IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volkswagen разкри Golf VII GTI

За първи път моделът предлага две версии - GTI и GTI Performance

Volkswagen разкри Golf VII GTI

Volkswagen разкри Golf VII GTI
Volkswagen Golf VII GTI. Снимка: Volkswagen

Volkswagen разкри новото поколение Golf GTI преди официалната премиера на изложението в Женева. За първи път в историята на модела ще се предлагат две мощностни разновидности. Първата, която е стандартна, предлага 220 к.с., а при втората - GTI Performance, мощността достига 230 к.с. И в двата случая двигателят е 2.0-литров TSI и разполага с 350 Нм.

Стандартната версия - GTI, е способна да ускори от място до 100 км/час за 6.5 секунди и да развива 246 км/час. При GTI Performance ускорението изисква с 0.1 сек. по-малко, а скоростта достига 250 км/час.

И двата модела се предлагат с избор от ръчна или автоматична трансмисия с два съединителя DSG. При ръчната скоростна кутия с 6 предавки средното потребление на гориво е 6 л/100 км (139 г/км СО2). При автоматичната трансмисия, която също разполага с 6 предавки, разходът на бензин е средно 6.4 л/100 км (148 г/км СО2). Като цяло седмото поколение Golf GTI е с около 18% по-икономично от своя предшественик, съобщават немците.

Стандартният Golf GTI разчита на предни спирачни дискове с размер 314 мм. Задните са 300 мм. По-силната версия GTI Performance спирачните дискове имат размер съответно 342 и 310 мм. Освен това тук е наличен и преден диференциал с ограничено приплъзване.

Volkswagen Golf VII GTI и Volkswagen Golf VII GTI Performance ще стъпят на най-напред на пазара в Германия - през март. Цените стартират от 28 350 евро. На останалите пазари в Европа моделите ще бъдат налични през месец май.

Още по темата:
Volkswagen Golf става хибрид
Volkswagen показа Golf VII GTD
Golf VII вече не се нуждае от гориво

 

 

 

0 от 500
  • #15
    21 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Европейските некадърници,дните им са преброени.Миналата седмица викам на един австриец в Линц,учи езика на бъдещите си началници китайски,той се замисли и вика,съгласен съм с теб.
  • #14
    20 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Колко безпомощност и некадърност лъха от тази мухлясала извадена от нафталина фирма.В момента в който немското правителсво реши да не стой зад тях,ще се сгромолясат за седмици.Всичко тук не е технология,това са измами и игри,но на всичко му идва края.
  • #13
    22 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Поредния грозен и безличен *** . Нищо ново стари смотани двигатели добре че взеха комонрейла от ФИАТ че да имат и те нещо добро в гамата си
  • #12
    9 rate up comment 21 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Много ми харесва, германците си знаят работата.
  • #11
    31 rate up comment 7 rate down comment
    1 ( преди 11 години )
    Das ***, свалям ти шапка! :))) "Нормалността се завърна с тоталната доминация на Golf 7 в компактния клас". Изключителни изразни средства описващи една наистина легендарна.....скука. :)
  • #10
    12 rate up comment 23 rate down comment
    до 1 ( преди 11 години )
    "pa to novoto golf kato staroto xa xa otkriite razlikite"Точно така,селски - няма никаква разлика с предишните!И той като тях е най-добър в класа си.И така е от 40 години и така ще бъде!
  • #9
    19 rate up comment 9 rate down comment
    1 ( преди 11 години )
    pa to novoto golf kato staroto xa xa otkriite razlikite
  • #8
    14 rate up comment 27 rate down comment
    Das Auto ( преди 11 години )
    Нормалността се завърна с тоталната доминация на Golf 7 в компактния клас.Oгромен избор от всякакви двигатели - бензиниви,дизелови,хибриди,напълно електически,огромен диапазон на мощност - от 100 до над 300к.с.,различни варианти на купето -хетчбег/3 или5 врати/,седан/Jetta/,koмби,миниван/Golf Plus/,кабрио ит.н.A koлкото повече време минава, се вижда колко вярна е била стратегията да запазят консервативността при дизайна на екстериора и да оптимизират вътрешното пространство и качеството на мат.
  • #7
    9 rate up comment 19 rate down comment
    Foggy ( преди 11 години )
    Kolkoto i da te e jad, shte ti kaja, che ima mnogo hora, koito go kupuvat, i to ne, zashtotot sa kompleksirani, a zashtoto tova e mnogo dobar avtomobil. Jiveia v Belgia i tuk v poslednia mesec zapochna da se navodniava s Golf 7 i poviarvai mi, horata tuk izobshto ne sa kompleksirani :) daje za vsiako nehto cepiat stotinkata na dve - javno kolata si zaslujava parite
  • #6
    13 rate up comment 27 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Как го постигат Германците? Модела им винаги е с един и същи дизайн, но всеки нов модел излежда много по добре от смотана Тойота? И в интериора уж всичко си е същото а новите Тойоти все изглеждат като някакви стари 20 годишни модели с евтини пластмаси. С такъв умрял производител като Тойота, ФВ без изобщо да не се напъват, все ще ги пердашат в тестовете.