fallback

Изцяло новата Toyota RAV4 пристигна в България

Доминира с интелигентно 4х4 задвижване, нов дизайн, по-богато серийно оборудване и по-ниски цени

Тагове: toyota rav4
fallback
  • #81
    иванов ( преди 9 години )
    нещо датчикли дае направил проблем
  • #80
    иванов ( преди 9 години )
    от 20 дни имам тойота авенсис 2003 г 2000 к0бика 116 коня колата си палеше и варвеше след движение из града спях за 30 минути и на едно заведение на излизане неможа да запали а е лято и е топла отидох на преставителство на тойота на диагностика казаха ми че показвало на компютара че едната дюза не работи свалихмеги с моя маистор и сеоказаха чеси работят нормално привартене на двигателя по простия стар начин с сложихме и нови свеши помпата си работи сега прикадява преди даже и не прикадяваше
  • #79
    Анонимен ( преди 11 години )
    Как ще сравнявате евтиния рав4 с евог? Или с FX? FX е супер баровски джип. Евог е баровски джип. Рав4 е евтинджос джип. Не говорим за 4х4 и екстри, говорим какви са класовете. Баровец в рав4 няма да видиш...
  • #78
    Анонимен ( преди 11 години )
    Поредната иновативна тойотка - колко ли жертви ще затрият този път
  • #77
    IT ( преди 11 години )
    Определено изглежда малко по-адекватно от предходният модел :) Ноо пак си остава грозновата ! Едно бледо ехо на мазда ЦХ5 :) Като е японка да е Мазда ! :)))
  • #76
    Анонимен ( преди 11 години )
    С Нисан Алмера Тино съм.114 коня не са много но мотора не е претоварен и си работи като Сейко.Това е последният чисто Нисански дизел преди да се намесят Рено в дизелите и работата става зле-повече коне и никаква надеждност.За веригатачух от тук и там,че се сменяла на 300 хил.В Нисан ми казаха,че веригата не се сменяла.Била от титан и издържала жизнения цикъл на колата.Направо се чудя на кого да вярвам.Колата ме радва и не искам да е прецакам нещо и ще разпитам още дали да е сменям.
  • #75
    SLJ ( преди 11 години )
    Ето изказахме мнение доста хора с япоснки дизели. Колегата по-долу, не знам X-Trail или Almera кара, той също казва, че е доволен. Не знам на кой и откъде му хрумна, че японеца не прави хубав дизел.П.П. до колегата аз съм на 180 хил и веригата ми е обтегната дори, без захабявания почти!
  • #74
    Nero ( преди 11 години )
    v-1, а чети по-внимателно де!;)
  • #73
    до: v-1 ( преди 11 години )
    Не съм Неро и не съм му адвокат,но май нещо не си го разбрал.Прочети пак какво ти казва!Той е на същото,като твоето и моето мнение,но трябва да вникнеш в написаното от него.Прочети и двата му поста!Аз примерно съм с японски дизел 2,2 114 к.с.Разхода ми е под 6 и си върви доста добре.Масло не пипа,има тяга,икономичен,безпроблемен,каквато и нафта да му сипя не прави проблеми.Зимата пали от раз при - 20 гр.На 275 хил.км.е вече и нищо не е пипано по него.Казаха ми на 300хил да сменя ангр.верига.
  • #72
    doc ( преди 11 години )
    Ако не е по-евтина кой ще я погледне? Погледнене таблото. Същото като на хюндай, самоче има двуредов екран. По-скапан и от този на нокия 3310 от 2001 година. В същото време ако влезеш в европейски SUV в таблото има по два екрана и всичко е дигитално. И дошо ми разправя че японските коли били иновативни... без коментар!
fallback
Последни