоро ще премести производството на някои от малките модели VW в техните фабрики за да може по-високите класове да се правят в Гемрмания и ще закрие марката Seat
  • #5
    14 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    До това води, политиката на VW...