IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volkswagen разкри Golf VII GTI

За първи път моделът предлага две версии - GTI и GTI Performance

Volkswagen разкри Golf VII GTI

Volkswagen разкри Golf VII GTI
Volkswagen Golf VII GTI. Снимка: Volkswagen

Volkswagen разкри новото поколение Golf GTI преди официалната премиера на изложението в Женева. За първи път в историята на модела ще се предлагат две мощностни разновидности. Първата, която е стандартна, предлага 220 к.с., а при втората - GTI Performance, мощността достига 230 к.с. И в двата случая двигателят е 2.0-литров TSI и разполага с 350 Нм.

Стандартната версия - GTI, е способна да ускори от място до 100 км/час за 6.5 секунди и да развива 246 км/час. При GTI Performance ускорението изисква с 0.1 сек. по-малко, а скоростта достига 250 км/час.

И двата модела се предлагат с избор от ръчна или автоматична трансмисия с два съединителя DSG. При ръчната скоростна кутия с 6 предавки средното потребление на гориво е 6 л/100 км (139 г/км СО2). При автоматичната трансмисия, която също разполага с 6 предавки, разходът на бензин е средно 6.4 л/100 км (148 г/км СО2). Като цяло седмото поколение Golf GTI е с около 18% по-икономично от своя предшественик, съобщават немците.

Стандартният Golf GTI разчита на предни спирачни дискове с размер 314 мм. Задните са 300 мм. По-силната версия GTI Performance спирачните дискове имат размер съответно 342 и 310 мм. Освен това тук е наличен и преден диференциал с ограничено приплъзване.

Volkswagen Golf VII GTI и Volkswagen Golf VII GTI Performance ще стъпят на най-напред на пазара в Германия - през март. Цените стартират от 28 350 евро. На останалите пазари в Европа моделите ще бъдат налични през месец май.

Още по темата:
Volkswagen Golf става хибрид
Volkswagen показа Golf VII GTD
Golf VII вече не се нуждае от гориво

 

 

 

0 от 500
  • #25
    12 rate up comment 4 rate down comment
    !!! ( преди 11 години )
    Das ***, Дошо поне пише грамотно, а ти си бягал от часовете по български...
  • #24
    6 rate up comment 17 rate down comment
    Das Auto ( преди 11 години )
    Тъжно е, когато единственните способности на някои индивиди се изчерпват с пляскането на /+/ и /-/ от различни IP-таИ безспорно не е задължително да харесвате Golf, oще повече когато не може да си го позволите дори и на старо.
  • #23
    11 rate up comment 6 rate down comment
    До Das auto ( преди 11 години )
    Точно пак ей тия френски те дето ги изброи има в пъти повече легндарни коли от целия концен на ВАГ тей че не говори глупости и даже и голф 1 едно не е толкова легеендарен от рено 5 ся тоя голф него знам какво е по различрн от стария ама мегана пак ще го сасипе
  • #22
    17 rate up comment 5 rate down comment
    !!! ( преди 11 години )
    Пак се сещам за теста на АБ от преди 2-3 години, когато редакторите на списанието сложиха на 1-во място GTI, а според пилотите най-добра беше Сивик Тайп ар... :)))
  • #21
    18 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Добре де, кой ще изсипе близо 60 хилки за тази кола, при положение че на пазара има по-добри предложения на по-ниска цена ?!
  • #20
    14 rate up comment 4 rate down comment
    Eeee Eдин ( преди 11 години )
    Das ***, демонстрирай поне елементарни знания,Linea е на база Punto, и се продава добре,но това го няма в AutoBild,Fiat Bravo отива в Бразилия или Китай,всеки модел на Fiat се произвежда все още, дори и Uno1-166 също!
  • #19
    19 rate up comment 6 rate down comment
    w11 ( преди 11 години )
    Перник е в транс!!!!
  • #18
    7 rate up comment 21 rate down comment
    Das Auto ( преди 11 години )
    Ами такива са легендите,пич!За едни скучни,за други не,но са вечни!Затова са и легенди, а не еднодневки.Нещо да си чул за второто поколение на Fiat Bravo от 2007 год.,което е актуално като продажби и в момента,или за Fiat Albea,Linea -все актуални модели в класа на VW Golf.Или за Mitsubishi Galant.Избрах Fiat и Mitsubishi като едни от големите, но мага да добавя към тях и компактните модели на Renault,PSA,Huyndai,Kia - там няма легенди,колкото и "флуидни" да са някои,нали?
  • #17
    20 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Наближава часът на немското автомобилостроене,ще се наредят до другите им велики фирми,Телефункен,Грундик,Сименс,Ухер,и т.н.
  • #16
    24 rate up comment 5 rate down comment
    !!! ( преди 11 години )
    "Карирана тапицерия, и каиши на окачването, ще има ли?? "Ще има, направили са заявки в немското патентно ведомство и ако някой иска да ползва уникалната технология "КАИШ" ще си плаща яко...