fallback

Изцяло новата Toyota RAV4 пристигна в България

Доминира с интелигентно 4х4 задвижване, нов дизайн, по-богато серийно оборудване и по-ниски цени

Тагове: Toyota RAV4
fallback
  • #61
    Анонимен ( преди 11 години )
    Ти си баровец....а аз работник, нали някой трябва и да работи в тази държава!!!
  • #60
    знаещ ( преди 11 години )
    Нещо за противоречието не се доизказа.Какво е то?Аз пък стари автомобили не карам.Подръжката ми е сервизна на оределено време и км.Като ми изтече гаранцията или малко преди да ми свърши продавам и купувам друг.Как аз пък да разбера твоята гледна точка,като караш стари корита?
  • #59
    Анонимен ( преди 11 години )
    Точно с примера HONDA, влезе в противоречие със себе си! И мога да ти кажа, че всеки авт. който съм карал, си го пазя много, подгряване, редовно смяна на масла и консумативи(качествени), но след 70-80 хиляди километра ми омръзва(а и е остарял) и го сменям с друг.Как да разбера твоята гледна точка?
  • #58
    знаещ ( преди 11 години )
    Всеки сам да си направи изводите от линка,който съм дал по-долу:http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/18564-honda-pravi-nai-nadejdnite-dvigateli/
  • #57
    до: до знаещ ( преди 11 години )
    Вземането на един единствен дизел от БМВ е 2.0 и май все още не са почнали да слагат такъв.Правят го,за да задоволят глупостта и слабоумието на европееца,който ще се кефи,че двигателя му е на БМВ.Аз примерно,никога не бих взел Тойота с такъв мотор.Имам познат в БМВ,който ми каза,че този мотор има проблем.Веригата на ангренажа се разтяга и прескача.Клапаните не се удрят в буталото,защото има защита,но работата на мотора и газоразпределението тотално се объркват.Всеизвестен проблем е това.
  • #56
    знаещ ( преди 11 години )
    И нека някой хора не си мислят,че Тойота не може да им предложи изпилен дизел с много коне.Едва ли има нещо в автомобилостроенето,което не го могат,но те не са фирма за 1 ден и държат на клиентите.Пилнатия дизел ще върви много,но малко време.Ще харчи много и ще вкарва собственика в преразход.Ако някой забелязва и Хонда са на същия принцип да не изкарва много коне от дизелите си. Защо ли?Ето и отговора:http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/18564-honda-pravi-nai-nadejdnite-dvigateli/
  • #55
    до знаещ ( преди 11 години )
    За това ли, ще вземат двигатели от BMW ????
  • #54
    до знаещ ( преди 11 години )
    Авт. компании знаят това, и избират най-доброто!
  • #53
    знаещ ( преди 11 години )
    ...слагат им чип тунинги и се правят на големите състезатели,докато моторчетата им изпушат.Тойота имат грижата за клиента и не му предлагат стока,която няма да издържи много години.Факта,че правят рекали на 9-10 г. автомобили за съмнения,че нещо може да се разхлаби,спука или развали го доказва,че са отговорна фирма,мислеща за клиента.Другото доказателство са тестовете за надеждност,а най-голямото е че продажбите и удовлетвореността на клиентите на фирмата се покачват.
  • #52
    знаещ ( преди 11 години )
    Умният човек първо преценява не конете,а това,дали колата ще го закара там за където е тръгнал.Тойота прави автомобили за хора с мозък,а други разчитат на останалите.Аз лично предпочитам сигурността пред многото коне,но явно има и хора,които предпочитат да киснат по сервизите и да викат репатраци,но да са първи на светофарите.Самата идея на дизела е не да бъде състезателен,а да бъде най-вече икономичен,надежден и с високо КПД.Някой хора не го осъзнават това,купуват дизели с много магарета...
fallback
Последни