IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Ето я новата Alfa Romeo 4C

Карбонов монокок, обща маса под 1 тон и мощност 240 к.с. или 270 к.с.

Ето я новата Alfa Romeo 4C

Италианската марка Alfa Romeo напомни за съществуването си по възможно най-добрият начин - представяйки спортната 4C. Автомобилът ще бъде показан пред публика в началото на март, но италианците го разсекретиха предпремиерно.
Ето я новата Alfa Romeo 4C
Колата на снимките е серийната Alfa Romeo 4C. Двуместният спортен автомобил разчита на карбонов монокок, какъвто има при най-изявените екзотични спортни коли. За разлика от тях обаче 4C се задвижва не от 12- или 10-цилиндров агрегат, а от такъв със само 4 цилиндъра. Неговият обем е 1.8 литра, но благодарение на системите за принудително пълнене и за директно впръскване на горивото, мощността му достига 240 к.с.

Общата маса на колата е под 1 тон (около 950 кг), което позволява ускорение от място до 100 км/час за по-малко от 4.5 секунди. Ниската маса се отразява благоприятно и на повратливостта, както и на потреблението на гориво, но към момента италианската марка не разкрива подобна информация. Знае се обаче, че колата има дължина 4000 мм, широчина 2000 мм, височина 1180 мм и междуосие 2400 мм.

Освен стандартната версия на Alfa Romeo 4C, ще има и още по-спортна. Тя ще носи името Stradale, като ще може да се управлява по обществените пътища. Мощността на този модел ще бъде 270 к.с. Той ще може да покорява скорости от над 275 км/час, докато при стандартната 4C максималната скорост е електронно ограничена на 250 км/час. Предстои пускането на пазара на кабриолет Alfa Romeo 4C, като това ще стане още следващата година.

Всички версии и модификации на Alfa Romeo 4C ще се произвеждат във фабриката на Maserati в Модена, Италия. Цените на модела, който ще стъпи на пазара това лято, ще стартират от около 56 000 евро.

Информация и снимки: Alfa Romeo

Тагове: Alfa Romeo 4C
0 от 500
  • #59
    13 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Карбонов монокок, обща маса под 1 тон и мощност 240 к.с. или 270 к.с......ЕЙййййй ЧУВАТЕ ЛИ бе???????
  • #58
    11 rate up comment 0 rate down comment
    Nikola Romeo ( преди 12 години )
    МЕЧТАТА НА господин ПИЕХ, е точно Alfa Romeo! п.п. жалко,че не мога да изпиша името ръкописно !!!!
  • #57
    10 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    В СВЕТА, ИМА "АЛФИСТИ", те са единствени, като тях други НЯМА!
  • #56
    1 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    алфистите са странни хора - изкараха тази алфа извънземна. Сравненията в немските премиум марки са смехотворни. да сигурно най-бързата алфа изпреварва най-бавното бмв. За мен алфа като марка пропадна последните години и сега са от калибъра на Опел и VW. Това е истината, която явно немогат да преглътна. Казвам го като човек, който не кара немска кола.
  • #55
    2 rate up comment 12 rate down comment
    bmw e60 ( преди 12 години )
    Тези интересни коментари ме изумяват. Излиза че има хора, които си вярват че Алфа е едва ли не премиум марка. Шок и ужас. Алфист-е аз с 270 немога да карам, защото не ми върви толкова колата :) Виж за алфите това е средната скорост на магистрала явно :)Я да вземете да слезете на земята! Тази алфа я изкарахте голям автомобил. Направо съм потресен как има хора, които си внушават някакви си безумни неща и после наистина вярват в тях. То направо хората с поршетата да ги хвърлят и да купуват алфа
  • #54
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    На BMW конете, все 12 секунди до 100км.ч. преди и сега....нови,стари, заводски; 12,78сек... смешници.
  • #53
    13 rate up comment 0 rate down comment
    Slavo ( преди 12 години )
    Да, има едни конски сили които са специални! Ама ИЗОБЩО не са на Алфа, а точно на Ваг и БМВ като цяло! И изобщо не съм единствения водач на МПС, който може да ти каже, че немските коне са по-слаби от японските, а за италианските- да не говорим! Темата е ИЗКЛЮЧИТЕЛНО популярна в 42 милионната "държавица" Полша. Има море от примери за сравнение коя кола, с колко коне се продава, с каква маса... И най-накрая се стига до въпроса Как ФИАТ мери мощността и как БМВ и Ваг и къде са стандартите на ЕС???
  • #52
    10 rate up comment 0 rate down comment
    алфист ( преди 12 години )
    не зная как караш в германия според мен си виждал германия само на снимкиноподробностивикаш че алфите били в дясната лентаа ти в коя сиаварийнатаили се возиш до някой,който каразащото ако караш с 270-300 повярвай ми,няма да те интересува каква кола си надминалповярвай,няма да гледаш съседната лентане дясната(през 3-4 ленти)мислете бре хора,недейте писа глупости:)
  • #51
    4 rate up comment 11 rate down comment
    реалност ( преди 12 години )
    Картинката с Alfa-та красива,но по пътищата с изключение на някоя 159-ка само 20 годишни кошници!При това грозни,ръждиви и най-често на газ.Алфистите наистина са особенна порода,за да с прекланят пред една напълно обикновена кола.А Alfa 4C едва ли би взела и един клиент на Boxter/Cayman.Всъщност с 2000 бр най-много да обзаведат по 1000 клинта в Европа и Америка.
  • #50
    2 rate up comment 10 rate down comment
    bmw e60 ( преди 12 години )
    Брей отворихте ми очите за тези алфи. Явно конските сили на алфа са някакви специални. Сега малко се успокойте и слезте на земята. Ако алфа беше толкова добра марка нямаше да е такова плачебно състояние. Разбирам че сте фенове ама малко по реално гледайте на нещата а? Незнам с кой и с какво се "дърпате" аз не се занимавам с такива глупости но в Германия на аутобана, където си позволявам да карам бързо, алфите стоят в дясната лента.