От компютри наистина нищо не разбирам,но като ти чета "заяждането",се успокоявам,че не съм единственият невежа.Колкото до граматиката не съм съгласен-мисля,че пиша доста по-правилно от повечето павиани тук.А колкото до съдържанието на написаното,то поне със сигурност не наричам никой "вурст","ВАГинален фен","кавал","*** сач" и т.н.А,че VW Golf е създател и законодател в компактния клас е факт,който не се влияе от желанието или нежеланието да признаят това няколко псевдопознавачи .
Как го постигат Германците? Модела им винаги е с един и същи дизайн, но всеки нов модел излежда много по добре от смотана Тойота? И в интериора уж всичко си е същото а новите Тойоти все изглеждат като някакви стари 20 годишни модели с евтини пластмаси. С такъв умрял производител като Тойота, ФВ без изобщо да не се напъват, все ще ги пердашат в тестовете.
Защо трябва да си позволяваме нещо, което:1.) НЕ искаме2.) струва прекалено много за това, което предлага.3.) Megane R.S. 265 Trophy с предно направо го разковава на пътя а уж е френски *** и струва по-малко.(разковава и BMW-та от М дивизията като М6)Единственото хубаво нещо в целия VAG е това, с което допринесло името BorgWarner. Макар, че с тъпите си изисквания прецакахте и DSG кутийте.