IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Шефът на Volkswagen с орязана заплата

Мартин Винтеркорн ще вземе с 6 млн. евро по-малко

Шефът на Volkswagen с орязана заплата

Шефът на Volkswagen AG Мартин Винтеркорн ще получи с цели 20% по-малко, стана ясно по време на преговорите между профсъюзите и концерна за повишаване на заплатите на работниците. Това разкри германското списание Spiegel.
Шефът на Volkswagen с орязана заплата
Според информацията Винтеркорн (на снимката) ще вземе за финансовата 2012 г. 14 млн. евро, вместо очакваните 20 млн. През 2011 г. приходите на топ-мениджъра от заплата, бонуси и премии са били 17.5 млн. евро. Решението за намаляване на заплащането трябва да бъде гласувано на събрание на Съвета на директорите на концерна на 22 февруари. Тогава ще бъде променен начина за разпределение на премиите на ръководството. Такива ще се изплащат, само ако приходите на Volkswagen AG надминат 5 млрд. евро.

Агенция Reuters твърди, че Винтеркорн сам е предложил да намали възнаграждението си по време на подготовката за преговори с профсъюзите на концерна. Още в началото на февруари шефът на производствения съвет във VW Бернд Остерло разкри, че синдикатите ще настояват заплатите на работниците през тази година да бъдат увеличени с 5-6.5%, като това трябва да засегне над 100 000 служители в 6 от заводите на концерна в Германия.

Снимка: Volkswagen
 

0 от 500
  • #13
    2 rate up comment 0 rate down comment
    KKK ( преди 12 години )
    И аз искам така- да мога да си позволя с 6 млн по- ниска заплата :D
  • #12
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Веселяк ( преди 12 години )
    Как така приходи 5 млрд, а миналата седмицяа имахте статия за 70 млрд инвестиции за 6 години за САМО в една разработка?5 млрд приходи е смешно ниско.Интересно защо никой в тази редакция не отвори финансовите отчети, които са публични и не провери какви приходи/печалба има групата.
  • #11
    7 rate up comment 9 rate down comment
    До Cenitell ( преди 12 години )
    На въпрос, защо японските автомобили са по-надежни от немските,предишния шеф на ФВ отговаря: Ха ха ха това наистина беше много смешен виц..... На въпрос, защо японските автомобили са по-надежни от немските шефа на Тойота отговаря: Що за подигравка? Смешно ли ви е? Така е когато за 3 години 30 милиона коли на Тойота са посетили сервизите в сервизни акции е меко казано комично някой да вижда надеждност в Тойота, още по-малко след смъртните случаи, заради повреди в автомобилите на Тойота.
  • #10
    3 rate up comment 7 rate down comment
    Къде са тойотките ( преди 12 години )
    Вице-премиерът и министър на финансите на новото японско правителство Таро Асо заявил, че на старците трябва да се даде възможност да умрат за да се избавят от бремето на разходи за медицинско ослужване.Той заявил на заседание на Националния съвет по въпросите на реформата на социалното осигуряване: Проблемът не може да бъде решен, ако вие не им дадете да умрат по-скоро. Както се съобщава, министърът имал предвид старците, които вече не са в състояние да живеят без интензивна медицинска помощ.
  • #9
    13 rate up comment 5 rate down comment
    Cenitell ( преди 12 години )
    На въпрос, защо японските автомобили са по-надежни от немските,предишния шеф на ФВ отговаря:1.Големите надници/заплати вдигат себестойността,това принуждава да се търсят и притискат подизпълнителите за евтини части (т.е., некачествени), докато японските търсят най-качествените подизпълнители2.Ръководният персонал на немските автофирми са с огромни заплати, докато японските влагат печалбата обратно за модернизация на производството
  • #8
    7 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Еми това се казва успешно управление. Фолксваген има двойно повече работници от Тойота. И въпреки това печели повече от Тойота. В България можем само да мечтаем за хора като Винтеркорн. Човека сам предлага да му намалят заплатите а като чета ще има увеличение на заплатите на работниците.
  • #7
    5 rate up comment 6 rate down comment
    до 2JZ ( преди 12 години )
    Ами как да взема повече като 2009г и 2010г. Тойота бе на загуба. А през 2011г. минаха на някаква малка печалба, дори за най-успешната им 2012г. Тойота вероятно е с пъти по-малка печалба от ФВ, даже съм сигурен, че ФВ е най-печелившата компания за коли в света. При ФВ става въпрос за печалби за милиарди. Освен това тука не става въпрос за заплати, заглавието на статията е подвеждащо, това е заплата плюс премии и бонуси и е годишна а не месечна.
  • #6
    21 rate up comment 13 rate down comment
    2JZ ( преди 12 години )
    20 милиона??? ..и в същото време Акио Тойода получава годишно възнаграждение от 1.7 милиона долара, а управлява 2 пъти по-богата компания. Въпрос на морал.
  • #5
    27 rate up comment 11 rate down comment
    груди ( преди 12 години )
    Хората не гиинтересуват заплатите. Хората ги интересува защо качеството на тази някога култова немска марка падна главоломно. Защо VAG-колите се чупят на всевъзможни места, защо повече от половината кола се прави в Китай, защо струват колкото премиум марка а имат гаранция като на турски носачи (тоест никаква). Толкова много въпроси, толкова много проблеми с тези ковчези, толкова алчни собственици, толкова ограбени будали с VAGомобили.....
  • #4
    10 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Жив да го ожалиш. Ще взима само 14 млн. Не стига, че проглокатурата го разследва за крупни измами, ами и за заплати се точи.