IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volkswagen ще променя дизайна на моделите си

Трябвало да приличат на флагмана Phaeton, а не на Golf

Volkswagen ще променя дизайна на моделите си

Дизайнът на цялата моделна гама на Volkswagen е грешен, обяви главният дизайнер на концерна Клаус Бишоф в интервю за Auto-Express. Според него автомобилите не трябва да приличат на Golf (на снимката), както е в момента, а на флагмана на марката Phaeton.

Volkswagen ще променя дизайна на моделите си
„Стратегията, при която дизайнът на най-високите модели се задава от най-ниските е напълно погрешна – коментира Бишоф. – Флагманите на марката, като Phaeton, трябва да се използват като основополагащ продукт и да влияят на останалите. В случая се случва точно обратното.”

Шефът на дизайнерите във Volkswagen Group е категоричен, че това ще се промени пез 2015 г., когато трябва да се появи следващото поколение на Phaeton. То ще се различава радикално от вече познаните модели на марката.

„В момента външният вид на автомобилите ни е много еднообразен и това трябва да се промени. Ще имаме един дизайн за седаните, съвсем друг за хечбеците и трети за всъдеходите”, обясни намеренията си Бишоф.

Преди него подобно намерение обявиха и от Audi. Дизайнерите на марката смятат да придадат все повече стилистически разлики в новите модели. Те ще трябва да се различават по оформлението на решетките на радиатора, главните светлини и допълнителните елементи по каросерията.

Снимка: Петър Захариев

Тагове: vw golf vw phaeton
0 от 500
  • #37
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Ако го направят, може и да започна да им обръщам внимание.Защото до сега са скъпи, ниско качествени и безлични банални трошки.
  • #36
    6 rate up comment 0 rate down comment
    ORfeus ( преди 11 години )
    ми специлао новия голф ми прелича на по уголоемено поло абсолютно безлично...............
  • #35
    3 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Проблема им е че фв наритва смотаната тойота от пазарите им. Проблема им е че няма нито един модел на тойота която да предлага по голяма гама от двигатели от срещуположен такъв на фв. Един голф може да бъде както с марък мотор с предно също така с 280к.с. и 4х4 естествено може да бъде оборудван и с много повече екстри от една тойота аурус примерно. И така е във всеки клас. Как няма да ги е яд и да имат проб.еми и комплекси от това. Но то в това е кефа да гледаш как ги е яд и се гърчат.
  • #34
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Компаниите имат да решават такива важни проблеми,ти ги занимаваш с "щепсъла",как се оправяш със смартфон....(за теб,трябва да е с шайба)!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • #33
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Не се засягай де!
  • #32
    2 rate up comment 5 rate down comment
    бъчо ( преди 11 години )
    Така. би ли се представил с нещо по-различно от "анонимен"? Не за друго, а за да могат всички тук да разпознават бисерите, които ръсиш постоянно?
  • #31
    2 rate up comment 5 rate down comment
    бъчо ( преди 11 години )
    Ако говориш за френските автомобили и включването на фаровете...ами скоро карах една Ксантия. Колкото и да исках да разбера идеята, не можах.Наистина ужасно разположение на положенията за включване на светлините. А ако говориш за коректора на фаровете, така е. Рядко карах натоварен, а от там и рядко се налагаше да ги коригирам със скрития бутон без ясно фиксирани положения. Ето, за това говоря, че му трябваше "лек ъпгрейд". Нещо друго да не си спомням?
  • #30
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    бъчо,има едни цветни лепенки,можеш да си ги надпишеш и ги лепиш по таблото(пищови,кое копче за какво е),щото се сещам,че имаше проблеми, с паметта.
  • #29
    4 rate up comment 8 rate down comment
    бъчо ( преди 11 години )
    И да не си помислиш, че новия ми Форд има проблеми с надеждността. За сега слава Богу не. Имах друго предвид. Новата форма означава и нов салон, нови уреди, нови материали...Не със всичко може да свикне човек, ъпгрейдвал старата си кола. И досега не мога да свикна с някои недомислия в сегашната Фиеста, предизвикани от новата форма, а от там и от новата насока към нова клиентела. Това за мен е необяснимо и говори за несигурност.
  • #28
    8 rate up comment 9 rate down comment
    бъчо ( преди 11 години )
    А и предната форма ми харесваше. Трябваше леко да я бутнат, както са направили с Голф 7 сега. Дори нямаше нужда от революция в екстериора. Достатъчен би бил един лек фейслифт на материалите. Друг пример - Фокус, дето не мяза на нищо сега. С голям успех бих го сбъркал примерно с КИА, ако не знаех, че КИА има Seed, а Форд е с нов Focus. Затова смятам, че Фолксваген си бяха на прав път, но сега вече явно ще кривват. Просто новото винаги означава нови проблеми.