IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Volkswagen се отказа от кабриолета Eos

Концернът пуска нов по-голям модел

Volkswagen се отказа от кабриолета Eos

Концернът Volkswagen спира производството на кабриолета Eos. Неговото място ще заеме по-голям модел, който ще бъде с мек свалящ се покрив вместо с твърд, какъвто има Eos. Това съобщи шефът на дизайнерския отдел на Volkswagen Клаус Бишоф пред изданието Autocar.
Volkswagen се отказа от кабриолета Eos
Кога точно ще спре производството на Eos, все още не е ясно. Знае се обаче, че следващо поколение на машината няма да има. Според Бишоф основната причина за решението на германския производител е, че кабриолети със свалящ се твърд покрив вече не се ползват с популярност на пазарите.

„Лично аз нямам нищо против този автомобил, но смятам, че в моделната ни гама има място за по-голям кабриолет – коментира Бишоф. - Проблемът е, че всички заводи на Volkswagen работят на пълна мощност и просто в момента няма къде да започне производството на такъв модел. За да го реализираме, ще трябва да направим нов завод.”

Шефът на дизайнерите на Volkswagen допълни, че по разработката и реализацията на проекта за нов кабриолет вече работят специалистите от едно от общо 100-те дизайнерски студия на германския производител.

Серийния Volkswagen Eos се появи на автосалона във Франкфурт през 2005 г., а година по-късно моделът излезе и на пазара. През 2010 г. кабриолетът претърпя фейслифт. Цените в Европа стартират от 28 700 евро.

Снимка: Volkswagen

Тагове: volkswagen eos
0 от 500
  • #11
    13 rate up comment 0 rate down comment
    K&G ( преди 13 години )
    Става въпрос за 100 проекта ,а не за 100 студия!!!!!!Ха ха ,пак с преводачката.
  • #10
    10 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Какви данъци ще платят, какви 5 лв? Та те доскоро получаваха незаконна държавна помощ от германското правителство. И лъжат, да, защото ивидентите от лъжата са големи. По-високи цени на стоковите борси на ценните книжа на компанията, по -високо доверие на инвеститори, клиенти и т.н.То първо трябва да се мисли..
  • #9
    11 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    ЛЪЖАТ,в Испания си бъркат в носа ,и си трият пръста под седалките.
  • #8
    8 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Абе конспираторе защо им е нужно да лъжат, че заводите им работят на пълна мощност? Какви дивиденти ще спечелят освен, че ще им се наложи да платят повече данъци. Ама нали трябва да се мисли, а това е сложна работа.
  • #7
    10 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Ако те познаваха щяха да те вземат тебе за дизайнер:) Голям капацитет си как са те истарвали!? Еос не е нужен защото има голф кабриолет.
  • #6
    11 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Тия пак ни взеха за канарчета. Със 6% спад през Октомври в ЕС, кого лъжат, че работели на пълни обороти? Тия са *** лъжливите овчарчета, ха ха ха..Nov 16, 2012in debt-troubled western Europe, excluding Volkswagen's German home market, sales dropped 5.8 percent to 1.57 million.
  • #5
    27 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Тези 100-те диз.студия ,заедно ли направиха Пасат или по отделно-голямо бачкане са хвърли ли!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • #4
    3 rate up comment 15 rate down comment
    Das Auto ( преди 13 години )
    Лично аз нямам нищо против този автомобил, но смятам, че в моделната ни гама има място за по-голям кабриолет коментира Бишоф. - Проблемът е, че всички заводи на Volkswagen работят на пълна мощност и просто в момента няма къде да започне производството на такъв модел. За да го реализираме, ще трябва да направим нов завод.Шефът на дизайнерите на Volkswagen допълни, че по разработката и реализацията на проекта за нов кабриолет вече работят специалистите от едно от общо 100-те дизайнерски студия на германския производител.
  • #3
    13 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Поредното тъпо оправдание, което замазва бакиите им. Преди половин месец били усетили кризата в Европа сега работели на пълни мощности. АХхах само малумен фен на марката не би видял противоречието на тея във всяко свое изказване и спирането на модели и технологии, които обещаваха да са революционни.
  • #2
    7 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Гущер с тъмен цвят,изтрещя дискриминиран.....!