Председателят на Надзорния съвет на Volkswagen Фердинанд Пиех отново намекна, че концернът се готви да увеличи броя на брандовете, които притежава. В интервю за ADAC Motorwelt босът каза, че неговите деца след 10 години ще се возят на автомобили от 13 марки, принадлежащи на концерна. В момента VW Group притежава 12 бранда.
Как ще стане това, Пиех не пожела да уточни. По-рано се появиха твърдения, че германците ще създадат напълно нова марка, която ще произвежда евтини автомобили за пазарите в развиващите се страни. Президентът на Volkswagen Мартин Винтеркорн пред журналисти в Детройт призна, че решението за това трябва да бъде взето до края на годината. И уточни, че автомобилите от новата марка ще бъдат в ценови диапазон между 5000 и 10 000 евро.
Световните агенции припомнят, че Volkswagen обяви и интерес към закупуването на Alfa Romeo, която самият Пиех преди време нарече „култова марка”. Босът на Fiat Серджио Маркионе обаче бе категоричен, че брандът не се продава.
Последните две покупки на Volkswagen Group бяха марките Porsche и Ducati, като след завършването на двете сделки Мартин Винтеркорн обяви, че на концерна му стигат 12 бранда. Явно обаче Фердинанд Пиех има друго мнение по въпроса...