IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

0-300 км/час на борда на Audi R8 Plus

Колата е оборудвана с 5.2-литров V10 двигател, доставящ 550 к.с. и 540 Нм (Видео)

0-300 км/час на борда на Audi R8 Plus

Френското издание Мotorsport се добра до най-мощната серийна версия на Audi R8 - R8 V10 Plus, която изпита на дисциплината 0-300 км/час. Редакторите на изданието не съобщават колко време отнема достигането на тази скорост, но съдейки по видеото, секундите са близо 30.



С емблемата Plus се означава най-мощната серийна версия на Audi R8 (такива версии имат още TT RS и RS6). Тя разполага 5.2-литров V10 двигател, доставящ 550 к.с. и 540 Нм, и е налична единствено във версия купе. Моделът развива максимални 317 км/час и ускорява от място до 100 км/час за само 3.5 секунди. Цените й стартират от €173 200.

Още за новото Audi R8

Тагове: Audi R8 audi r8 v10 plus
0 от 500
  • #45
    21 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Добре че са инженерите на Lambo, в Audi такива няма!!!!!!!!
  • #44
    13 rate up comment 21 rate down comment
    muhahaha ( преди 12 години )
    Сега очакваме(разбирайте близките 40 години)***,Хуйдай,Койота и Курия да копират тази кола и да я пуснат на пазара,за да я купуват тогава болните мозъци като дошо-галошо... А за хората можеши да си я позволят тя е на пазара и сега-поклон пред Ауди,пак смазаха конглокенцията!!!!
  • #43
    9 rate up comment 6 rate down comment
    :) ( преди 12 години )
    Фактора палене е мнооооого разтегливо понятие.Какво значи лесно палене,кой ще го определи като "лесно".На времето 99-та 2002 имах Жигули ,степен на сгъстявяне 11,5 ,палех го само на газ без притеснение от температурата на вън,никога не е угасвало и не ме е подвеждало(изключая една бетонна ограда която го тотализира).В момента карам Тойота Корола Версо 2,2 D4D 2009 год. проблеми с паленето колкото искаш,сменяха и софтуера всички карантии които отговарят за преноса на нафта до двигатела и с
  • #42
    6 rate up comment 11 rate down comment
    бъчваря ( преди 12 години )
    И всичко това нямаше толкова да боли, ако не ставаше въпрос за 3 цилиндров еднолитров мотор.
  • #41
    6 rate up comment 12 rate down comment
    бъчваря ( преди 12 години )
    E да, но това е истината - Ford е по-бърз от GTR.
  • #40
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Той, и трезвен толкова може.... Позна! Вярно е!
  • #39
    5 rate up comment 13 rate down comment
    бъчваря ( преди 12 години )
    Не пия от 2 години. Аз дадох линк към статия в АМ за тоя Форд. Има си фарове, има си стопове, има си мигачи. Позволено му е да се движи по улицата. Приеми го, че е нещо като оглозган GTR. Не всеки се нуждае от 4х4, навигационна система или чистачки. Ако вземем да разграничаваме колите по оборудване, аз ще кажа. Добре, защо сравнявате GTR с авомобили като S-класата? Айде да изравним оборудването, продажбите и багажниците. Чак тогава да се цепим кой по по най.
  • #38
    12 rate up comment 2 rate down comment
    @ ( преди 12 години )
    Той, и трезвен толкова може....
  • #37
    15 rate up comment 1 rate down comment
    Slavo ( преди 12 години )
    бъчвар, прочети си ОТНОВО всичките коментари под статията! И ми отговор на въпроса... Кой е този ФОРД, който има по-добро време от ГТР на Нюрбургринг, има 1000 кубика мотор, има позволение за използване и регистрация, като туристически личен автомобил??? Колко струва автомобила, къде се произвежда и в каква серия, къде се продава и какви са гаранционните условия? Колко човека до ден днешен ИЗОБЩО имат такава кола??? Тоест, какви са продажбите на "това животно"! Не пиши коментари, ако си пиян!
  • #36
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Ти, всеки ден караш там, и поставяш рекорди... кой ти плаща данъка, мама..?