IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Volkswagen ще променя дизайна на моделите си

Трябвало да приличат на флагмана Phaeton, а не на Golf

Volkswagen ще променя дизайна на моделите си

Дизайнът на цялата моделна гама на Volkswagen е грешен, обяви главният дизайнер на концерна Клаус Бишоф в интервю за Auto-Express. Според него автомобилите не трябва да приличат на Golf (на снимката), както е в момента, а на флагмана на марката Phaeton.

Volkswagen ще променя дизайна на моделите си
„Стратегията, при която дизайнът на най-високите модели се задава от най-ниските е напълно погрешна – коментира Бишоф. – Флагманите на марката, като Phaeton, трябва да се използват като основополагащ продукт и да влияят на останалите. В случая се случва точно обратното.”

Шефът на дизайнерите във Volkswagen Group е категоричен, че това ще се промени пез 2015 г., когато трябва да се появи следващото поколение на Phaeton. То ще се различава радикално от вече познаните модели на марката.

„В момента външният вид на автомобилите ни е много еднообразен и това трябва да се промени. Ще имаме един дизайн за седаните, съвсем друг за хечбеците и трети за всъдеходите”, обясни намеренията си Бишоф.

Преди него подобно намерение обявиха и от Audi. Дизайнерите на марката смятат да придадат все повече стилистически разлики в новите модели. Те ще трябва да се различават по оформлението на решетките на радиатора, главните светлини и допълнителните елементи по каросерията.

Снимка: Петър Захариев

Тагове: VW Golf vw phaeton
0 от 500
  • #27
    10 rate up comment 6 rate down comment
    бъчо ( преди 13 години )
    Да отговоря на заинтересованите откъде ми идват такива. Точно от опита, откъде другаде. Понеже минах от предния модел Фиеста на сегашния, знам к ак се чувствах и какви притеснения имах. Просто разликата е голяма и човек се чуди, дали примерно по-комфортното окачване ще издържи на нашите дупки както старото. Формата е абсолютно различна и е трудно и сега да приема, че това е наследник на предния модел. Единствено по звука на мотора има някаква прилика. Това е. Иначе би било по-лесно...
  • #26
    5 rate up comment 6 rate down comment
    Феновете на ( преди 13 години )
    официално признатите за най-грозни коли тръгнали да поучават германците как да си правят автомобилите.Хубавото в случая е, че на германците им е през "Cenitell"-a тази работа.
  • #25
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Cenitell ( преди 13 години )
    Уточнение, иначе става манипулация: В съобщението за избора на списанието Форбес,съставен от ДВАМА журналисти пише, " В списъка попадат Toyota Prius V",тоест-не се казва, че оглавява списъка на двамата журналисти
  • #24
    8 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Абе не знам дали са г.озпи. ама от то отите по-грозни коли никой не е виждал. За това са око ирали класациите за най-Г ОЗНИ КОЛИ. МИНАЛАТА СЕДМИЦЙ ПРИУС СПЕЧЕЛИ НАГРАДАТЯ ЗА ГРОЗЕН МОДЕЛ.
  • #23
    13 rate up comment 8 rate down comment
    исината ( преди 13 години )
    Не само Гоуф 7, а всичко от моделната им гама са грозни ръбати ***. То поне само външният вид да им беше проблема с мед да ги намажеш, а то и качеството им едно такова китайско. Абе май ще се окажат прави тези дето ги наричат немски еднодневки. Плюс това гаранцията им и тя китайска. Кой сериозен производител дава смешните 2 г.? Никой! Правете си сметка какви *** са!
  • #22
    11 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Най-после!!!Признават, че Голф 7 е грозен ръбат ***.
  • #21
    10 rate up comment 2 rate down comment
    Cenitell ( преди 13 години )
    Според мен немските фирми поддържат един и същ дизайн (мъчейки дизайнерите си :) )поради желанието си да бъдат свързвани винаги с факта и легендите, че са първите успешни автопроизводители, че всичко правят много добре, за да се сменява и незабележимите промени поддържат цените на старо за са високи. Всички тези факти стават основа за поддържане на неоснователно високи цени. Някой беше писал, че Порше печели по 17500 на кола-не би трябвало да го казват!
  • #20
    11 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    бъчо,не се напъвай да мислиш,че ще ти се приходи до тоалетната.Като гледам обаче ти с твоите напъни си е свършил работата във форума.А най-големият бисер на годината е това:Малките промени в дизайна показват на евентуалният купувач, че и техниката под капака е променена толкова, колкото трябва.Просто,каквото и да кажа за това ще е малко.Уникален екземпляр си и се чудя как и от къде ти идват такива.Продължавай все така да ни радваш и забавляваш!
  • #19
    11 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Бъчо, демек сега сядаш в новия голф и не се чудиш дали ще е надежден, щом е като стария значи пак ще е разпадаща се кошница :) Яснооо добра логика, явно наистина това целят спрямо феновете си.
  • #18
    8 rate up comment 12 rate down comment
    бъчо ( преди 13 години )
    Дизайнът може да не се променя много, но за мен точно това е правилната посока. Защо ли? Защото клиентелата на тия автомобили е свикнала да вижда точно това и едва ли би искала следващия Голф 8 да прилича на i30 или Астра примерно. Има и друго. Малките промени в дизайна показват на евентуалният купувач, че и техниката под капака е променена толкова, колкото трябва. Иначе сядаш в нов автомобил като Фиеста и се чудиш, ще е надеждна ли като предната или не. Това е! Дизайнът не трябва да се променя