IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Subaru BRZ STi ще запази атмосферния си мотор

След доработката спортният автомобил ще разчита на около 230 к.с.

Subaru BRZ STi ще запази атмосферния си мотор

„Заредената” – STi, версия на спортното купе BRZ, която предстои да излезе на пазара, ще запази атмосферния си двигател. В японската компания нямат намерение да използват нито турбина, нито механичен компресор за модификацията, но ще се откажат от системата за задвижване на четирите колела.

Subaru BRZ STi ще запази атмосферния си мотор

Това съобщи ръководителят на маркетинг-отдела на Subaru -Атоси Атаке. Той разкри, че за новата модификация инженерите на компанията са преработили изпускателната система на мотора, пренастроили са системата за управление на клапаните и за вдигнали максимално възможните обороти, които вече надминават 7500 в минута. Всичко това е довело до увеличение на мощността на двигателя от 200 до около 230 к.с.

Освен това STi-версията на BRZ ще получи нови пружини и амортисьори, по-мощни спирачни механизми и 18-инчови джанти. Моделът ще претърпи и промени в аеородинамиката, като ще бъде снабден с голяма антикрило. Предвиждат се и новости в интериора, като ще бъде увеличено използването на кожа в салона.

Продажбите на Subaru BRZ STi ще стартират през пролетта на 2013 г. Първоначално моделът ще се предлага само на японския пазар, а на по-късен етап ще започнат доставки за Европа и САЩ.
 

Тагове: brz sti
0 от 500
  • #23
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Баси колко си ограничен мегана не бил спортен автомобил или там кво беше бил дъска :D:D
  • #22
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Бъчо ( преди 11 години )
    Смешни са ми някои хора с техните коментари. Това е автомобил за специална категория хора. Не е за всички. Който иска драг, има си автомобили за целта. Който иска да върти бързи обиколки на пистата и да се предвижва бързо и безопасно в планината, също. Който обаче не държи на тия неща, а иска просто да усети, че контролира 200 к.с. под краката си, иска малко да се позабавлява със задницата, това е неговия автомобил! Няма как това да стане с Megane. най-много да стане смешен с нескопосаните си опити за дрифт. Виж, такъв все пак е предвиден и в автомобил с предно предаване като новия Focus ST, но там е наблегнато на още по-различни неща забавление в ежедневието и малко излизане извън правилата на пистата. Ако ми трябва кола за всеки ден, без да се замисля бих избрал Focus ST. Ако обаче ми трябва дъска, с която да съм първи на пистата, то вариантът е Megane RS. Ако искам обаче да усетя, че карам спортен автомобил, то няма какво да му мисля и бих взел това Субару или близнака му Тойота. Всъщност, бих взел точно Субаруто заради липсата на турбокомпресор в STI версията.
  • #21
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    не всичко е в конете я виш мегана колко е стабилен
  • #20
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    И без турбо с 230 коня ще е по-бърза от Рененцето.
  • #19
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Вагнер ( преди 11 години )
    Брз,мрз на тойота у г.......Меганчо мачка
  • #18
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Ае пичове това е доста тъпо да кажеш че тая кола била създадена да става дрифтачка с тунинг става ама главната и цел е да си я купи обикновенния човек и да се забавлява... ама докато се забавлявам примерно по шипка с не нея и да ме резне това: малко кофти ще ми стане е затова е хубаво да си я турбинират фабрично за да няма такива работи :)
  • #17
    1 rate up comment 1 rate down comment
    вярно е ( преди 11 години )
    Ланд Круизер v8 има уникални фарове,говоря за модела преди фейса(ББ караше такъв)На дългите изпукали ксенон,а на късите халогенки??!!?!?!?!?!?!хи хи хи хи хи хи .......
  • #16
    5 rate up comment 0 rate down comment
    fulev ( преди 11 години )
    карайте се момчета, вече го карах в берлин (стандартната версия)...много е гот, но са му малко конете....реших да почакам още малко по тая причина....вече има и тунинг пакети до 300 к.с.но не ми се нрави нещо тая доработка
  • #15
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Cenitell ( преди 11 години )
    Явно ББ се вслушва в мнението на експерти
  • #14
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    ББ продължава да кара такъв,както още няколко джипа на Тойота, не на Рено. Хихи