IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Нови 15 коли минаха през краш-тестовете на Euro NCAP

14 от тях грабнаха 5 звезди, а 1 се задоволи само с 3

Нови 15 коли минаха през краш-тестовете на Euro NCAP

Нови 15 коли минаха през краш-тестовете на Euro NCAP
Нова серия от 15 автомобила премина през краш-тестове на Euro NCAP. Европейската организация по провеждане на независими изпитания за сигурността на автомобилите даде максималните 5 звезди на 14 от возилата, а едно от тях се задоволи само с 3.

Аутсайдерът е новото MPV на Dacia - Lodgy. Румънското возило губи най-вече в категорията за асистиращи системи, тъй като при него ESP се предлага като допълнителна опция. Това отрежда на Lodgy резултат от едва 29% в тази категория, където останалите участници регистрират над 70%. Незадоволителен е и резултатът при изпитанието за безопасност на пешеходците - 44%. През тази година нормите при този тест изискват резултат по-голям от 60%, а не по-голям от 40%, както беше през миналите години.
Нови 15 коли минаха през краш-тестовете на Euro NCAP
Сред най-добре представилите се коли са Opel Mokka, Mitsubishi Outlander и Volvo V60 Plug-In Hybrid. Тези возила получават максимумът от 100% в категорията за асистиращи системи. Opel Mokka се отличава и в категорията за защита на възрастните пасажери, където заедно с новия Hyundai Santa Fe бележи най-добър резултат - 96%.
Нови 15 коли минаха през краш-тестовете на Euro NCAP
Най-добра защита за децата в колата предлага SEAT Leon (92%), следван с минимална разлика от Subaru Forester (91%) и отново Opel Mokka (90%). В категорията за  безопасност на пешеходците най-добър резултат показва Subaru Forester (73%), следван от Hyundai Santa Fe (71%), Ford Kuga и SEAT Leon със 70%.

Подробни резултати на всички участници в най-новата серия от краш-тестове на Euro NCAP вижте на таблицата долу.
Нови 15 коли минаха през краш-тестовете на Euro NCAP

Още автомобили, преминали през новите краш-тестове на Euro NCAP

Тагове: euro ncap
0 от 500
  • #15
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Dwightgrari ( преди 6 години )
    заказать продвижение сайта ростов на дону логин в скайпе SEO - PRO1
  • #14
    0 rate up comment 2 rate down comment
    az ( преди 11 години )
    Сигурността в една кола не са само въздушните възглавници и ESPто, но и нейната УПРАВЛЯЕМОСТ. В една катастрофа нещата обикновенно се развиват за части от секундата и ако успееш да отклониш колата дори със съвсем малко от траекторията и, резултата е съвсем различен. Един от проблемите тук е че всяка кола която има тежък двигател изнесен напред ще има по-голямо затруднение да промени траекторията си. За това при спортните автомобили се стараят разпределението на тежестта да бъде 50:50.
  • #13
    12 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    манекена от първата снимка : "еее, баш мене ли набутаха в дачията'...
  • #12
    3 rate up comment 4 rate down comment
    бъчо ( преди 11 години )
    А имаш ли подгряване на предното стъкло, гласови команди, блутут...? А може би не ти трябва система против заплес в града?
  • #11
    9 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Все още нищо не си разбрал. Та моя таралясник има 12 въздушни възглавници, ЕСП и т.н без поддържане на лентата, за разпознаване на пътни знаци, за автоматично спиране при опасност от сблъсък. Не знам ти къде живееш но аз съм си в България, тука ленти ... няма,освен по най-големите улици но и там не на всякъде.Разпознаване на пътни знаци, тези които *** са откраднали ли? Съмнявам се да има кола ясновидка или да помни какъв в бил знака и ако мина от там след седмица и го няма, тя да ми казва
  • #10
    15 rate up comment 7 rate down comment
    бъчо ( преди 11 години )
    По темата...Дачия е евтина кола, предназначена главно за развиващите се държави. Поради тая причина не се монтират и някои системи за сигурност, заради които и спадат оценките, а от там и 3 звезди. А това, как се представя дадена кола в реалността, е съвсем различна работа. Съвсем наскоро американците показаха колко са несигурни някои европейски автомобили при определен ъгъл на удар при катастрофа. Причината - изнесени към средата греди, предназначени за поемане на удара. А защо са там? За да е по-маневрена колата. Иначе следват критики в жълтите списания от рода на... радиусът на завой е почти глокиозен... Това е цитат от Ауто Билд. Обаче аз бих попитал друго. Колко от вас карат старите си возила с ESP? Колко от вас имат въздушни възглавници в седалките, над прозорците или за коленете? Или да кажем, колко от вас имат система за поддържане на лентата, за разпознаване на пътни знаци, за автоматично спиране при опасност от сблъсък или пък да кажем активен капак на мотора с еърбег за пешеходците? Може да ви се струва глупаво и смешно това, което пиша, но това са критериите, по които се дават повече точки от EuroNCAP. Когато в старата си *** за 5000 лева имате поне половината от тия екстри за безопасност, тогава критикувайте Дачия, която поначало е предназначена за *** като нас, дето ги интересуват само жълтите стотинки в пробития джоб на панталона
  • #9
    9 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    за Румънския "боилер" 3 звезди са си като 5 за истинските автомобили..това е нормално, ненормална е обаче цената (от 20 до 30 хил.лв) като на истинска кола
  • #8
    3 rate up comment 4 rate down comment
    бъчо ( преди 11 години )
    Не ти разбрах много добре коментара...вероятно говориш за някой 4х4? Ако е така, върни се до Втората световна война да видиш какво става тогава. Колкото и да не ти се вярва, дори тогава е имало автомобили на въздушна възглавница, минаващи от там, дето 4х4 не може и да си помисли. Не мисля, че е до прогрес, а до област на приложение. Иначе трябва да си скубим косите, задето автомобилите не летят. А те летят, само дето никой не иска точно това.
  • #7
    5 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Както виждаш говоря за конкретни коли! Таралясник е но като тръгна да го заменям и освен коли от класа на S-класа и 7серия едва ли ще покрие изискванията ми а те са да има нещо повече от старата ми кола. Не съм пораснал достатъчно да карам S-класа въпреки че мога да си я купя! За разлика от повечето хора мисля когато инвестирам и за какво ги давам.
  • #6
    18 rate up comment 8 rate down comment
    бъчо ( преди 11 години )
    каква е колата ти бе, колега? даже и на 8 годишна S-klasa няма екстри, каквито има в много по-нисък клас автомобили сега. Например автоматично спиране, поддържане на лентата, разпознаване на пътни знаци, старт/стоп система и куп други неща, за които твоя 8 годишен таралясник ен е и чувал, няма и да чуе, още по-малко да види.