IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Първи снимки на Infiniti Q50

Първият модел, получил новите обозначения на марката

Първи снимки на Infiniti Q50

Първите снимки на новия седан Infiniti Q50 бяха разпространени от компанията-производител. Моделът ще бъде официално представен на стартиралото изложение в Детройт, като той ще трябва да замени G37.
Първи снимка на Infiniti Q50
Засега няма никаква техническа информация за машината, но според запознати тя е получила модернизиран 3.7-литров бензинов V6 мотор, както и обновен хибриден вариант. Очаква се да има и нов турбо-двигател за "заредената" модификация IPL.

Новият модел на Infiniti ще има за цел да се конкурира с средноразмерни седани от премуим-класа, какъвто е BMW 3-Series например.

Q50 е първият модел на Infiniti, който е получил име от новата концепция за названията на японската компания. От 2014 г. всички седани и купета на марката ще получат Q към името си, а всъдеходите и кросовърите ще имат QX. След тези букви ще следва числото, означаващо мястото на автомобила в моделната гама на Infiniti.

Снимки: Infiniti

Тагове: infiniti q50
0 от 500
  • #19
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Germany ( преди 11 години )
    разработка?лада?къде живееш?и като катастрофира някои ,не даи си боже,спи и помогни.ще ти стане по добре на самодоволната душица.независимо от колата,това се дреболии пред живота.
  • #18
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Germany ( преди 11 години )
    селски стопанино-фермер-злобицата ти е жалка.пари за нова кола си имам,и то по хубава от твоита-мерцедес ,обаче нямах пари за четри врати та си взех с две,е-купе.обаче не ми стига ...възпитанието да парадирам с финансовата стоиност на колите,зещото ги виждам именно като машини а не като избиване на комплекси.сички да те видят на мегдана.бмв само ще си го гледкаш отдалече защото дребната душица и се свиди всеки лев.и рено чакат такива..."шофьори"като тебе.честита каручка.и леко да не строшиш...
  • #17
    1 rate up comment 0 rate down comment
    фермера ( преди 11 години )
    Понеже не съм от бързите щофьори БМВ-тата ги изпреварвам като са прегърнали някое дърво защото недозавиват или като са в сервиза,я за турбо,я за 6-ти цилиндър.За мен Удоволствието от шофирането не е във скороста, а в комфорта и сигурноста на движение по разбитите второкласни пътища на Северна България.При мене ИНФИНИТИТО тръгна ,,истински" след 40хиляди километра,вероятно има период на разработка,но това ще го разбереш като си купиш нова кола:)
  • #16
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Germany ( преди 11 години )
    понеже не съм комплексар в същата степен като теб-субару-тоест дреме ми за парите не сме сравнявали тия коли нарочно.просто по стечение на обстоятелствата ни попадна -сега е сложно да ти обяснявам как,може да навредя а хляба на човека-тая кола и решихме еи така между другото да ги дръпнем.с уважение към новия автомобил , което тои не защити.това е.
  • #15
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Субаруфен ( преди 11 години )
    Така като чета последните коментари и се чудя дали Пегъзии Музовски не се е клонирал поне два-три пъти. Някакви селски БМВ-та се сравнват с Инфинити. Много *** парчета сте, даже не ми се вярва да сте сядали в Инфинити, ама нейсе. Карайте си 20-год. колици и се самоуспокоявайте с писане тука.
  • #14
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    а сега кажи че не е кола за такива работи.нищо не казвам обаче щото спомена някъкъв "отклик".сега като ти е по важно удобството не знам що говориш за вървене.сигурен съм че нямаш нищо общо с спортното каране.се зор без да сме пробвали да се изказваме.и да се правим на мъже.детинщини,не става това и краи. някаква колица ,като дачия при евтините.почти ,обаче все трябва да обясняваш...че е премиум.инфинитиарено кво да го правиш.ако искаш си добре дошъл да се пробваш с бързия дизел.приятелски.
  • #13
    0 rate up comment 5 rate down comment
    Germany ( преди 11 години )
    за сведение дръпнахме въпросния мотор във въпросната кола с едно бмв 525 163 к.с. и след 150 бе ем вето си отиде с ...не знам колко напред.задно срещу задна 2.5 срещу 3.0 и 163 к.с срещу 240.ако не вярваш ела с бързия отклик да се пробваш срещу кола 2002. инфинитито беше на 100(сто)километра.бмв-то де да го знам.чипосано е верно *** това са моксимум 30%.сметките па не излизат.а е и по износено в пъти.за усещане като плътност на конструкцията ,нямам думи за това М3.0 щаига.
  • #12
    8 rate up comment 2 rate down comment
    фермера ( преди 11 години )
    Преди да си купя инфинити обиколих всички немски премиуми.Вътрешният им дизаин е направен като на банцинг,оборудването е ниско и все е ектра за много пари с неясен срок на доставка.Всички немски премиуми твърдят че колите им не дефектират но никой не ти дава заместващ автомобил по време на гаранцията!!!А за сведение френският дизелов мотор на Рено гори по литър масло на 20 000 километра,има бърз отклик и чугунен блок.
  • #11
    4 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    по принцип харесвам Инфинити, но това повтаря историята с последния Lexus IS, който излезе преди седмица - отзад супер, отстрани става, отпред може да ти се додрайфа..
  • #10
    8 rate up comment 8 rate down comment
    АУТСАЙД ( преди 11 години )
    ИМА СЛЕДИ ОТ "ГОЛЯМ НАПЪН" ,НО ВСЕ ОЩЕ ДАЛЕЧ ОТ НЕМСКИЯ ПРЕМИУМ!