IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

0-300 км/час на борда на Audi R8 Plus

Колата е оборудвана с 5.2-литров V10 двигател, доставящ 550 к.с. и 540 Нм (Видео)

0-300 км/час на борда на Audi R8 Plus

Френското издание Мotorsport се добра до най-мощната серийна версия на Audi R8 - R8 V10 Plus, която изпита на дисциплината 0-300 км/час. Редакторите на изданието не съобщават колко време отнема достигането на тази скорост, но съдейки по видеото, секундите са близо 30.



С емблемата Plus се означава най-мощната серийна версия на Audi R8 (такива версии имат още TT RS и RS6). Тя разполага 5.2-литров V10 двигател, доставящ 550 к.с. и 540 Нм, и е налична единствено във версия купе. Моделът развива максимални 317 км/час и ускорява от място до 100 км/час за само 3.5 секунди. Цените й стартират от €173 200.

Още за новото Audi R8

Тагове: Audi R8 audi r8 v10 plus
0 от 500
  • #15
    7 rate up comment 17 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Германски инженери, дето още препоръчват 1,6 бензин със 102коня..големи тези инженери, ей!!
  • #14
    11 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    За малко под 28 секунди ги прави 0-300км/ч.
  • #13
    14 rate up comment 11 rate down comment
    trb ( преди 12 години )
    не знам какво им обясняваш това са болни хора от провинцията...как да им обясниш че ауди прави двигатели и вс на ламбо а не обратното...*** прости хейтъри говорещи на диалект...
  • #12
    27 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Пичове на Авентадор двигателя е проектиран от германски инженери на Ауди, както и 4X4 систематаи цялата механика. Дизайнът обаче е изцяло от Италия. Така, че не знам що така ги подценявате Ауди. И да ви поправя - добре, че е Ауди иначе Ламборгини нямаше да съществуват.
  • #11
    10 rate up comment 13 rate down comment
    Феручо ( преди 12 години )
    Косуърт е добър преимер за практиката на ВАГ. ВАГ технологии не разработват. Те купуват технологични фирми в затруднено състояние, копират им технологиите и след това се отървават от тях. Абсолютен технологичен паразитизъм.
  • #10
    5 rate up comment 19 rate down comment
    xaxa ( преди 12 години )
    абе става като за Ауди приемливо,НО да си купиш и да се радваш на суперспортен автомобил с марка Ауди е малко несериозно. Все едно да дадеш 50 000лв за ТАТА и да си мислиш че си получил Голф 7, Аурис хибрид или новият Сивик 1.6 I-DTEC, или пък Приус или Нисана от съседната статия. Е поправете ме ако не съм прав
  • #9
    7 rate up comment 17 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Еми да те затова ауди немогат да направят двигал свестен, щото все друг им ги прави ама и тоя 4.2 вече остаря та прибегнаха до ламбо. Айде сега се замисли и кажи един двигател запомнящ се революционен и хубав на ауди ? Ясна е работата няма такъв.
  • #8
    19 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Косуърт бил направил двигателя на Ауди смях, смях.. Все едно Все едно някой да каже че М-пауър правят двигателите на БМВ ха ха ха. Косуърт работеха по двигатели на спортните двигатели на Ауди, когато бяха собственост на РС подразделението на Ауди Куатро ГМБХ. После ФВ продадоха Косуърт и отдавна нямат нищо общо. Все едно сега някой да реве, че Ролс Ройс правят двигатели за БМВ, ще правят ако ще и за Мини. За това си купен, за да работиш.
  • #7
    20 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Баси майката като гледах тайминга това направо лети 0-100 3сек. 0-140 за 5 сек. 0-200км. го направи за 9 секунди
  • #6
    10 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    ...и е налична единствено във версия купе Евала бе Аутомедия, ние пък си мислехме,че има седани и комбита ТТ и R8