IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volkswagen не се отказва от Alfa Romeo

Готови сме да купим още нови марки, категоричен е шефът на концерна

Volkswagen не се отказва от Alfa Romeo

Volkswagen group срещна твърд отказ от страна на Fiat при опита си да закупи една от марките на италианския концерн – Alfa Romeo. Германците обаче не се отказват толкова лесно и това бе потвърдено от боса на концерна Мартин Винтеркорн.

Volkswagen не се отказва от Alfa Romeo

В интервю за Reuters той бе категоричен, че „германският концерн продължава да е отворен към разширяването на портфолиото от брандове, които притежава. В момента Volkswagen group има 12 марки, но не е изключено те да се увеличат.

„Засега нямаме конкретни планове, но нещата винаги може да се променят, при това за доста бързо време – коментира Винтеркорн. – Има марки, които просто няма как да подминеш.”

След този отговор Винтеркорн директно бе запитан дали Alfa Romeo не е една от тези марки, на което шефът на Volkswagen дипломатично отговори: „Alfa Romeo е една отлична марка.”

Според анализаторите, в германския концерн просто изчакват да видят как ще се развият нещата около Alfa Romeo, преди да направят нов опит за закупуването на компанията от Fiat. Босът на италианския концерн Сержио Маркионе засега е категорично против, като през последната година той води яростна битка с германците заради ценовата им политика в Европа. Ако новите модели на Alfa Romeo обаче не успеят да пробият на световните пазари, не е изключено мнението му да се промени.

Reuters припомня и изявлението на Председателя на Надзорния съвет на Volkswagen Фердинанд Пиех, който бе категоричен, че най-късно до 10 години марките в портфолиото на концерна ще бъдат 13. Добавяйки, че именно Alfa Romeo може да се окаже щастливата, 13-а марка, собственост на германците.

 

Тагове: Volkswagen Group
0 от 500
  • #63
    2 rate up comment 9 rate down comment
    Прометей ( преди 11 години )
    Не пиша за плюсове и минуси, а за агонията на две марки. Дано да греша и нещата да се оправят, но за мен Маркионе не е човекът, който може да се справи със сегашната ситуация.
  • #62
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Прометей сложих ти плюсове, но съжалявам....
  • #61
    4 rate up comment 8 rate down comment
    Прометей ( преди 11 години )
    Ще, ще, ще... Маркионе лъже като български политик. Все празни обещания и прах в очите за феновете на италианските марки. За какво му плащат сем.Аниели не знам. Никога няма да си купя онзи травестит Ланча Тема или пък Флавия. Голяма гавра със старите именити модели. Ако ФВ купят Алфа, Сеат най-вероятно веднага ще бъде закрит,но никой няма да ги оплаква.
  • #60
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Прометей ( преди 11 години )
    ...до края на годината не я продаде на германците. Което е може би по-малкото зло. Едно е сигурно с Мито, Жулиета и с нишовия С4 няма да успеят да вдигнат много продажбите. А от няколко години чета, как великия Маркионе залага трикратно вдигане на продажбите в близките 3 години. А това все не се случва.
  • #59
    9 rate up comment 3 rate down comment
    Прометей ( преди 11 години )
    Във ФИАТ има много натрупани проблеми. Мисля, че Маркионе не ги решава, а просто ги отлага за по-нататък. Не съм алфист, но не ми е приятно да гледам агонията на една марка с традиции и множество иновации. Чета коментарите под повечето статии и се чудя защо са толкова враждебни и крайни?! Един приятел е голям фен на Ланча, вече не смея да повдигам тема за коли пред него. А имам усещането, че и Алфа ще я пуснат по пързалката. Сега Маркионе се прави на опозиция на ФВ, ама няма да се очудя ако...
  • #58
    17 rate up comment 1 rate down comment
    40те. разбойници ( преди 11 години )
    Маркионне беше бесен на профсъюзите, че защитават работниците, които никой не можа да накара да работят качествено, в Полша могат в Италия не! Panda, произвеждана в Полша е перфектна, и работниците упрекнаха Маркионне, че се произвежда там. Сега новата Panda се прави в Италия, а Lancia Y в Полша, това е последен шанс, ако и сега не заработят качествено, може да прекрати работа само в Италия.Това е като при нас, всеки иска, но никой не му се работи!!
  • #57
    4 rate up comment 5 rate down comment
    alf ( преди 11 години )
    нещо което върви добре,не се продава.Пример Ти на твоят мерцедес 190 всичко му е 6 точки,струва 2000лв. идва някой който безумно го иска да му го продадеш. Е начина да го откажеш е ясен искай 8000лв и ще го откажеш нали. а той има 3000лв за колата.
  • #56
    11 rate up comment 0 rate down comment
    разбойниците ( преди 11 години )
    Прометей, не ти разбирам коментара. Сарказъм ли долавям, или чиста подигравка?
  • #55
    3 rate up comment 7 rate down comment
    Прометей ( преди 11 години )
    Профсъюзите и рабитниците в Арезе протестираха срещу Серджо и бяха издигнали плакати с молба ФВ да ги купи. Наистина жалко. Мо аз съм оптимист. Маркионе както чудесно се справя с Ланча, така и Алфа ще оправи. Ето сега най-после ще започнат да произвеждат С4(от 2 години чакаме) и така вече от поточните линии на Алфа ще излизат 3 модела :)
  • #54
    12 rate up comment 3 rate down comment
    40te. разбойници ( преди 11 години )
    до alf; Маркионе e "РИЦАР" в бизнеса, а не *** като теб! Това е човек на честа, и не си позволява да се гаври с колегите си, както би направил ТИ.