IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

BMW M GmbH ще залага на класиката

Баварците не смятат да следват пътя на Mercedes-Benz AMG

BMW M GmbH ще залага на класиката

Леките автомобили на BMW, в чието създаване участва спортното подразделение M GmbH, ще продължат да залагат на задното предаване, а ръчната скоростна кутия ще бъде запазена, но като опция.
BMW M GmbH ще залага на класиката
Това обяви пред изданието Autocar шефът на BMW M GmbH Фридрих Нитшке, според когото баварците няма да поемат по пътя на големия си конкурент Mercedes-Benz и неговото подразделение AMG. Там избраха да заложат на предаване 4х4, което вече се предлага като опция за всички модели AMG.

Нитшке допълни, че системата за задвижване на четирите колета на BMW - xDrive, добавя 80-90 кг. "излишно тегло" към автомобила. Както и че разработените от M GmbH диференциали "отлично се справят със своите задачи".

Според топ-мениджъра, баварският концерн няма намерение да се отказва от механичната скоростна кутия. Нитшке припомни, че дори BMW M6 Gran Coupe (най-голямата М-кола в текущата линия на концерна) може да се поръча с такава трансмисия. Все пак шефът на M GmbH призна, че това не е особено привлекателно от икономическа и техническа гледна точка, тъй като съвременните автоматични трансмисии доставят както по-добра динамика, така и по-нисък разход на гориво.
BMW M GmbH ще залага на класиката
От изявлението на Нитшке става ясно още, че BMW M GmbH ще продължи да използва турбо-моторите, тъй като те представляват смяна на технологиите, а не на философията на концерна.

Що се отнася до дизеловите предложения от BMW M GmbH, те ще продължат да използват задвижването xDrive.
 

Тагове: bmw m gmbh
0 от 500
  • #17
    14 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Кажи му бмв и не го обиждай повече тоя кошник.
  • #16
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Абсолютише анонимише ( преди 12 години )
    Така се изразих от желание за краткост,вместо да запиша "с-*** 4х4,основаваща се на диференциял Халдекс или ТорСен,от 1 до 3 броя, плюс , минус, допълнителни електронни блокировки, които комбинации и място на вграждане ги правят различни.:)
  • #15
    8 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Голяма грешка от страна на БМВ. Можеха поне опционално да предлагат и модели от М сериите с 4Х4. Мисля че доста хора биха искали такова животно в гаража си.
  • #14
    6 rate up comment 5 rate down comment
    Георги ( преди 12 години )
    Уважавам БМВ, за това, че държат на традицията за задвижване на задните колела. Не разбирам ръковителя на М///, относно проблема му с "80-90 кг", когато новите М5,М6 тежат почти 2 тона, почти колкото една Х5, това убива удоволствието от шофирането и превръща М-колите в ГТ хипопотами, вместо прецизни машини, с характер. Концепцията им трябва да бъде максимално близка до тази на М3 CSL. Разбира се, с минимално компромиси, които се налагат от съвременния пазар.
  • #13
    17 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Торсен не е система, торсен е вид дефиренциал измислен от американски инженер в миналото, който разпределя механично въртящия момент между предната и задната ос. И да, Ауди го ползват в системата си за задвижване, но то е все едно да кажеш, че използват свещи за запалване при двигателя си, а те са измислени от "Бош".
  • #12
    9 rate up comment 5 rate down comment
    Абсолютише анонимише ( преди 12 години )
    Анонимен, ще си позволя да те "поправя"-Ауди не са измислили никакво "куатро", 4х4 е измислено от други и основните с-ми са Халдекс и Торсен (по-добрата). Ауди си нарекоха използваната от тях с-*** Торсен на "Куатро" и бяха първите, които пуснаха ралийна кола с такова задвижване.
  • #11
    7 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Ауди сами си проекират и развиват 4x4 задвижването, докато БМВ и Мерцедес ползват услуги на други фирми, като "Магна-Щайер" примерно. Ауди не првят автомобили със задно(освен за състезателни цели), понеже не им трябват. "Куатро"-то им работи вече 32 години и се продава доста добре, като видаме.
  • #10
    8 rate up comment 20 rate down comment
    Шшшшшт! ( преди 12 години )
    Ауди са с най красив и прогресивен дизайн.
  • #9
    9 rate up comment 7 rate down comment
    Anonymous ( преди 12 години )
    Те както не смятат в един момент просто ще го решат като почнат да губят яко клиенти заради това! ;)
  • #8
    24 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Ама ауди е фолксваген е, колко пъти да ти казвам.Ауди го сравнявай с дачия,самсунг и опел инсигния.