IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Infiniti ще купува дизели от Daimler

Компанията готви 4 нови модела през следващите 4 години

Infiniti ще купува дизели от Daimler

Японската компания Infiniti ще купува дизелови двигатели от концерна Daimler и ще използва една от неговите платформи за нов компактен модел, построен по мотивите на концепта Etherea. Това обяви президентът на компанията Йохан ди Нийсен на пресконференция по време на изложението в Детройт, където японците представиха модела си Q50 (на снимката).

Infiniti ще купува дизели от Daimler

Шефът на Infiniti разкри плановете на компанията си за следващите 4 години. За този период компанията ще пусне на пазара 4 напълно нови модела. По негови думи ускореното разширение на моделната гама е по инициатива на Nissan в съответствие със стратегията за развитие на партньорските отношения с концерна Daimler AG. Основна част от него е намерението на двата производителя да обменят свои технологии.

"Нашето виждане по въпроса е много прост - искаме да запазим постоянно членство в клуба на премиалните автомобили, където лидер в момента са германските марки. И аз няма да се успокоя, докато не ги задминем и Infiniti не стане №1", категоричен бе Ди Нийсен.

Президентът на Infiniti допълни, че сред бъдещите модели на компанията му ще има както седани и кросовъри, така и впечатляващи спортни коли. Те ще бъдат с напълно нови двигатели и трансмисии. Досега дейността на компанията е била съсредоточена изцяло върху пазара в САЩ, но сега ще насочи сериозни усилия и към Китай и Европа, където изискванията са съвсем различни.

Като част от стратегията на компанията се очаква съвсем скоро Nissan да започне да произвежда в своя завод в Тенеси 4-цилиндрови турбо-мотори за автомобилите Infiniti и Daimler. А компанията за скоростни кутии Jatco Ltd., от която 75% принадлежи на Nissan, започва производството на трансмисии Daimler. Те също ще бъдат предназначени за нуждите на Infiniti.

Снимка: Infiniti

0 от 500
  • #8
    5 rate up comment 6 rate down comment
    До модератора ( преди 11 години )
    Я го "баннете" този!По голямо наказание за тролещия Дошо няма от това да му се спре "мишката"
  • #7
    11 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Първо бяха Лексус: http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/18399-lexus-smenia-konkurentite-si-na-pazara/А сега и Инфинити! Дошо е припаднал 7-8 пъти , много му дойде този месец. Усещам че скоро ще стане фен на немските марки и ще загърби японците.
  • #6
    8 rate up comment 4 rate down comment
    Дошо, ( преди 11 години )
    да ти викаме ли лекар или сам ще се лекуваш?А за Civic - а на старо не бери ядове - след две години и в моргите няма да ги искат заради опасните им пластмаси.Но за теб ще става.
  • #5
    7 rate up comment 5 rate down comment
    Естествено отDaimler ( преди 11 години )
    Дори и от Renault,но никога в премиум класа японски,още по-малко на Fiat!Те май и Opel са се отказали от *** на Fiat.
  • #4
    8 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    ""Нашето виждане по въпроса е много *** - искаме да запазим постоянно членство в клуба на премиалните автомобили, където лидер в момента са германските марки."" Това е признание от Инфинити, може Дошо да отиде при президента на Инфинити и да се опита да го убеждава в противното. Както и да поспори с президента на Лексус, който каза, че не можели да се конглокират с немската тройка и щели да свалят Лексус да се конкерира с Инфинити,Линкълн и Кадилак.
  • #3
    13 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    ""Досега дейността на компанията е била съсредоточена изцяло върху пазара в САЩ, но сега ще насочи сериозни усилия и към Китай и Европа, където изискванията са съвсем различни."" Тоест трябва да се напънеш повече за Европа и да вдигнеш качеството, вече трета статия показва,че колите за Европа са с по-качествени материали от тези за САЩ. Май за това разликите в цените на колите предлагани в САЩ и Европа е двойна. Европееца е най-глезения клиент.
  • #2
    11 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Инфинити ще вземе дизели я от рено, я от даймлер, Тойота от БМВ! *** технологичните японци, не могат един дизелов двигател да си направят. Иначе мечтаели да задминат германците, може с новата платформа на Мерцедес и да вдигнат малко продажбите. Иначе японците си го признават, в премиум класа лидерите са германските автомобили. Само Дошо още не го е разбрал. Може да отиде и да поспори с японските производители, които също като останалия свят виждат едно, само Дошо вижда друго.
  • #1
    14 rate up comment 8 rate down comment
    Доше,Доше!!! ( преди 11 години )
    Каза ли ти го самият Де Нийсен:"Нашето виждане по въпроса е много *** - искаме да запазим постоянно членство в клуба на премиалните автомобили, където лидер в момента са германските марки."Факт,Дошо,просто факт!*** факт,Дошо,*** факт!Факт,*** Дошо,просто ***!