IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Bentley се отказа от дизелите в полза на хибридите

Компанията ще бъде готова с такъв автомобил до 3 години

Bentley се отказа от дизелите в полза на хибридите

Компанията Bentley няма намерение да използва дизелови двигатели в своите автомобили, но за сметка на това проявява сериозен интерет съм хибридните технологии. Това заяви на пресконференция в Детройт шефът на фирмата Волфганг Шрайбер (на снимката), цитиран от изданието Autocar.

Bentley се отказа от дизелите в полза на хибридите

„Дизелите не са приоритет за Bentley, тъй като нашите основни пазари – Китай и САЩ, не се интересуват от тях – коментира Шрайбер. – Такива мотори са популярни само в Европа, но не навсякъде. В Русия, например, нашите клиенти изобщо не проявяват интерес към дизелите”.

Шефът на компанията бе категоричен, че хибридните технологии представляват много по-голям интерес, тъй като позволят по-голяма икономия на гориво. А и са насочени към пазари, където има интерес към бензиновине двигатели. Шрайбер все пак побърза да уточни, че компанията му се нуждае поне от още 3 години, за да може да създаде своя първи хибриден автомобил. Но такъв задължително ще присъства в моделната гама на Bentley.

Волфганг Шрайбер разкри също така, че съвсем скоро Bentley ще разкрие своя нов голям кабриолет – открита версия на седана Mulsanne. Неговият прототип вече е бил показан пред група потециални клиенти, като отзивити от машината, поне според думите на Шрайбер, са били „фантастични”. Въпреки това в компанията още не са взели окончателно решение за пускането на кабриолета Mulsanne в серия.

Снимка: Bentley

0 от 500
  • #36
    9 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Дизели слагат само германските некадърници,защото не могат да направят добър хибрид. По-лесно е да пушат със стари дизели. Новите високи технологии ги въвеждат японците.Германците както винаги само копират по-късно, но некадърно.
  • #35
    11 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Разбира се, най-луксозните и аристократични коли като Ролс Ройс и Бентли не биха сложили някакъв тракащ дизел, та тези коли ги купуват баровци,а не орачи на ниви! За това и Лексус не би сложил дизел в големите си модели ,а залага на мощни и супер-тихи хибриди.
  • #34
    10 rate up comment 3 rate down comment
    до: ВАГинала ( преди 11 години )
    ВАГиналното ***.лче нещо много взе да се вживява.Значи Поршето щяло да харчи 3/100 и *** вярва ли вярва.Е няма такива оли.офрени,като феновете на немските каски.Просто няма.Нека покаже някъде линк,тест или видео с този разход.Даже не за 3/100,а за 10/100 няма да намери,защото немската бракма не може и няма как да харчи толкова.Също така ***.лчето да ми покаже Приус със 100 к.с.Къде го има такъв бе кавал смотан?Я погледни колко са му конете,като сумираш мощностите на 2-та двигателя!***!
  • #33
    12 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Хахаха абе психо психо Мерцедес си били скубали косите, че продали Авуди на Соцваген хахахах абе ти акъл имаш ли бе?Мерцедес са продали цеховете в които са се сглобявали Алуди.На практика тази марка тогава вече не е съществувала.СОЦваген са купили цеховете и са си ,,съчинили " името Алуди наново.
  • #32
    10 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Това че продават дадена марка не значи, че тя носи духът си. Ако тя не носи духът си няма разлика дали е VW,Skoda,Audi или бентли. Все едно и също. А една марка без идентичност е просто поредната. А че продават с лъжи е ясно. Поне това го могат- да лъжат.
  • #31
    4 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Бентли една фалирала фирмичка, която ФВ възроди от пепелта, Бугати още една такава умряла легенда сега е мечтата на милиардера, Ламборджини също. Мерцедес още си скубят косите че продадоха Ауди на ФВ. За Порше няма какво да се коментира, тя е свързана от десетилетия с ФВ. Шефа на ФВ Пиех е внук на Порше. Умрялата Шкода се прероди след като я купи ФВ, СКАНИЯ също.. Дълъг е списъка с марките на ФВ които концерна е изправил. А Селю Дебилов който лагерна количка не е построил тръгнал да се обяснява.
  • #30
    4 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Ха откачалко, ти още ли цвилиш като кобила какво можели и какво не можели Порше. ха ха Приеми факта че Приус е една голяма смешка пред хибрида на порше. Запомни освен че като се кара бавно ще харчи по-малко от приус, но и на всякаква скорост пак ще го гаври. И при 50км. ще харчи по-малко и при 100 и при 150 вероятно като вдигне 250км.ч. може да стигне разхода който ще има Приус при 150км.ч. ха ха хаа на фона на това порше Приуса е като жалка карикатура на автомобил. ха ха.
  • #29
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Хибридният ( преди 11 години )
    Може да ви се струва странно, но това всъщност е добра новина за ВАГ. Това че са избрали хибриди пред дизел показва че все пак се намират трезвомислещи в тоя концерт, въпреки че са рядкост. А ВАГ не са имали никакви хибриди досега - ползват разработка на ZF, същата която ползват и БМВ и Мерцедес, която е хибридна система с меко казано с плачевни резултати.
  • #28
    13 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Ха-ха, ама наистина ли има хора дето вярват че Порше с 800 коня ще харчи 3/100 реално? Ха-ха-ха, тука май пишат от детската градина.
  • #27
    8 rate up comment 3 rate down comment
    БМВ ( преди 11 години )
    Алчните ВАГ *** една легенда!ЖАЛКО! Къде е БЕНТЛИ,КЪДЕ Е РОЛС-РОЙС!Вторите обаче случиха на собственик с традиций и с "душа"!