IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volkswagen не се отказва от Alfa Romeo

Готови сме да купим още нови марки, категоричен е шефът на концерна

Volkswagen не се отказва от Alfa Romeo

Volkswagen group срещна твърд отказ от страна на Fiat при опита си да закупи една от марките на италианския концерн – Alfa Romeo. Германците обаче не се отказват толкова лесно и това бе потвърдено от боса на концерна Мартин Винтеркорн.

Volkswagen не се отказва от Alfa Romeo

В интервю за Reuters той бе категоричен, че „германският концерн продължава да е отворен към разширяването на портфолиото от брандове, които притежава. В момента Volkswagen group има 12 марки, но не е изключено те да се увеличат.

„Засега нямаме конкретни планове, но нещата винаги може да се променят, при това за доста бързо време – коментира Винтеркорн. – Има марки, които просто няма как да подминеш.”

След този отговор Винтеркорн директно бе запитан дали Alfa Romeo не е една от тези марки, на което шефът на Volkswagen дипломатично отговори: „Alfa Romeo е една отлична марка.”

Според анализаторите, в германския концерн просто изчакват да видят как ще се развият нещата около Alfa Romeo, преди да направят нов опит за закупуването на компанията от Fiat. Босът на италианския концерн Сержио Маркионе засега е категорично против, като през последната година той води яростна битка с германците заради ценовата им политика в Европа. Ако новите модели на Alfa Romeo обаче не успеят да пробият на световните пазари, не е изключено мнението му да се промени.

Reuters припомня и изявлението на Председателя на Надзорния съвет на Volkswagen Фердинанд Пиех, който бе категоричен, че най-късно до 10 години марките в портфолиото на концерна ще бъдат 13. Добавяйки, че именно Alfa Romeo може да се окаже щастливата, 13-а марка, собственост на германците.

 

Тагове: Volkswagen Group
0 от 500
  • #23
    20 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Айдеее, платените статии продължават. Гьобелсовата пропаганда на ВАГ работи на пълна пара.
  • #22
    4 rate up comment 14 rate down comment
    Germany ( преди 11 години )
    ммммммммммммм еееееее аааааааааааааа почват водопроводни клетки щото нямат продажби на коли.и трябва да ядът.
  • #21
    16 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Ти си голям народопсихолог бе, германецът ка то си навиел на пръста... Ми айде да си навият на пръста да си спасят първо залязващия Опел като са толкова инати. Ти немец не си виждал освен по ТВ, ама иначе много знаеш как се отказват и как не. Като са толкова големи и напористи, защо огромни компании като Хохтийф падат на колене пред чужди? Голям си фантазьор. Вземи си един билет до Германия за 50 лв. и ела я виж най-накрая, че да добиеш малко реална предсрава.
  • #20
    22 rate up comment 4 rate down comment
    Стефан ( преди 11 години )
    По добре тази марка със страхотна спортна история да изгори като СААБ отколкото да се влее в сивия поток на най-скучните за каране кутиики.
  • #19
    20 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    А ако ланча е мъртва, то всички модели са мъртви на ВАГ. Тъй като Фиат просто направи това, което прави ВАГ със свойте каруци. Едно и също отвътре само различна емблема.Само че последния модел на Ланча Делта все още държи цени 2 пъти по-високи от Гоуф ? Защо ли ? А моделите на крайслер след намесата на италианците станаха по-привлекателни и от немските коруби.Това ако не е удар то не знам кое е.Премиума немски каски вече страда не само от по-добрите японци, а и от корейци, американци,италианци..
  • #18
    4 rate up comment 16 rate down comment
    trb ( преди 11 години )
    Doshe..za tova vinagi shte ostanesh na selo brat..taka i ne razbra che v toq jivot vsichko e biznes veche ;)
  • #17
    20 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Немска машина, дисциплина и тем подобни простотии отдавна няма. Турци и Китайци правят частите, немски дебеланковци в удобни кресла прибират парички и взимат още от Меркел. Това е ама балона много скоро ще се спукааааа. Немското качество от на баба ти времето е следствие от Хитлер, само дето вече го няма. Има само лекенца пиещи бира с шнапс и изостанала технологично държава.Щом мерцедес почнаха да взимат дв. от Рено просто картинката е жалка. А Италианските и японските двигатели са на св. години
  • #16
    19 rate up comment 2 rate down comment
    Nicola/ROMEO ( преди 11 години )
    trb, защо ме наричаш "плебей", да съм те обидил или нагрубил, изказвам мнение и аргументи, без да съм груб.
  • #15
    18 rate up comment 5 rate down comment
    Nicola/ROMEO ( преди 11 години )
    ALFA и LANCIA, са много малки фирми като ателиета са в сравнение с другите, никога не са имали претенции и желание за масови фирми,и насочеността им го показва!Разчитаха предимно на пазара във Франция и Италия, защо една голяма фирма като VW, иска да задуши две "малки" марки, които искат да останат индивидуални!
  • #14
    8 rate up comment 16 rate down comment
    Germany ( преди 11 години )
    "Смазаха FIAT,PSA,FORD,GM"-чрез плюене?те и комунистите плюха 45 години и ...ги наплюха тях.не е плюене-честен немски труд комбиниран с изобретателност ,дисциплина и качество.