IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

BMW M GmbH ще залага на класиката

Баварците не смятат да следват пътя на Mercedes-Benz AMG

BMW M GmbH ще залага на класиката

Леките автомобили на BMW, в чието създаване участва спортното подразделение M GmbH, ще продължат да залагат на задното предаване, а ръчната скоростна кутия ще бъде запазена, но като опция.
BMW M GmbH ще залага на класиката
Това обяви пред изданието Autocar шефът на BMW M GmbH Фридрих Нитшке, според когото баварците няма да поемат по пътя на големия си конкурент Mercedes-Benz и неговото подразделение AMG. Там избраха да заложат на предаване 4х4, което вече се предлага като опция за всички модели AMG.

Нитшке допълни, че системата за задвижване на четирите колета на BMW - xDrive, добавя 80-90 кг. "излишно тегло" към автомобила. Както и че разработените от M GmbH диференциали "отлично се справят със своите задачи".

Според топ-мениджъра, баварският концерн няма намерение да се отказва от механичната скоростна кутия. Нитшке припомни, че дори BMW M6 Gran Coupe (най-голямата М-кола в текущата линия на концерна) може да се поръча с такава трансмисия. Все пак шефът на M GmbH призна, че това не е особено привлекателно от икономическа и техническа гледна точка, тъй като съвременните автоматични трансмисии доставят както по-добра динамика, така и по-нисък разход на гориво.
BMW M GmbH ще залага на класиката
От изявлението на Нитшке става ясно още, че BMW M GmbH ще продължи да използва турбо-моторите, тъй като те представляват смяна на технологиите, а не на философията на концерна.

Що се отнася до дизеловите предложения от BMW M GmbH, те ще продължат да използват задвижването xDrive.
 

Тагове: bmw m gmbh
0 от 500
  • #27
    2 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Тези загубеняци от бмв , не значт какво искат, смесват калпавита нафти, с бензини, 4x4 , какво ли още не!!!!!!!!!!!!!!
  • #26
    8 rate up comment 2 rate down comment
    VAYK ( преди 12 години )
    Абе тия къде пишат тука не рабраха ли че Ауди е Фолксваген!!!! По- добър дизайн, сичко друго е същото!!! Какво го сравнявате с расови марки!! БМВ не ги произвежда Опел или Форд!!!
  • #25
    4 rate up comment 2 rate down comment
    BMW-fan ( преди 12 години )
    Udovolstvieto ot shofiraneto e zadno predavane i ra4na kutiq tva e istinata bravo za re6enieto na BMW d ostavqt ra4nata kutiq
  • #24
    10 rate up comment 5 rate down comment
    KKK ( преди 12 години )
    Можеха да сложат едно 4х4 на най- мощните М-ки, за да са сходни на хартия характеристиките с AMG и RS и пуберите от списанията да не мрънкат. Иначе, човекът си е прав, като говорим за кеф от шофирането (което няма нищо общо с някви числа), 80- 90 килограма са много, а задното предаване е най- хубавото нещо, което се е случвало на автомобилите до сега :)
  • #23
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    тоя ницше що не ходи да пасе някъде, вместо да дрънка щуротии - по акъла на пуберите!!?
  • #22
    10 rate up comment 7 rate down comment
    Обективен ( преди 12 години )
    За съжаление това е едно тъжно признание от М-поделението на BMW, че все още не са в състояние ефективно да контролират недозавиването на X-drive моделите си.Независимо от смешните оправдания за + 80кг на фона на почти двутонното М5, например.Но дали жертването на сигурността и лошото поведение на мокро и сняг е приемлив компромис, за съмнителното удоволствие да въртиш "***" по завоите?Надали! И BMW-M ще го усетят много скоро по продажбите си - сравнени с Мерц AMG и Ауди RS.
  • #21
    11 rate up comment 2 rate down comment
    До по-долния ( преди 12 години )
    БМВ М5 F10 е с 680HM въртящ момент, срещу 700HM за М550XD! Тооолкова ли голяма разлика видя или просто темата не ти е ясна?
  • #20
    8 rate up comment 9 rate down comment
    До Badi ( преди 12 години )
    Ами толкова по-зле за БМВ-М тогава, "философе"! Защото и сега AMG и RS ги късат на старта с по 30-40метра! Ако и това ти е малко - *** и поеми "силата" на задна прашка!
  • #19
    5 rate up comment 7 rate down comment
    Badi ( преди 12 години )
    Много философи хората са направили тестове и са видели ,че колите с надпис М отзад не са по бързи като са 4х4 система а при тези автомобили това е най важното. Дизеловите М-ки се предлагат с 4х4 поради обясни причини имат около 50% по голяма тяга и тези 80-90кг не са проблем за динамиката а напротив по доброто сцепление на 4х4 е от полза за удържането на огромния въртящ момент (700-800НМ)
  • #18
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Абсолютише анонимише ( преди 12 години )
    Казвам ти- БМВ! :)