IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Mercedes-Benz разкри напълно A45 AMG

Най-малката кола на AMG има 360 к.с. и 450 Нм

Mercedes-Benz разкри напълно A45 AMG

Mercedes-Benz разкри напълно A45 AMG
Mercedes-Benz разкри техническите и динамични характеристики на A45 AMG, чиято премиера ще се състои на 5 март в Женева. Най-малката кола на AMG идва оборудвана с 2.0-литров бензинов двигател с четири цилиндъра, който задвижва четирите колела.

Мощността на агрегата е 360 к.с. при 6000 об/мин, а максималния въртящ момент - 450 Нм, като наличен между 2250 и 5000 об/мин. Те се разпределят между четирите колела, посредством автоматичната скоростна кутия със седем предавки и два съединителя AMG SPEED SHIFT DCT.

Трансмисията предлага функция Race Start, чрез която A45 AMG може да ускори от място до 100 км/час за само 4.6 секунди. Максималната скорост на движение електронно ограничена на 250 км/час.

Автомобилът има ESP система с три различни настройки, а спирачната система е оборудвана с двойно вентилирани дискове, чийто размер отред е 350 мм. Задните са с диаметър 330 мм. Джантите са направени от лека сплав, като имат размер 18 инча. Като опция A45 AMG може да бъде обут и с 19-инчови колела и гуми 235/35.

Цените на A45 AMG ще бъдат съобщени по време на премиерата в Женева. Продажбите ще стартират непосредствено след това, а на пазара A45 AMG ще се конкурира с автомобили като BMW M135i и Audi RS3.

Тагове: AMG Mercedes A45 AMG
0 от 500
  • #29
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Ъ ( преди 11 години )
    Споко бе :) Така или иначе няма да плащаш никви 40К :)
  • #28
    1 rate up comment 5 rate down comment
    GTI ( преди 11 години )
    To4no salona na A clasata e nai-slaboto i zveno,s eftini plastmasi i imitacia na karbon.Az kato 6te pla6tam 40 hiliadi evro za kola o4akvam minimum tabloto da e oble4eno v koza
  • #27
    2 rate up comment 0 rate down comment
    ККК ( преди 11 години )
    Много му е як салона на това А...
  • #26
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Ъ ( преди 11 години )
    Около тристате коня един такъв автомобил е напълно достатъчен да ти създава грижи по завоите :)Твойта позната не ми е критерий, те жените винаги се слюнчат на нещо друго :)Типична черта им е. Ево 9 е уникален автомобил, само че аз харесвам повече 10-ката заради двигателя..Като за финал - C63 e най-бруталният автомобил, който съм карал, но на мен не ми трябва подобно ускорение, предпочитам автомобили, които ме доближават до група N По същността си ;)
  • #25
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Ъ ( преди 11 години )
    Аз съм старомоден :) Интериор не ми трябва :)Ще ти кажа аз какво намирам за емоционално - не магистрала и стрелка в ограничител, а планинско! Всъщност СТИ съм карал само веднъж, стоково 2011, за сравнение..Ево си ми е по вкуса и това е! Но никога МР, ГСР-а е за предпочитане. Харесвам да работя с ръчна кутия! А и при нея усещането как щракат диферинциалите когато превключваш не може да се замени с нищо! И при двата автомобила управлението е много по-доректно, не говоря за мощност...
  • #24
    1 rate up comment 1 rate down comment
    mkvr32 ( преди 11 години )
    Ъ, какво по-точно разбираш под повече емоции? Щото имам позната, да в женски род която кара Ево9 МР вече 3 години наскоро го и пипна малко та сега е около 350коня и продължава да се слунчи по м3-ки. Карал съм 400+ кониова СТИ-ка и моита 135-тза(е82 със Cobb stage1+ и BMS Dual Cone Intake = 390коня) си ме кефи в пъти повече. Едната ми турбина надува още при 1400 оборота. Единственият реален случаи в които Ево или СТИ са по-емоционални е в доста дълбок сняг! Но интериорите им са под сяква критика
  • #23
    1 rate up comment 4 rate down comment
    Ъ ( преди 11 години )
    Не че оправдавам неточни изрази ама понякога е така като се ползва гугъл преводач, а после се опитваме да "хванем" и смисъла на статията :)От гайда до тъпан: ясно е, че и ти доста се ровиш из гуглето, това не те прави специалист! Повярвай ми едно Ево или СТИ доставя много повече емоции от споделената по-горе тройка производители!RoadRunner, ако визираш споменатата от мен СТИ там сърчицето е 2.5 не двулитрово..
  • #22
    3 rate up comment 3 rate down comment
    от сайт-а ( преди 11 години )
    А ти в какво си "кадърен" и безгрешен?
  • #21
    6 rate up comment 3 rate down comment
    тъпан до гайди! ( преди 11 години )
    Защо сме такива сeлски пръчки -ясно ти пишат таргет-а в съревнованието BMW 135 и Аudi A3RS.Какви Honda,какви Mitshusishi,какво Subaru ви гонят.Знаете ли изобщо,че спортните автомобили на Mercedes и Audi са развивали над 420км/ч. още през 1938 год. и то на обществени пътища.Прочетете нещо за Bernd Rosemeyer,сега поне е лесно с Google!
  • #20
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Абе представяте ли си колко е некадърен екипа на тоя сайт, щом не прави разлика между диагонал и диаметър . XaxaxaxAxa