IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Кой продава най-много в Европа

Вижте топ 10 на най-успешните марки и модели за месец октомври

Кой продава най-много в Европа

Един нов модел успя да влезе в първата десетка на Европа по продажби. Това е Fiat Panda, който заема 9-а позиция със 17 377 продажби за месец октомври. Това е с 23.9% повече от същия период за миналата година.
Fiat Panda влезе в Топ 10 на Европа
Именно Panda показва най-висок ръст на продажби и това е благодарение на пазара в Италия, където са пласирани 70% от този автомобил. Още един модел на Fiat – хечбекът 500, се продава добре, като е записал увеличение от 15.4%, но това не му стига да попадне в първата десетка.
Fiat Panda влезе в Топ 10 на Европа
Добре се справят и двата нови френски модела. Peugeot 208 влезе в тройката, следван от Renault Clio, който заема четвърта позиция. В първата десетка се настани и Nissan Qashqai, чийто ръст на продажбите за 1 година е скочил с 15.7%.
Кой продава най-много в Европа
Като цяло Volkswagen Golf продължава да е лидер на пазара в Европа с 33 156 бройки за октомври. Спадът при него в сравнение със същия период преди 12 месеца е 12.1%. Моделът на германския концерн със сигурност ще остане на върха до края на годината, още повече че през ноември стартираха и продажбите на неговото седмо поколение.

Топ 10 на продажбите за октомври по модели
Кой продава най-много в Европа
При производителите от Топ 10 само Audi и Mercedes-Benz са успели да увеличат продажбите си за последния месец. Положителни резултати имат още Toyota, Hyundai, Kia и Volvo, които обаче не успяват да влязат в първата десетка.

Най-успешните марки за октомври
Кой продава най-много в Европа
Най-големият пазар си остава този в Германия, където са купуени 259 529 нови автомобила. Следват Франция със 162 335 и Великобритания със 151 252 бройки. От трите най-голям ръст записва пазарът на Острова – 12.1%, докато в Германия той е едва 0.5%. Във Франция има спад от 7.8%

Като цяло през октомври европейците са купили 1 002 101 автомобила, което е с 4.6% по-малко от миналия октомври. За първите 10 месеца на Стария континент са продадени 10 327 000 коли, като намалението е със 7.3% в сравнение с 2011 г.

0 от 500
  • #61
    4 rate up comment 8 rate down comment
    Котоошу ( преди 13 години )
    Заблудени хорица , повярвайте ми , няма по-смотана кола от Трътката Корола, тюркиш сглобка , еБтиния . Факт
  • #60
    6 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    вижда се че европееца знае какво да купува. Единствената япоска марка която наистина прави добри коли е Нисан и тя е едиствената японска марка провряла се в топ 10 на европейските продажби. Азиатските марки в Европа не вървят много.
  • #59
    9 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Виж пич, ясно е написано в АБ, че цените на Хюндай започват от 34000 лева. Или по-точно, 33990. А за тия пари се взема Focus Ecoboost със 125 к.с. ниво на оборудване Titanium с някоя друга екстра отгоре и включена отстъпка в цената. А Форд дават такива! I30 е конглокент на Голф, Фокус, Астра и не е замислен като алтернатива на евтината Шкода Рапид! тя може да се сравнява с Логан, но не и с i30, в който са вложени повече средства!!! Ясно?
  • #58
    4 rate up comment 24 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Само дето тези 34 000 лв. са за третото ниво на оборудване, селски.Ако беше коректно сравнението , трябваше шкодата да е с 1.4 MPI какъвто имат.Иначе Рапида е Октавия, което си е Голф.Нещо нясно, селянче?
  • #57
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    В АБ са написани базовите цени, селски. Чети по-внимателно в самия край на статията. 22000 е ориентировъчната цена за Шкода, а Хюндай i30 се предлага от 34000 лева. Интересното при Хюндай бе, че това е цена и при лизинг. Ако искаш да дадеш парите кеш, вече не знам как се процедира. може и наистина да правят отстъпка. Нека някой друг каже. Но Шкодата пак е много по-евтина от i30. Сравнението между двете марки е некоректно. Все пак Рапид е орязана версия на Октавия, а i30 конглокент на Голф и сие
  • #56
    5 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    А бе, селски, къде видя, че хюндаите почвали от 34 бона?В сайта им точно за този модел няма цени.По телефона ми казаха, че почват от 28 900 лв.Нещо не си убедителен в лъжите.То кога ли си бил, колкото и А7 имаш, ***!
  • #55
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Победила шкодата с три точки от 500 заради двигателя, точно така го пише.По всичко останало пие студена вода.
  • #54
    8 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    CX5 с 2.2 турбо дизел победи Tiguan с 2.0 турбо дизел! Но все пак Маздата е по яка :)
  • #53
    7 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    В последния брой на АБ наистина хвалиха Хюндай, ама я вижте цените в България! 22000 срещу 34000 минимум :) Егати пластмасите за 12 бона! А защо не взеха турбомоторът на i30? Отговорът е *** - просто не съществува такъв. И сега какво, другите да махат турбото, щото Хюндай нямал турбо? И Мазда нямат турбо, ама CX5 победи Tiguan с турбомоторът, нали?
  • #52
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Маздата ( преди 13 години )
    Пич, като не разбираш от турбини не се обяснявай. Турбото е било със зацапана геометрия, от което при подаване на газ (4000+ оборота) се получава свръх развъртане и набухва масло в двигателя, така двигателят качва оборотите сам и след това гасне! При такъв случай не трябва да палиш преди да отидеш в сервиз! Тва не е просто кога ти се включва турбото и кога не....