Европейските некадърници,дните им са преброени.Миналата седмица викам на един австриец в Линц,учи езика на бъдещите си началници китайски,той се замисли и вика,съгласен съм с теб.
Колко безпомощност и некадърност лъха от тази мухлясала извадена от нафталина фирма.В момента в който немското правителсво реши да не стой зад тях,ще се сгромолясат за седмици.Всичко тук не е технология,това са измами и игри,но на всичко му идва края.
Das Auto, свалям ти шапка! :))) "Нормалността се завърна с тоталната доминация на Golf 7 в компактния клас". Изключителни изразни средства описващи една наистина легендарна.....скука. :)
"pa to novoto golf kato staroto xa xa otkriite razlikite"Точно така,селски - няма никаква разлика с предишните!И той като тях е най-добър в класа си.И така е от 40 години и така ще бъде!
Нормалността се завърна с тоталната доминация на Golf 7 в компактния клас.Oгромен избор от всякакви двигатели - бензиниви,дизелови,хибриди,напълно електически,огромен диапазон на мощност - от 100 до над 300к.с.,различни варианти на купето -хетчбег/3 или5 врати/,седан/Jetta/,koмби,миниван/Golf Plus/,кабрио ит.н.A koлкото повече време минава, се вижда колко вярна е била стратегията да запазят консервативността при дизайна на екстериора и да оптимизират вътрешното пространство и качеството на мат.
Kolkoto i da te e jad, shte ti kaja, che ima mnogo hora, koito go kupuvat, i to ne, zashtotot sa kompleksirani, a zashtoto tova e mnogo dobar avtomobil. Jiveia v Belgia i tuk v poslednia mesec zapochna da se navodniava s Golf 7 i poviarvai mi, horata tuk izobshto ne sa kompleksirani :) daje za vsiako nehto cepiat stotinkata na dve - javno kolata si zaslujava parite
Как го постигат Германците? Модела им винаги е с един и същи дизайн, но всеки нов модел излежда много по добре от смотана Тойота? И в интериора уж всичко си е същото а новите Тойоти все изглеждат като някакви стари 20 годишни модели с евтини пластмаси. С такъв умрял производител като Тойота, ФВ без изобщо да не се напъват, все ще ги пердашат в тестовете.