IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Nismo се захваща и с GT-R

"Заредената" версия на колата ще се появи още през тази година

Nismo се захваща и с GT-R

Заводско тунинг-ателие на Nissan - компанията Nismo, ще създаде и "напомпана" версия на суперколата GT-R. Така моделната гама на фирмата ще  нарасне на 3 автомобила, след като в нея вече са включени кросовърът Juke и купето 370Z.

Nismo се захваща и с GT-R

Новината съобщи изпълнителният директор на Nissan Корлс Госн по време на откриване на нов офис на Nismo в японския град Йокохама.

"За нас е немислимо да развиваме моделната гама на Nismo без в нея да бъде включен GT-R - коментира Госн. - Просто нямам търпение да изчакам създаването на подобен автомобил и да се кача в него, за да го пробвам."

Засега няма никакви технически подробности за бъдещата версия на Nisno GT-R. Шефът на тунинг-ателието Соичо Миятани обаче разкри, че феновете на марката могат да бъдат спокойни, тъй като инженери на компанията ще използват целия си състезателен опит, за да направят автомобила "впечатляващ".

Новата модификация ще бъде построена върху последната версия на модела, така че най-вероятно ще се появи още до края на тази година. Последната генерация на Nissan GT-R бе представена през ноември 2012 г. Купето разчита на V6 мотор с 2 турбини и мощност от 550 к.с.

Снимка: Nissan

Тагове: Nismo gt-r
0 от 500
  • #32
    16 rate up comment 1 rate down comment
    Varna > plovdiv ( преди 12 години )
    Истински убиец на много прословути емблеми сред спортните коли, при това на по-ниска цена, със страхотни характеристки: изключително челно съпротивление, форма, ускорение, въртящи моменти и т.н.
  • #31
    15 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Приятелю, да седнеш и да попрочетеш малко за коли... А конкретно за Nissan може да седнеш да прочетеш още за оригиналния 2000 GT-R, ot 1969 г. а след това и за R32, R33, R34 и т.н. В тези коли още от 1989 г. има неща, които вашите Фриц-льоловци не могат да имплементират и в сегашните си коли.
  • #30
    6 rate up comment 23 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    сега разбирам защо японските фенове са толкова комплексирани, ми то нормално след като това е едва първата равностойна на европейските спортисти японска кола
  • #29
    16 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Не мога да разбера защо сравнявате GTR с някакви поршета. Те със сток версия не могат да се мерят, а никой не кара сток GTR, щото с няколко прости настройки става 1000 коня и там вече къса глави. GTR е кола за млади надъхани състезатели, намазаните порш-вагени са за жени и богати чички над 50 години - изобщо не са в една категория тези коли.
  • #28
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Браво...купувай....
  • #27
    8 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    В Монако карат предимно FERRARI............
  • #26
    16 rate up comment 4 rate down comment
    Japan Power ( преди 12 години )
    И кво излиза? Порше - светофарната бегачка за комплексари, ГТР - спортния автомобил, по-бърз на завоите, за истинските ентусиасти.
  • #25
    3 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Turbo S is right now at 2.67 seconds
  • #24
    3 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Turbo S is right now at 2.67 seconds
  • #23
    5 rate up comment 17 rate down comment
    AUDI FAN ( преди 12 години )
    На тази тема може много да се спори кой е по бърз на ПИСТАТА НО истината е една колите в ежедневието се карат по улиците и гонките са светофар до светофар,а там царят е един.PORSCHE 911 TURBO S PDK 530HP with launch control- 2.67sek to tempo 100.UBAV DEN