IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Volkswagen се отказа от кабриолета Eos

Концернът пуска нов по-голям модел

Volkswagen се отказа от кабриолета Eos

Концернът Volkswagen спира производството на кабриолета Eos. Неговото място ще заеме по-голям модел, който ще бъде с мек свалящ се покрив вместо с твърд, какъвто има Eos. Това съобщи шефът на дизайнерския отдел на Volkswagen Клаус Бишоф пред изданието Autocar.
Volkswagen се отказа от кабриолета Eos
Кога точно ще спре производството на Eos, все още не е ясно. Знае се обаче, че следващо поколение на машината няма да има. Според Бишоф основната причина за решението на германския производител е, че кабриолети със свалящ се твърд покрив вече не се ползват с популярност на пазарите.

„Лично аз нямам нищо против този автомобил, но смятам, че в моделната ни гама има място за по-голям кабриолет – коментира Бишоф. - Проблемът е, че всички заводи на Volkswagen работят на пълна мощност и просто в момента няма къде да започне производството на такъв модел. За да го реализираме, ще трябва да направим нов завод.”

Шефът на дизайнерите на Volkswagen допълни, че по разработката и реализацията на проекта за нов кабриолет вече работят специалистите от едно от общо 100-те дизайнерски студия на германския производител.

Серийния Volkswagen Eos се появи на автосалона във Франкфурт през 2005 г., а година по-късно моделът излезе и на пазара. През 2010 г. кабриолетът претърпя фейслифт. Цените в Европа стартират от 28 700 евро.

Снимка: Volkswagen

Тагове: volkswagen eos
0 от 500
  • #21
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Ангел ( преди 13 години )
    Браво!!!!! Днеска eos утре golf u passat и така докато не изчезне тая пенсионерка марка!!!!
  • #20
    3 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Тоъота ли имаш предвид? Наистина няма смисъл от тези мъки. Тая година произведът 8 милиона коли а върнат 10 милиона в сервизни акции, миналата година същата работа, по-миналата пак същата. Мъка, мъкааа
  • #19
    10 rate up comment 3 rate down comment
    /// ( преди 13 години )
    Най-добре да спрат да се мъчат да правят коли!
  • #18
    16 rate up comment 6 rate down comment
    До До.о ( преди 13 години )
    Трябва ти лакар.ВЕДНАГА!
  • #17
    15 rate up comment 8 rate down comment
    K&G ( преди 13 години )
    Дошо,тук не бих се съгласил с теб-прекалено е дълго и не ми се спори,икономиката не ти е най-силната страна.Коментара по долу е мой.
  • #16
    10 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Не е Дошо,мен не ме мисли,аз съм наследствено богат.Имам доходи от наеми и ренти.
  • #15
    10 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Доше, ами твойта пенсия!? Като висиш по цял ден във форума и се правиш на компетентен пари не се изкарват, мама и тате няма вечно да са живи. А за немските пенсионери не ги мисли.
  • #14
    13 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    ПЕНСИЯТА на Гертруде и Вурст е заплашена-така че си трай.
  • #13
    11 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Аааа щом казваш, че лъжат значи е така :)) Може цяла европа да лъжат, Дошо и бай ти *** никогиш. Разконспирира ги:) . Лошото е, че в цял свят са измислили мерки, така че производителите да не могат да лъжат с това колко автомобила се произвеждат, за да не се ощети бюджета на страната. Но щом казваш, че лъжат значи е така.... Все пак си Дошо :)
  • #12
    13 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Инвестицията от 70-милиарда,за която се говори,е с цел да не се плащат дивиденти на акционерите!