IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volkswagen разкри Golf VII GTI

За първи път моделът предлага две версии - GTI и GTI Performance

Volkswagen разкри Golf VII GTI

Volkswagen разкри Golf VII GTI
Volkswagen Golf VII GTI. Снимка: Volkswagen

Volkswagen разкри новото поколение Golf GTI преди официалната премиера на изложението в Женева. За първи път в историята на модела ще се предлагат две мощностни разновидности. Първата, която е стандартна, предлага 220 к.с., а при втората - GTI Performance, мощността достига 230 к.с. И в двата случая двигателят е 2.0-литров TSI и разполага с 350 Нм.

Стандартната версия - GTI, е способна да ускори от място до 100 км/час за 6.5 секунди и да развива 246 км/час. При GTI Performance ускорението изисква с 0.1 сек. по-малко, а скоростта достига 250 км/час.

И двата модела се предлагат с избор от ръчна или автоматична трансмисия с два съединителя DSG. При ръчната скоростна кутия с 6 предавки средното потребление на гориво е 6 л/100 км (139 г/км СО2). При автоматичната трансмисия, която също разполага с 6 предавки, разходът на бензин е средно 6.4 л/100 км (148 г/км СО2). Като цяло седмото поколение Golf GTI е с около 18% по-икономично от своя предшественик, съобщават немците.

Стандартният Golf GTI разчита на предни спирачни дискове с размер 314 мм. Задните са 300 мм. По-силната версия GTI Performance спирачните дискове имат размер съответно 342 и 310 мм. Освен това тук е наличен и преден диференциал с ограничено приплъзване.

Volkswagen Golf VII GTI и Volkswagen Golf VII GTI Performance ще стъпят на най-напред на пазара в Германия - през март. Цените стартират от 28 350 евро. На останалите пазари в Европа моделите ще бъдат налични през месец май.

Още по темата:
Volkswagen Golf става хибрид
Volkswagen показа Golf VII GTD
Golf VII вече не се нуждае от гориво

 

 

 

0 от 500
  • #85
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Valkata ( преди 11 години )
    Единственото скапано нещо си ти колата е супер.Тука пишат само хора които карат ауди 80 или хонда от 91 година само които имат кошници.
  • #84
    0 rate up comment 4 rate down comment
    ККК ( преди 11 години )
    Скапан Голф... и колко е надценката за великия перформанс пакет с 10 коня? 2000 евра ми звучи разумно :D При положение, че това е най- обикновен чип тунинг за 200 лева в някое хале в София
  • #83
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Отиди на новини, или в дясно горе я има статията за Alfa Romeo!!!! По-добре не я гледай пак, ЗАЩОТО KLSIЧESKI, СЕ Е СКЪСАЛ ОТ ГЛАСУВАНЕ.......СНОЩИ В 1 часа, коментарите бяха с едни оценки, след появата на Klasika в 4 сутринта, оценките са променени обратно, с добавени 20 в негова полза.*** НЕКАДЪРЕН
  • #82
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Точно ( преди 11 години )
    Те така ги правят велики като поддържат постоянно статиите и пишат безпричинно!Това е политика на Германия нали ги хванаха и го доказаха.Дотират се вериги като Лидл,Алди и др.Списания като АутоБилд- АДАК и др. Се дотират от държавата и рекламират постоянно само и само да бълват *** и да са на първа линия!Това го доказаха.Не случайно медиите при революция се превземат първи или се унищожават!Защото са средство за манипулация и промиване на мозъци.30 % да им повярват и резултата е виден.
  • #81
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    До редакцията Защо избутвате тази статия вече трети ден в началната страница а други които са от вчера вече ги няма. Много слугинско от ваша страна. Имаше една статия вчера за Алфа Ромео каде да я намеря и прочета. Изчистете си основната страница от стари новини.
  • #80
    6 rate up comment 2 rate down comment
    expert ( преди 11 години )
    Намерих го този тест, от 7 февруари е.Наистина смешна работа, класират Голф първи без нито един аргумент.Защото разхода е един от най-високте в теста(прехваления TSI е катастрофа), теглото и никак не е малко, поне в сравнение с Kia Ceed (Фокус е трагедия там), динамиката също не е впечатляваща, спирачките са средна работа, шумна е колкото другите.С две думи нищо особено.Както винаги Голф не блести и не е чудо на иновациите в техническо отношение.Аз не бих си го купил, категорично.
  • #79
    5 rate up comment 9 rate down comment
    No1 ( преди 11 години )
    Както винаги голф повежда в класа си и поставя нова по-висока летва на безбройните си последователи и копия.
  • #78
    5 rate up comment 0 rate down comment
    И ..... ( преди 11 години )
    Добре де момчета та да не са на света само- Гоуф ,Лорд,Чия ли е,Опинка ,че сте ги за сравнявали и за спорили?Нима сте толкова замузнати и не знаете за други марки?
  • #77
    2 rate up comment 10 rate down comment
    RRE ( преди 11 години )
    Za men toyota e mrasna duma.Ford praviat edni ot nai-iakite benzinovi motori i ra4ni skorostni kutii
  • #76
    7 rate up comment 5 rate down comment
    бъчо ( преди 11 години )
    Не знам момчета, за мен Форд е *** дума.Опел са пример за посредствена фирма.Форд са поне едно ниво под тях, т.е. третокласни.Моето мнение е, че Дачия е имат повече авторитет от Форд.