IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volkswagen разкри Golf VII GTI

За първи път моделът предлага две версии - GTI и GTI Performance

Volkswagen разкри Golf VII GTI

Volkswagen разкри Golf VII GTI
Volkswagen Golf VII GTI. Снимка: Volkswagen

Volkswagen разкри новото поколение Golf GTI преди официалната премиера на изложението в Женева. За първи път в историята на модела ще се предлагат две мощностни разновидности. Първата, която е стандартна, предлага 220 к.с., а при втората - GTI Performance, мощността достига 230 к.с. И в двата случая двигателят е 2.0-литров TSI и разполага с 350 Нм.

Стандартната версия - GTI, е способна да ускори от място до 100 км/час за 6.5 секунди и да развива 246 км/час. При GTI Performance ускорението изисква с 0.1 сек. по-малко, а скоростта достига 250 км/час.

И двата модела се предлагат с избор от ръчна или автоматична трансмисия с два съединителя DSG. При ръчната скоростна кутия с 6 предавки средното потребление на гориво е 6 л/100 км (139 г/км СО2). При автоматичната трансмисия, която също разполага с 6 предавки, разходът на бензин е средно 6.4 л/100 км (148 г/км СО2). Като цяло седмото поколение Golf GTI е с около 18% по-икономично от своя предшественик, съобщават немците.

Стандартният Golf GTI разчита на предни спирачни дискове с размер 314 мм. Задните са 300 мм. По-силната версия GTI Performance спирачните дискове имат размер съответно 342 и 310 мм. Освен това тук е наличен и преден диференциал с ограничено приплъзване.

Volkswagen Golf VII GTI и Volkswagen Golf VII GTI Performance ще стъпят на най-напред на пазара в Германия - през март. Цените стартират от 28 350 евро. На останалите пазари в Европа моделите ще бъдат налични през месец май.

Още по темата:
Volkswagen Golf става хибрид
Volkswagen показа Golf VII GTD
Golf VII вече не се нуждае от гориво

 

 

 

0 от 500
  • #35
    9 rate up comment 12 rate down comment
    Das Auto до Italy ( преди 11 години )
    От компютри наистина нищо не разбирам,но като ти чета "заяждането",се успокоявам,че не съм единственият невежа.Колкото до граматиката не съм съгласен-мисля,че пиша доста по-правилно от повечето павиани тук.А колкото до съдържанието на написаното,то поне със сигурност не наричам никой "вурст","ВАГинален фен","кавал","*** сач" и т.н.А,че VW Golf е създател и законодател в компактния клас е факт,който не се влияе от желанието или нежеланието да признаят това няколко псевдопознавачи .
  • #34
    9 rate up comment 4 rate down comment
    asd ( преди 11 години )
    xaxaxarazlqh si kafeto...
  • #33
    22 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Kак се познава голфаджия с гараж: одраскан му е левия лакът
  • #32
    13 rate up comment 17 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Мечтата на всеки масов автопроизводител е един ден да успеят да направят кола, която да е по-добра от Голфа в този клас. Така де в Голфовия клас.
  • #31
    10 rate up comment 20 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Как го постигат Германците? Модела им винаги е с един и същи дизайн, но всеки нов модел излежда много по добре от смотана Тойота? И в интериора уж всичко си е същото а новите Тойоти все изглеждат като някакви стари 20 годишни модели с евтини пластмаси. С такъв умрял производител като Тойота, ФВ без изобщо да не се напъват, все ще ги пердашат в тестовете.
  • #30
    19 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Какво се подарява на собственик на нов ГОЛФ в Перник ?Перманентен маркер с панделка да си дорисува километража до 350км/ч
  • #29
    7 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Пернишка мартеницасвършваш
  • #28
    7 rate up comment 6 rate down comment
    golf forever ( преди 11 години )
    dano e s metalni kolektori, che tiq injekcioni mnogo skypi.
  • #27
    15 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Защо трябва да си позволяваме нещо, което:1.) НЕ искаме2.) струва прекалено много за това, което предлага.3.) Megane R.S. 265 Trophy с предно направо го разковава на пътя а уж е френски *** и струва по-малко.(разковава и BMW-та от М дивизията като М6)Единственото хубаво нещо в целия VAG е това, с което допринесло името BorgWarner. Макар, че с тъпите си изисквания прецакахте и DSG кутийте.
  • #26
    11 rate up comment 5 rate down comment
    Italy-fen. ( преди 11 години )
    Das ***, освен че хабер нямаш от автомобили, ами от компютри нищо не разбираш, не е IP-то, а регистрациите , поне не излагай Golf феновете.........!