IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

0-300 км/час на борда на Audi R8 Plus

Колата е оборудвана с 5.2-литров V10 двигател, доставящ 550 к.с. и 540 Нм (Видео)

0-300 км/час на борда на Audi R8 Plus

Френското издание Мotorsport се добра до най-мощната серийна версия на Audi R8 - R8 V10 Plus, която изпита на дисциплината 0-300 км/час. Редакторите на изданието не съобщават колко време отнема достигането на тази скорост, но съдейки по видеото, секундите са близо 30.



С емблемата Plus се означава най-мощната серийна версия на Audi R8 (такива версии имат още TT RS и RS6). Тя разполага 5.2-литров V10 двигател, доставящ 550 к.с. и 540 Нм, и е налична единствено във версия купе. Моделът развива максимални 317 км/час и ускорява от място до 100 км/час за само 3.5 секунди. Цените й стартират от €173 200.

Още за новото Audi R8

Тагове: Audi R8 audi r8 v10 plus
0 от 500
  • #35
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Ти не знаеш какво, и да препишеш.....ТИКВА.... човека ви казва простичко самата истина, а вие мислите "Klasi4eskia" за дизайнер-откачена работа!!!!!!!!!
  • #34
    7 rate up comment 9 rate down comment
    бъчваря ( преди 12 години )
    Исках да кажа, че при добро желание всеки може да направи бърза кола за Нюрбургринг. По твоята логика, анонимни, да вземем да сложим 2 торби цимент в багажника на GTR, че да се изравни с по-тежките, даващи по-бавни оибиколки. Или да му махнем двойното предаване, като намалим сцеплението. Или да изключим TC, че всички да са равни. Тоя Форд може ли да се движи по улиците? Може. Е, тогава е по-добър от GTR.
  • #33
    4 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    славо чете в уикипедиата,препише каквото пише там и после ни го начуквал,знам ги аз тия умници,преписвачи
  • #32
    7 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    nissana e po-byrz ,no po-grozen,po-evtin i za po-niska klasa hora, to i za tova namira tolkova fenove tuk, ne se sardete hora, no balgarite sme si po-niska kategoria hora i po darjavata mojete da go razberete,jalko no neosporim fakt
  • #31
    10 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    МОМЧЕНЦА, КАКТО ВИНАГИ СПОРИТЕ ПО ЦЯЛ ДЕН, И НА КРАЯ ИДВА SLAVO, И ВИ ГО НА*УКВА.......цял ден бла бла бла, и с няколко изречения ви каза ВСИЧКО!!!!!!!!!!!
  • #30
    2 rate up comment 5 rate down comment
    pa4eka ( преди 12 години )
    Има и по-бързи ... :D ;)
  • #29
    12 rate up comment 4 rate down comment
    Slavo ( преди 12 години )
    Това НЕ Е мотора от първата генерация на мурселаго, който е базиран на 4,2 TFSI Audi и доработен от Cosworth, защото той е 5.0 литра и е чуплив и италовете го изхвърлиха. Това е мотора от ВТОРАТА генерация на галярдо- 5.2 литра, чисто италянски си е сигурно самия блок е повече от 25 годишен... Промени има само по главите и горивната система. Преставен е в Женева ПРЕДИ, ПРЕДИ закупуването на Ламборгини от АУДИ! Е няма как да е на Ауди. И седнете го научете тоя английски! Ама, то и с руски става!
  • #28
    15 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    тоя форд е болид и тежи 465 килограма. не е сериен автомобил. обиколката е в категория Non-series/non-road-legal vehicles
  • #27
    5 rate up comment 10 rate down comment
    бъчваря ( преди 12 години )
    http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/17558-ednolitrov-ford-ecoboost-zasrami-superkoli-na-niurburgring/
  • #26
    9 rate up comment 13 rate down comment
    бъчваря ( преди 12 години )
    Хе, то един Форд с 1000 кубиков мотор бие GTR на Нюрбургринг. Това показва само едно - всичко може да се постигне при добро желание и естествено знание.